LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 2 keer incasso .????????

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
toet

2 keer incasso .????????

Ongelezen bericht door toet »

Bezit twee contracten een winstverdubbelaar en een drieverdubbelaar.Ze sturen alleen de winstverdubbelaar en eisen dat ik binnen acht dagen betaald anders zijn de incasso kosten ook voor mij .Nu mijn vraag waarom sturen ze ze niet beide.Als ik hun begrijp moet ik dadelijk twee keer een incasso en deurwaarder betalen.Wie weet hier iets vanaf.Zijn samen afbetaald.toet

Rob

Re: 2 keer incasso .????????

Ongelezen bericht door Rob »

Toet,

Gaat dit om de brief die je van Legio hebt gehad m.b.t een betalingsregeling? Die heb ik ook, maar daar staat niet in dat je afstand doet van je rechten. Gewoon niet ingaan op die regeling..doe ik ook niet. Die incassokosten die komen er misschien wel bij, maar goed nog 7 jaar 45 euro per maand betalen in mijn geval...daar pas ik voor!!

toet

Ongelezen bericht door toet »

Dag rob .Zo laat nog met toet.Nee het is een brief van dexia.April 2002 moest ik de restschuld al betalen.Heb alleen nooit gereageerd.Nu krijg ik de laatste kans volgens hun.Moet een nummer in Rotterdam bellen en contact met hun opnemen.Deze winstverdubbelaar is niet zo veel iets van 4 duizend gulden.De drieverdubbelaar is over de tien duizend gulden en daar praten ze niet over.Als ik inderdaad twee keer een deurwaarder of incasso moet betalen gaat het goed in de papieren lopen.groetjes toet

ant

Ongelezen bericht door ant »

Beste Toet en alle andere gedupeerden.Zelfde brief ontvangen.Dexia maakt ons bang.
Ik voel me gesteund door dit forum en familie die juridisch onderlegt zijn,advies:reageer nergens op en vertrouw de Stichting Leaseverlies.Groet Ant.

EE

Ongelezen bericht door EE »

Beste Toet

Niet betalen de schuld doe ik ook niet

Volhouden allemaal.....
Groet

leo

Ongelezen bericht door leo »

Juist met zijn allen niet betalen als je betaald wil ik je niet meer op dit forum zien.Alleen samen staan we sterk

piet

Ongelezen bericht door piet »

Hallo Toet,
Niet betalen en niet ingaan op het aanbod van Dexia is nu de beste keus.
Waarom ?
Is er al iemand die een deurwaarder heeft gezien ?
Is er al iemand die meer heeft gemerkt dan dreigementen van Dexia ?
Ik weet het antwoord.. NEE !
En waarom niet?, dexia weet dat ze dit verliezen, ze zullen met een tussenoplossing komen zoals afbetalingsregelingen.
Wij moeten allemaal weigeren te betalen.
Hallo, politiek Den Haag: stop de dreigementen van de "aanbieders". Opschorting van betaling restschuld en termijn betaling als het depot leeg is.
Samen zijn wij sterker als je denkt !!
O, ja ,dexia en spaar select.. de acties komen!!
Als er gedupeerden echt in problemen komen en de deurwaarder verwachten kan ook buiten het forum om, om hulp gevraagd worden,Mijn nummer is bekend en meerderen hebben zich al aangeboden om te helpen.
Groeten,
Piet

dhr.a de croos

Ongelezen bericht door dhr.a de croos »

gewoon AHOLD personeel in huren ze hebben toch haast niets te doen en kunnen goed meppen.vrgr.andre de croos

rob v.d.

Ongelezen bericht door rob v.d. »

zoveel humor, zo vroeg al .....

Gesloten