LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft er al gekeken?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
anne
Berichten: 37
Lid geworden op: 25 jul 2003 16:42

Wie heeft er al gekeken?

Ongelezen bericht door anne »

Hallo allemaal,

Wie heeft er al op de site van dexia gekeken wat er voor je is berekend voor de terug gave via de duizendbergregeling?
Nou ik vind het prima zo eindelijk rust en geen gezeur meer....

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: Wie heeft er al gekeken?

Ongelezen bericht door Hans A »

Inderdaad Anne!

Ik heb ook gekeken en ook voor mij geldt geen gezeur meer.
De procedure gaat gewoon door, ik weet nu zeker dat ik het juiste besluit had genomen.

Gr Hans A
Laatst gewijzigd door Hans A op 27 okt 2005 19:27, 1 keer totaal gewijzigd.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Wie heeft er al gekeken?

Ongelezen bericht door JH »

:arrow:
Laatst gewijzigd door JH op 31 okt 2005 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Wie heeft er al gekeken?

Ongelezen bericht door Idaho »

...
Laatst gewijzigd door Idaho op 31 okt 2005 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: Wie heeft er al gekeken?

Ongelezen bericht door Hans A »

Overigens, zeker weten of je een juist besluit genomen hebt is ook niet geheel waar, dat moet nog blijken over een paar jaar
JH, dat weet ik nu al heel zeker. Ik zou volgens de Dexia berekening eerst nog jaren moeten betalen, ondanks dat ik ooit een éénmalig bedrag betaalde (is schriftelijk bevestigd). Dus misleiding.
Deze rechtzaak kost mij maar een fractie van wat Dexia van mij probeerd los te peuteren.

-Product is telefonisch verkocht (wets overtreding)
-Mijn partner heeft niet veel later vernietigd (wetsovertreding art 1:88 )
-Ik had geen enkele ervaring met beleggen, geen vermogen, en Dexia/LL heeft hier nooit naar geïnformeerd (overtreding zorgplicht)
-Dexia/LL werkte zonder vergunning (overtreding Wck)
-Dexia beweerd verkoopgesprek op band te hebben (ik hoop dat want dan is dat het bewijs van de leugens van de verkoper en van LL zelf bij navraag vóór teken contract)
-De aandelen zijn zeer waarschijnlijk nooit gekocht (fraude)

Moet dus wel heeeeel gek lopen wil Dexia op geen enkel van deze punten veroordeeld worden.
Ik wacht rustig af. Wat in het vat zit verzuurd niet en de rente loopt wel door.
Kies ik voor de regeling dan betekend dat vele jaren betalen, van mijn rechten afzien en dus zeker mijn geld kwijt, dus zeker een slechte keuze.
Voor mij is de keuze dus simpel: opkomen voor mijn recht.

Gr Hans A

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Wie heeft er al gekeken?

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Net gekeken op de site van Dexia. De restschuld (na verrekening) van de twee WVD's van mijn vrouw is 2 x € 0,00.

Niks geen "Duisenbergregeling" voor mij! Als eegaleaser procedeer ik fluitend door tot het einde. De advocaat is tenslotte toch al betaald. Het gaat om de substantiële inleg + de rente daarover. Die wil ik terug.

Gesloten