LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] A.s. zaterdag; stukje in een krant

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Jean

A.s. zaterdag; stukje in een krant

Ongelezen bericht door Jean »

A.s. zaterdag verschijnt er in het Gouds Dagblad (Goudse courant) een stukje over Legio Lease.

Waard en

Re: A.s. zaterdag; stukje in een krant

Ongelezen bericht door Waard en »

Je weet blijkbaar meer. Word jij ook aan het woord gelaten of kun je er iets meer over kwijt? :?:

Jean

Er worden een stuk of 3 gedupeerden aan het woord gelaten, Dexia ook en 2 elkaar niet kennende financieel advieseurs waaronder ik.

croosjes

Ongelezen bericht door croosjes »

Gepost door Bericht
croosjes

Geplaatst op 25 Jul 2003 15:11 door croosjes

--------------------------------------------------------------------------------

jean, als je nou eens een oplossing zoekt voor gedupeerde met een huurhuis met BKR, zonder enige belegginsvoorwaarde;zoals jij altijd zegt ik ben op vrijwilligbasis bezig mensen te begeleiden.Zoek dit eens uit met jouw contacten en laat dan eens zien wat je kan,dan sla je gelijk twee vliegen in één keer.Maar ik zelf denk dat jou dat niet lukt,want daar ben jij een te kleine jongen voor""want bij tegen stand kruip je weg""of je verwijst door wat eigenlijk al niet kan of het komt je goed uit provisie krijgen via een door verwijsing?Daarom doe iets maar doe het dan ook goed.

Naar boven

jan2

Ongelezen bericht door jan2 »

gaan jullie svp ergens anders ruzie maken,
dit gaat over een krantenartikel.

Jean

Croosje; helaas zal dat gewoon niet lukken....althans niet bij reguliere banken en instellingen.

Je kunt alleen nog maar terecht met BKR's bij instanties die niet aan BKR doen, helaas zijn dat woekerbedrijven met woekerrentes. Als ik je daar mee in contact zou brengen dan doe ik het ook niet goed omdat ze je te na komen als je in gebreke blijft op manieren die de maniertjes van Dexia doen verbleken.

Ik kan best veel...maar dat wat jij me vraagt lukt mij niet en wil ik niet; zeg maar een soortement van zorgplicht.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

ja dat zal wel, maar Jean is een oplichter!!! Ik zal diezelfde krant wel even een stuk citeren uit dit forum, en dan weet onze oplichter wel waar het over gaat met zijn valse beloftens

Jean

Sorry Jan, maar ik maak geen ruzie en zie de reactie als die van Croos ook niet als een ruziemakend berichtje. Het is best te vatten dat als je aan het eind van je (financiele) latijn bent je een oplossing wilt vinden en daarbij zinnen en woorden gebruikt die ruzieachtig overkomt. Het is een soortement van frustratie.....

Ik kan best oplossingen vinden maar alleen in de hypotheeksfeer en kredietsferen; helaas doen BKR vermeldingen geen goed aan een bepaalde zaak en is afhankelijk van inkomens meestal een echte bottle neck om een nieuw krediet en of hypotheek te kunnen krijgen.

Het krantenstukje is een stukje propaganda vanuit Pay Back (door hun geregeld na mijn tussenkomst). In het stukje worden een aantal gedupeerden aan het woord gelaten......echter Dexia heeft een weerwoord (die er niet om liegt) en zijn er 2 advsieurs die hun mening geven en over ervaringen (mede hierop het forum) spreken.

Jean

Ooh daar gaan we weer.........nou ja, je doet maar jongen (of meisje).
Het stukje is geschreven door een journaliste die ook nog eens een hele goeie kennis van mij is. Ik denk wel dat het een zeer objectief stukje is.

Maar als je wilt dan geef ik je het telefoonnummer wel van die dame; moet je mij eerst even bellen op 06-50282108.

vriendelijke groet,

Jean.

croosjes

Ongelezen bericht door croosjes »

jean,je weet het wie de weg in slaat zal hem in gebruik nemen hem :lol: :cry: :wink: :D :?:

Jean

Ik ga in ieder geval die weg niet in en neem ook niemand mee....

Jos1

Ongelezen bericht door Jos1 »

Jean

Aangezien niet iedereen in Gouda of omstreken woont, wil je het artikel scannen en op het forum plaatsen?

BVD

Jos

Jean

Als ik van mijn kennis/vriendin die krant krijg, ik heb erom gevraagd, dan zal ik em inderdaad scannen en hier proberen te plaatsen.....

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Ik wil even wat zeggen over het artikel waar Jean het over heeft.

PAYBACK kreeg van Jean te horen dat hij een journaliste van het Gouds Dagblad heeft kunnen overhalen een artikel te schrijven over aandelenlease gedupeerden.
Ik heb de journaliste gebeld en afgesproken dat ik gedupeerden zou benaderen die wilden meewerken aan een artikel in de krant.
Het kostte veel moeite om mensen te vinden (daarom ook elke keer mijn oproepen) maar het is gelukt.
Vervolgens heeft zij een artikel gemaakt en Jean maakt nu bekend dat het geplaatst wordt.
Dit is nu de vorm van samenwerking die we nodig hebben om iets te kunnen bereiken.
Daarom ook onze leus: SAMEN STAAN WE STERK
de media is voor ons heel belangrijk!

Ik ben benieuwd zaterdag.

Groeten,
Piet

Gesloten