LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aanklacht

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Bram

Aanklacht

Ongelezen bericht door Bram »

Al meer dan 15 jaar werkzaam in Afrika en Azie, heb ik tientallen kontrakten afgesloten met lokale leveranciers en opleidingsinstitututen voor het leveren van diensten en produkten. Kontrakten die een in alle gevallen gebaseerd waren en een bezegeling waren van wat er onderling was afgesproken. Vaak na hard maar eerlijk onderhandelen, met mensen die in zeer betreurigwaardige economische omstandigheden verkeren.

Het voelt als een mes in de rug dat in mijn thuisbasis, Nederland en dan met name de financiele sector, kontrakten gezien worden als klapval waarin je je partners moet zien in te praten. Niets geen bevestiging en bezegeling wat is afgesproken. Integendeel, vermijd om de essentie aan de orde te stellen in het begeleidend voorlichtend materiaal en de adviezen van je adviseurs.

Is het nu echt zo onredelijk te verwachten dat belangrijke consequenties, zo als het volledig kunnen verliezen van je inleg en het kunnen onstaan van een restschuld niet in de brochures en de gesprekken genoemd worden.

Toezichthouders op de financiele sector: ga je schamen.
Legio, Aegon: jullie hebben je recht op jullie bestaan toch onderhand wel verspeeld.
Dexia: jullie krijgen van mij nog een beetje het voordeel van de twijfel, volgens mij zijn jullie ook door Aegon volledig op het verkeerde been gezet. Mocht ik het mis hebben, pak je spullen en doek jezelf op. Zoniet, dan wens ik jullie alle wijsheid in het vinden van een voor iedereen verteerbare oplossing gebaseerd op ethiek en niet juridische haarkloverij.
Alle andere aan het Legio schandaal mewerkende instellingen en bedrijven (E.O.S outsourcing, incassobedrijven en deurwaarders): Realiseer waar jullie aan meewerken en vraag jezelf af of jullie wel willen meewerken aan het op zeer dubieuze gronden ruineren van de gedupeerden.

bram

Re: Aanklacht

Ongelezen bericht door bram »

Mooi gezegd Bram!

Diezweispieler

Ongelezen bericht door Diezweispieler »

l0l

Francis

Ongelezen bericht door Francis »

Mooi gesproken Bram.

Francis

marco

Ongelezen bericht door marco »

Weinig tegen in te brengen, ook wij voelen ons letterlijk genaaid door Legio! Mijn wens voor 2003 : Als eerste uiteraard een goede gezondheid gevolgd door het laten stopzetten van alle contracten. Legio en alles wat er aan vasthangt zo spoedig mogelijk ruineren !

Gesloten