| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AANGETEKENDE INCASSO ONTVANGEN zonder adres met afgesloten t
-
joost
AANGETEKENDE INCASSO ONTVANGEN zonder adres met afgesloten t
Mijn incasso van Intrum Justitia heeft geen adres waar ik kan reageren het telefoonnummer is afgesloten hoe moet ik nu reageren op een aangetekend stuk.
Joost
Joost
-
joost
Re: AANGETEKENDE INCASSO ONTVANGEN zonder adres met afgesloten t
sara kun je mij advies geven
groeten joost
groeten joost
-
Yvonne
Hier is een oplichter aan het werk die schrijft onder de naam van Intrum Justitia.
-
Janneman
Beste Yvonne,
Hoe kom jij aan jou informatie?
Joost ben jij nu de eerste die te maken heeft met een incassobureau?
Hoe kom jij aan jou informatie?
Joost ben jij nu de eerste die te maken heeft met een incassobureau?
-
j moret
nee er hebben ook een hoop mensen met ggn deurwaarders zelfs gerechtelijke deurwaarders en eind volgende week zal ik waar schijnlijk mijn dagvaaridging in huis hebben
-
Sara Etty
Hi Joost,
Tsja, raar verhaal. Wat kun je doen? Het adres van dit incassobureau achterhalen lijkt me een van de mogelijkheden. En op basis daarvan contact opnemen. Ik weet ook niet precies wat jij tegen dat incassobuerau wilt zeggen. Is er vernietigd op enige grond, kortom is er geen vordering meer op jou? In princiepe wil het incassobureau natuurlijk gewoon dat jij de vordering voldoet. dat ze niet bereikbaar zijn verder is buitengewoon slecht. In elk geval denk ik dat je bij een vervolg brief van dit kantoor, met eventuele extra kosten die daaraan verbonden zouden zijn, je kunt zeggen dat je die extra kosten onredelijk vindt nu je op geen enkele wijze in gesprek met ze kon treden omtrent brief nummer een etc. Maar goed. Ik zou als ik jou was dus gewoon even het adres van deze instantie achterhalen en contact opnemen.
Tsja, raar verhaal. Wat kun je doen? Het adres van dit incassobureau achterhalen lijkt me een van de mogelijkheden. En op basis daarvan contact opnemen. Ik weet ook niet precies wat jij tegen dat incassobuerau wilt zeggen. Is er vernietigd op enige grond, kortom is er geen vordering meer op jou? In princiepe wil het incassobureau natuurlijk gewoon dat jij de vordering voldoet. dat ze niet bereikbaar zijn verder is buitengewoon slecht. In elk geval denk ik dat je bij een vervolg brief van dit kantoor, met eventuele extra kosten die daaraan verbonden zouden zijn, je kunt zeggen dat je die extra kosten onredelijk vindt nu je op geen enkele wijze in gesprek met ze kon treden omtrent brief nummer een etc. Maar goed. Ik zou als ik jou was dus gewoon even het adres van deze instantie achterhalen en contact opnemen.
-
joost
Sara het is intrum justitia er staat geen afzender op en het telefoonnummer is 010-7109931 het geen niet aangesloten is en de betalingen moet je doen aan Justitia jansen bv in den haag
Ik ben eegaleaser en mijn vrouw heeft vernietigd
Ik heb heden een aangetekende brief naar dexia gestuurd met de mededeling dat ik niet telefonisch en niet schriftelijk met hun incassoburo in contact kan komen.
Ik wacht maar weer af bedankt voor je reactie
Groetjes joost
Ik ben eegaleaser en mijn vrouw heeft vernietigd
Ik heb heden een aangetekende brief naar dexia gestuurd met de mededeling dat ik niet telefonisch en niet schriftelijk met hun incassoburo in contact kan komen.
Ik wacht maar weer af bedankt voor je reactie
Groetjes joost
-
Sara Etty
Hi Joost,
juist omdat er dus vernietigd is zou ik als ik jou was actief het adres en telefoonnummer pogen te achterhalen van deze instantie opdat je hen op de afwezigheid van een vordering op jou kunt attenderen. Dat er geen adres is gegeven en geen bereikbaar nummer is laakbaar, maar maakt het achterhalen van die gegevens voor jou lijkt me niet onmogelijk. Ik zou dat dus doen en hen vervolgens schrijven wat de situatie is en hen voor de eventuele kosten verwijzen naar Dexia.
juist omdat er dus vernietigd is zou ik als ik jou was actief het adres en telefoonnummer pogen te achterhalen van deze instantie opdat je hen op de afwezigheid van een vordering op jou kunt attenderen. Dat er geen adres is gegeven en geen bereikbaar nummer is laakbaar, maar maakt het achterhalen van die gegevens voor jou lijkt me niet onmogelijk. Ik zou dat dus doen en hen vervolgens schrijven wat de situatie is en hen voor de eventuele kosten verwijzen naar Dexia.
-
L. Blok
Beste Joost,
Er is één Intrum Justitia in Den Haag. Ik heb even gezocht met Google. Hier komen de gegevens:
Intrum Justitia
Postbus 29808
2502 LV Den Haag
Johan van Oldenbarneveltlaan 11
2582 NE Den Haag
T 070-3065123
F 070-3065129
E [email protected]
m.v.g. L. Blok
Er is één Intrum Justitia in Den Haag. Ik heb even gezocht met Google. Hier komen de gegevens:
Intrum Justitia
Postbus 29808
2502 LV Den Haag
Johan van Oldenbarneveltlaan 11
2582 NE Den Haag
T 070-3065123
F 070-3065129
E [email protected]
m.v.g. L. Blok