LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waarschuwing
Re: Waarschuwing
Idaho, welke instantie controleert PAL nou, want KVK niet ingeschreven? Piet en Blok enz.je kan ook rechtspersoon (kost 21,50 per jaar)worden dan ben je verantwoordelijk voor wat je doet of durf je die verantwoordelijkheid niet aan Piet en Blok.Maar Piet kiest voor deze samenstelling inverband met dat er geen verkiezingen meer zijn en geen verplichtingen tegen over de gedupeerden dus ook geen fouten. Piet dit bedoelde ik niet met creatief zijn maar je verantwoordelijkheid dragen voor wat je doet, nu ontloop je dit.
Vrgr.Andre
Vrgr.Andre
Nu het op de ene manier niet lukt, gaan we maar op deze toer? Croosje neem nu maar aan dat Piet meer doet dan jij. Jij zit de hele dag voor de computer en kunt niets anders meer. Computerverslaafd?croosjes
Geplaatst op 07 Feb 2005 19:44 door croosjes
--------------------------------------------------------------------------------
Idaho, welke instantie controleert PAL nou, want KVK niet ingeschreven? Piet en Blok enz.je kan ook rechtspersoon (kost 21,50 per jaar)worden dan ben je verantwoordelijk voor wat je doet of durf je die verantwoordelijkheid niet aan Piet en Blok.Maar Piet kiest voor deze samenstelling inverband met dat er geen verkiezingen meer zijn en geen verplichtingen tegen over de gedupeerden dus ook geen fouten. Piet dit bedoelde ik niet met creatief zijn maar je verantwoordelijkheid dragen voor wat je doet, nu ontloop je dit.
Vrgr.Andre
Piet gaat naar de mensen heen om te helpen en is bij IEDERE bijeenkomst, waar dan ook in het land.
Dat is meer dan men van jou kan zeggen.
Ik vind het echt een slag onder de gordel dat je nu begint met "insinueren". Loopt je eigen vereniging niet meer?
Ik heb hier maar 1 woord voor: BAH!!!!!
Bij Dexia want die heeft je dit contract aangesmeerd.h.klaas
Geplaatst op 03 Jan 2005 11:41 door h.klaas
--------------------------------------------------------------------------------
Waarom zou ik een mail rechtstreeks aan piet koremans moeten richten?
Dan krijg je vanzelfsprekend een eenzijdige uitleg met bla bla bla.
Ze kunnen toch ook gewoon openheid van zaken geven op hun website?
Ik lees hier dat Piet Koremans een soort van alles weter is. Maar ik wil ook graag weten waar ik moet zijn als ik door een verkeerd advies schade lijd.
H. Klaas
Gezellig hier,
Krijg de hele meute van PAL over me heen als ik een kritische kantekeningen plaats. Zegt meer over PAL dan over mijzelf.
PAL is geen vereniging, dat is nu wel duidelijk genoeg door iedereen beaamd. Jammer genoeg ook geen vereniging zonder een notariële acte. Deze vorm hoeft namelijk niet ingeschreven te worden bij KvK.
Dan blijft de maatschap als enigste rechtsvorm over. Deze rechtsvorm bestaat uit vrije beroeps beoefenaars en moeten derhalve wel ingeschreven staan. Zo ver ik het bezie beoefenen Piet, Lourens en Johan een vrijberoep uit en zijn de donaties aan te merken als een persoonlijk inkomen. Meer informatie over deze rechtsvorm is te vinden op deze website http://www.kvk.nl/artikel/artikel.asp?a ... ectieID=59
H, Klaas
Krijg de hele meute van PAL over me heen als ik een kritische kantekeningen plaats. Zegt meer over PAL dan over mijzelf.
PAL is geen vereniging, dat is nu wel duidelijk genoeg door iedereen beaamd. Jammer genoeg ook geen vereniging zonder een notariële acte. Deze vorm hoeft namelijk niet ingeschreven te worden bij KvK.
Dan blijft de maatschap als enigste rechtsvorm over. Deze rechtsvorm bestaat uit vrije beroeps beoefenaars en moeten derhalve wel ingeschreven staan. Zo ver ik het bezie beoefenen Piet, Lourens en Johan een vrijberoep uit en zijn de donaties aan te merken als een persoonlijk inkomen. Meer informatie over deze rechtsvorm is te vinden op deze website http://www.kvk.nl/artikel/artikel.asp?a ... ectieID=59
H, Klaas
Hans Klaas,
Ga eens op zoek in kranten/tijdschriften/rtv-archief naar berichten over aandelenlease. Je zal veelvuldig de naam Piet Koremans tegenkomen omdat deze man geen inspanning onbenut laat om het standpunt van de gedupeerde in de media uit te dragen. Feitelijk bereikt Piet meer media-exposure dan de diverse veel grotere verenigingen tezamen!
Donateur worden gebeurt op vrijwillige basis, maar aantoonbaar is wel dat Piet meer doet dan alleen zakken vullen.
Ga eens op zoek in kranten/tijdschriften/rtv-archief naar berichten over aandelenlease. Je zal veelvuldig de naam Piet Koremans tegenkomen omdat deze man geen inspanning onbenut laat om het standpunt van de gedupeerde in de media uit te dragen. Feitelijk bereikt Piet meer media-exposure dan de diverse veel grotere verenigingen tezamen!
Donateur worden gebeurt op vrijwillige basis, maar aantoonbaar is wel dat Piet meer doet dan alleen zakken vullen.
-
Wat probeer je ons nou duidelijk te maken, Klaas?
Als je niet geholpen wilt worden dan zoek toch ergens anders hulp?
En val ons verder niet lastig met je gezever.
vr.gr. Cees
Als je niet geholpen wilt worden dan zoek toch ergens anders hulp?
En val ons verder niet lastig met je gezever.
vr.gr. Cees
Villa_Cees,
Wat ik probeer duidelijk te maken is dat PAL zich profileert als zijnde een barmhartige die vrijwilligers werk verricht.
Niets is minder waar. PAL voert, zover ik het nu bezie, een maatschap waarbij persoonlijk inkomen in de vorm van donaties gaat.
Noem mij maar een idioot. Maar in mijn optiek kun je dit onmogelijk als "vrijwilligerswerk" betitelen.
Nog even naast het gegeven dat PAL momenteel, naar alle waarschijnlijkheid, illegaal te werk gaat. Over het laatste houd ik nog even een slag om de arm. Ik kan er natuurlijk naast zitten.
H, Klaas
Wat ik probeer duidelijk te maken is dat PAL zich profileert als zijnde een barmhartige die vrijwilligers werk verricht.
Niets is minder waar. PAL voert, zover ik het nu bezie, een maatschap waarbij persoonlijk inkomen in de vorm van donaties gaat.
Noem mij maar een idioot. Maar in mijn optiek kun je dit onmogelijk als "vrijwilligerswerk" betitelen.
Nog even naast het gegeven dat PAL momenteel, naar alle waarschijnlijkheid, illegaal te werk gaat. Over het laatste houd ik nog even een slag om de arm. Ik kan er natuurlijk naast zitten.
H, Klaas
H.klaas
Als er iemand is/was die illgaal te werk ging is dat wel dexia daar ontbreekt het nog wel eens aan een vergunning,en met bewijzen dat er aandelen zijn gekocht schiet het ook niet op.
En of Pal nu een vereniging is of niet.maakt mij niet uit,ik heb al heel wat goede raad gehad van Piet.
En de heer Blok verricht ook al lange tijd vrijwillergswerk op het forum.
Bovendien lijkt het mij niet nodig om een vergunning of diploma of wat dan ook te hebben al je iemand wilt helpen.
Dexia had immers ook niet alle vergunningen om ons naar de filistijnen te helpen.
Als er iemand is/was die illgaal te werk ging is dat wel dexia daar ontbreekt het nog wel eens aan een vergunning,en met bewijzen dat er aandelen zijn gekocht schiet het ook niet op.
En of Pal nu een vereniging is of niet.maakt mij niet uit,ik heb al heel wat goede raad gehad van Piet.
En de heer Blok verricht ook al lange tijd vrijwillergswerk op het forum.
Bovendien lijkt het mij niet nodig om een vergunning of diploma of wat dan ook te hebben al je iemand wilt helpen.
Dexia had immers ook niet alle vergunningen om ons naar de filistijnen te helpen.
-
lieve mensen.
We zijn samen ontiechelijk goed bezig om die machtige bankreus neer te halen. Laten we ons nu gewoon eens niet meer bezig houden met het nodeloos heen en weer gezever van allerlei simpele zielen die vinden dat wij ons nog steeds moeten bewijzen. Dat hoeven, Piet, Ton, Impact, Pipa, Sara, Anne, Chris, Palu, Captain A. Okerene, Job, Willems, Ik en nog velen ja janneke jij ook echt allemaal niet meer. Wij gaan dit samen gewoon winnen, en al die zeverlappen gaan straks gewoon van onze inspanningen profiteren.
Tis carnaval en daar is maar een jong leven.
Liefs Ad
We zijn samen ontiechelijk goed bezig om die machtige bankreus neer te halen. Laten we ons nu gewoon eens niet meer bezig houden met het nodeloos heen en weer gezever van allerlei simpele zielen die vinden dat wij ons nog steeds moeten bewijzen. Dat hoeven, Piet, Ton, Impact, Pipa, Sara, Anne, Chris, Palu, Captain A. Okerene, Job, Willems, Ik en nog velen ja janneke jij ook echt allemaal niet meer. Wij gaan dit samen gewoon winnen, en al die zeverlappen gaan straks gewoon van onze inspanningen profiteren.
Tis carnaval en daar is maar een jong leven.
Liefs Ad
H. klaas,
Je moet je degelijk schamen voor je beschuldingingen aan het adres van Piet.
Wellicht ben je een "anonieme" bekende van Piet, maar geloof me:
Piet is en blijft onze held en daarom moeten we heel zuinig met zo'n man omgaan. We mogen blij zijn dat we zo'n iemand in ons midden hebben.
Az
Je moet je degelijk schamen voor je beschuldingingen aan het adres van Piet.
Wellicht ben je een "anonieme" bekende van Piet, maar geloof me:
Piet is en blijft onze held en daarom moeten we heel zuinig met zo'n man omgaan. We mogen blij zijn dat we zo'n iemand in ons midden hebben.
Az
Alaaf Ad, maak nog maar wat moois van de "Rosenmontag!
Iedereen doet zijn best naar eer en geweten! Een aantal saboteert en dat kun je in ieder geval beter negeren. Zelfs al zouden Piet, Ton, maar ook de goedwillenden van Payback er wat een verdienen, dan nog hebben mensen zoveel steun van ze, dat valt niet uit te vlakken. Wat die forum betreft, als ik morgen een ban krijg zal ik er bijna tros oh nee, trots op zijn. Verdorie, alles wat een ieder hier goed denkt te doen wordt door een stelletje van het soort *()^%^&*%^*$...laat maar, hier neergesabeld.
Janneke52, je geeft geen antwoord op mijn beweringen, daar gaat het om als het fout gaat met piet, blok enz. dan gaat het ook goed fout de gedupeerden hebben geen kans van slagen op dat moment. Verder de vereniging die ik opgericht heb gaat heel goed. Dat piet enz. bij een proces in de rechtszaal aanwezig is of bij de gedupeerden op bezoek gaat dat is zijn keus. De vereniging die doet dat alleen als daar uitdrukkelijk om gevraagd wordt door gedupeerde want de gedupeerden krijgen het beste advies van een advocaat met specialiteit in effecten en bankzaken. De vereniging is geen tussenpersoon PAL probeert wel zo te functioneren. En daar past de vereniging voor want deze kiest voor de kortst en veiligste manier en hier heeft de gedupeerde profijt van.
Vrgr.Andre
Vrgr.Andre
Az,
Ik mij schamen? Waarvoor?
Feiten zijn feiten. Die laten zich eenmaal niet verloochenen. Tenzij je graag het hoofd in het zand steekt en ze niet onder ogen wilt zien.
1, PAL is geen vrijwilligers organisatie maar eerder een maatschap van drie mannen.
2, De "maten" verkrijgen een inkomen middels donaties.
3, PAL dient belasting af te dragen middels persoonlijk inkomsten opgave.
4, PAL staat niet ingeschreven bij KvK.
5, PAL profilleert zich over andere organisaties heen.
6. De organisatie structuur van PAL rammelt aan alle kanten en staat op losse schroeven.
Als PAL neergesabbeld wordt, en ik denk dat die genadeslag uit een andere hoek gaat komen als die je zou verwachten, Belastingdienst etc. Dan hebben wij als gedupeerden daar last van. Zie je de krantekoppen al voor je? Wie zal daar grettig gebruik van gaan maken?
PAL zou er goed aan doen om de zaken op orde te brengen zodat wij als gedupeerden hier geen last van gaan onder vinden.
H, Klaas
Ik mij schamen? Waarvoor?
Feiten zijn feiten. Die laten zich eenmaal niet verloochenen. Tenzij je graag het hoofd in het zand steekt en ze niet onder ogen wilt zien.
1, PAL is geen vrijwilligers organisatie maar eerder een maatschap van drie mannen.
2, De "maten" verkrijgen een inkomen middels donaties.
3, PAL dient belasting af te dragen middels persoonlijk inkomsten opgave.
4, PAL staat niet ingeschreven bij KvK.
5, PAL profilleert zich over andere organisaties heen.
6. De organisatie structuur van PAL rammelt aan alle kanten en staat op losse schroeven.
Als PAL neergesabbeld wordt, en ik denk dat die genadeslag uit een andere hoek gaat komen als die je zou verwachten, Belastingdienst etc. Dan hebben wij als gedupeerden daar last van. Zie je de krantekoppen al voor je? Wie zal daar grettig gebruik van gaan maken?
PAL zou er goed aan doen om de zaken op orde te brengen zodat wij als gedupeerden hier geen last van gaan onder vinden.
H, Klaas
H.Klaas,
Als je iets aanhaald, kom dan ook met een bedrag en zit niet te vissen of zo maar wat te roepen!!
Over welk inkomen heb je het eigenlijk? Denk je dat de gemiddelde Gedupeerde nog met geld kan strooien!2, De "maten" verkrijgen een inkomen middels donaties.
Als je iets aanhaald, kom dan ook met een bedrag en zit niet te vissen of zo maar wat te roepen!!
pluutje,het gaat er gevaarlijk uitzien als de activiteiten van piet,blok enz. Als het inkomen al niet bekend is van de praat groep PAL.En de inkomsten van advocatenkantoren want deze doen ook niets voor niks.
Ja Laat piet en zijn gevolg maar gaan het ging al eerder fout weten jullie dat nog .want de achterban laat zich horen op zijn tijd
vrgr.Andre
Ja Laat piet en zijn gevolg maar gaan het ging al eerder fout weten jullie dat nog .want de achterban laat zich horen op zijn tijd
vrgr.Andre
Klaas, hoe kan ik daar als gedupeerde last van ondervinden?PAL zou er goed aan doen om de zaken op orde te brengen zodat wij als gedupeerden hier geen last van gaan onder vinden.
Pipa,jij misschien niet maar gedupeerden die afhankelijk gemaakt zijn wel.
vrgr.Andre
vrgr.Andre
Misschien ben ik wel een heel afhankelijk typetje hoor, vergis je daar niet in.
Pipa,dat kan maar hoeft niet.