LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 70 jaar en klemgezet door DEXIA.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Ruud

70 jaar en klemgezet door DEXIA.

Ongelezen bericht door Ruud »

Ook ik moet een keuze maken vwb het Dexia-aanbod. Natuurlijk heb ik mij aangemeld bij de SLV en Egalease, maar die zijn nu niet thuis. Iedereen houdt zich stil.

De beste optie is (in mijn geval) zelf het restbedrag aflossen om mijn claims via de genoemde stichtingen te behouden. En dat is nu juist het probleem.
Als oudere in de 70 is het niet mogelijk een " persoonlijke lening" nog aan te gaan. De banken willen geen risico lopen met mij.

Hoewel mijn contract pas in november 2003 afloopt, wordt ik nu al gedwongen op het aanbod in te gaan. (voor 8 april om te inventariseren zeggen ze daar)
Bovenstaande heeft als resultaat dat ik de komende 12 jaar aan Dexia maandelijks moet blijven betalen. Dit met een vette BKR aantekening.
Ik moet wel, ik kan het mij niet permiteren niet op hun aanbod (renteloze aflossing) in te gaan. Alle stoere praat op dit forum ten spijt.

Barry

Re: 70 jaar en klemgezet door DEXIA.

Ongelezen bericht door Barry »

Beste Ruud,
Wat verwacht je aan advies? Natuurlijk kun je het aanbod aannemen en 12 jaar betalen. Je kunt ook een van de b rieven op de forums gebruiken en weigeren in afwachting tot de rechtzaak is verlopen. Afhankelijk van de uitslag moet je dan wel/niet betalen.
Het blijft een keuze....

Gesloten