LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarom toch eerst alles betalen om het dan terug te krijgen?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Janny

Re: Waarom toch eerst alles betalen om het dan terug te krijgen?

Ongelezen bericht door Janny »

Dus door te betalen erkennen we , dat we dexia een xxx bedrag verschuldigd zijn, en is het de goedheid van Dexia of zij het u terugbetalen.
Bedenk dat Dexia wel verantwoordelijkheid erkent maar nog steeds geen schuld.

Dus wanneer we betalen, geven we ook onze onderhandelingspositie op.

Immers dan hebben wij niets meer wat Dexia wil. in handen. zij kunnen dan zeggen : mooi afgewerkt, en dan is het aan ons om te centen terug te halen. Dat zal wel eens de moeilijkste klus van alles kunnen worden.

A: Omdat we dan zullen moeten bewijzen waarom je iets betaald wat je niet verschuldigd bent
B: omdat wij dan moeten bewijzen waarom zij het zullen moeten terug betalen.
C: ze hebben aldoor alle bewijslast ontlopen. Ze hebben immers nog nooit een aankoop reçu getoond!
D: en vergeet niet alle onrechtmatigheden die in de zogenaamde contracten verweven zitten.

Dus: hou je onderhandelingsgeld zelf onder je beheer.
En stel zelf je voorwaarden om indien nodig iets te betalen.

Ga in de aanval. dan sta je sterker. Laat Dexia de waarheid maar bewijzen.

Janny.

Marja3

Ongelezen bericht door Marja3 »

Hoi, Ikwaseenbeetjedom,

maar wij weten nu wel met z'n allen dat ze dat niet meer gaat lukken natuurlijk!
Alles wat echt belangrijk is, staat allemaal op o.a. WWW.platformaandelenlease.nl, ze kunnen ons niet meer dwarsbomen, alles komt boven water uiteindelijk,

Groetjes marja3

Idaho

Ongelezen bericht door Idaho »

Zoals hij in zaken nu achteraf bezig is om zijn gelijk aan te tonen, vind ik enigzins laf en onbehoorlijk. Heb van hem nog nooit een objectieve mening mogen vernemen.
Niet dat het nog wat uitmaakt meneer G.

Zo is dat Janny, niet betalen aan die corrupte bende, nooit en te nimmer 1 cent overmaken, dan beken je overduidelijk schuld en dan ben je pas echt de klos.

Dus mensen NIETS TEKENEN, NIETS BETALEN, over een tijdje als de uitspraken weer over de gerechtelijke toonbank vliegen, dan zul je zien dat je gelijk had.

Alles krijgen jullie terug, inleg + restschuld, de advocaatkosten.....ik hoop het, maar dat zal toch ook wel?

Dus nogmaals..........NIKS BETALEN

painter

Ongelezen bericht door painter »

Als de mensen betalen, dan heeft dexia weer genoeg centen om te gaan procederern tegen de mensen, plus het feit dat ze dan weer geld genoeg hebben om de nu lopende procedures weer op volle sterkte in te gaan met hoger beroep en dergelijke.
Het is toch erg makkelijk om het bedrag te berekenen wat je moet betalen met aftrek van het schikkingsbedrag, ik heb een kennis die zijn contract recent is afgelopen, maar hij moet wel het hele schuldbedrag eerst betalen .Ik vind dat kolder, ze kunnen toch wel het bedrag berekenen wat hij zou terug krijgen en dat dan verrekenen.

VR GR Painter

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

Natuurlijk.

Iedere leek kan van 3 er 2 aftrekken en weet dan dat er 1 overblijft. dus pas de rekensom toe op uw situatie , en zie dan wat nodig is. Maar bedenk, als u niets schuldig bent niet betalen.

we hebben allemaal een schema gekregen! gebruik die dan in je voordeel. en neem zelf het heft in handen. laat Dexia niet alleen de route bepalen.

janny

Idaho

nb
Laatst gewijzigd door Idaho op 25 jul 2005 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.

croosjes

Ongelezen bericht door croosjes »

Idaho, het is zo simpel betalen van de restschuld (schikking) is erkenning contract en afzien van rechtsvervolging.

Vrgr.Andre

Idaho

Croosjes, mijn licht in de duisternis, je hebt wederom helemaal gelijk, owww vermalijde ik, altijd maar het tegenovergestelde roepen, mijn ogen blind voor wat er werkelijk gaande is.

Excuses mijn waarde, alle lof komt jou toe!!!!

Gesloten