LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aan de Tros Radar redactie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Worco

Aan de Tros Radar redactie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door Worco »

Aan de Tros Radar redactie, en de gedupeerde van wat voor een aandelenlease dan ook.

Ben pas een week actief op deze site en stel vervolgens vast dat alle initiatieven hier een langzame, maar zekere dood sterven, dat schiet niet op natuurlijk. Natuurlijk de stichting leaseverlies en Tros Radar, en andere organisatie zijn op meerdere fronten bezig. Wat mij opvalt, is dat er een acute vorm van informatiebehoefte bij de meerderheid van deze site bezoekers aanwezig is. Maar wat voor initiatief er ook genomen word, en hoe goed bedoelt dan ook, er is een zekere mate van wantrouwen, dat overigens best te begrijpen is. Jan en alleman plaatst hier zijn noodkreet of ontwikkelt een initiatief, maar in feite zijn het allemaal onbekende voor elkaar. Daar komt nog bij dat er zo her en der wat grappenmakers tussen door komen, ook die dragen niet bij toe wederzijds vertouwen. Zeker gezien het aantal reactie en het chronisch tekort aan betrouwbare informatie is het misschien een goed idee om de Tros Radar redactie hier een coördinerende rol in te laten spelen. Misschien is het wel een goed idee om een speciale dag voor gedupeerde te organiseren, ook voor goed voor de PR van de Tros toch!! En natuurlijk wil ik me daar ook voor inzetten, en ik denk nog vele met mij, maar daar is zeker ook de hulp van de Tros bij nodig. Dus mensen kom op laat weten wat je van dit voorstel vindt, en Tros Radar kom op jullie zijn toch de grootste familie van Nederland, nou deze familie heeft jullie steun hard nodig, dus kom op.

Worco, alias gedupeerde van Triple Effect

L. Blok

Re: Aan de Tros Radar redactie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door L. Blok »

Beste redactie,

Kunt u het bovenstaande aanstootgevende bericht van Gijs zo
snel mogelijk verwijderen en, zoals u al eens eerder gedaan
heeft met vervelende personen, hem het plaatsen van berich-ten in dit forum onmogelijk maken.
Vriendelijk dank.

m.v.g.

L. Blok

Worco

Ongelezen bericht door Worco »

Beste Tros redactie,

Ik denk dat de Hr. L.Blok gelijk heeft, dit soort reacties zijn er nu precies de oorzaak van dat sommige mensen zich hier niet op hun gemak voelen, en niet serieuze genomen voelen. En dat beste Tros redactie kan toch niet de bedoeling van deze site zijn. Er zijn voor deze mensen toch al genoeg mogelijkheden om zich op het Internet uit te leven, maar daar is deze site niet voor bedoeld toch? Dus beste mensen laat je niet weerhouden om met reactie te komen, het is juist de kracht van het aantal wat ons sterker maakt, onthoud dat goed.

M.vr.gr. Worco

Eric

Ongelezen bericht door Eric »

Beste Worco,
Goed initiatief! Het lijkt mij ook heel goed als we als gedupeerden eens bij elkaar komen om met elkaar erover te praten. Zelf ben ik er ingetuind door Capital Effect te nemen, net als mijn zus en mijn moeder.
Ik denk dat er heel veel behoefte is om met elkaar iets te ondernemen. Ik ben naar advocaten geweest, heb Stichting DSI meerdere malen gesproken, Autoriteit FM een brief gestuurd ben ook lid van Stichting Leaseverlies, maar je blijft je machteloos voelen, omdat niemand echt weet wat je kunt doen, behalve wachten op het onderzoek van de Stichting Leaseverlies. Misschien dat we Stichting Leaseverlies erbij kunnen betrekken om een dag te organiseren samen met de TROS. Natuurlijk zal dat niet makkelijk gaan, maar De Stichting is degene die alle gedupeerden kent. Ik kan zelf niet meer mijn contractjes betalen, omdat ik student ben en niemand die mij advies kan geven wat te doen, behalve dan door te betalen!!. Ik hoop dat we met gedupeerden iets kunnen ondernemen. Zelf woon ik in Maastricht en als er nog meer mensen hier in de buurt gedupeerd zijn zou ik ze graag willen spreken. We zullen zien. Kijken of we ook een familie kunnen vormen. Tros succes!

Gesloten