LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aan dexia heeft het niet gelegen.....
Aan dexia heeft het niet gelegen.....
Hallo,
Zojuist heeft dexia een persconferentie gegeven: Het mislukken van de commissie Oosting heeft niet aan hen gelegen. Natuurlijk dexia, ligt het niet aan jullie. Jullie zijn altijd bereidt geweest tot bemiddeling. Ga door dexia, met het geestelijk mishandelen van gedupeerden. Minister Zalm, het wordt tijd dat u deze bank met deze criminele inslag verdere activiteiten verbiedt. Laat dit tuig niet nog meer onheil aanrichten.
Het is echt te hopen dat de rechter op 7 juli een uitspraak zal doen om deze misselijke bank preventief te ruimen. Ik blijf hopen en zal alles doen wat in mijn vermogen ligt om deze smerige bank zo veel mogelijk schade te berokkenen.
Kees
Zojuist heeft dexia een persconferentie gegeven: Het mislukken van de commissie Oosting heeft niet aan hen gelegen. Natuurlijk dexia, ligt het niet aan jullie. Jullie zijn altijd bereidt geweest tot bemiddeling. Ga door dexia, met het geestelijk mishandelen van gedupeerden. Minister Zalm, het wordt tijd dat u deze bank met deze criminele inslag verdere activiteiten verbiedt. Laat dit tuig niet nog meer onheil aanrichten.
Het is echt te hopen dat de rechter op 7 juli een uitspraak zal doen om deze misselijke bank preventief te ruimen. Ik blijf hopen en zal alles doen wat in mijn vermogen ligt om deze smerige bank zo veel mogelijk schade te berokkenen.
Kees
-
Re: Aan dexia heeft het niet gelegen.....
Reken niet op Zalm Kees, we moeten hopen op een ingrijpen van het staatshoofd.
je hebt een behoorlijke kras in je plaat opgelopen De Rechter
is de hersenspoeling van je werkgever je slecht bekomen?
lijkt mij beter dat je de afwas aan kant maakt.
dat is nuttiger dan dat je op dit forum laat zien
bye bye
is de hersenspoeling van je werkgever je slecht bekomen?
lijkt mij beter dat je de afwas aan kant maakt.
dat is nuttiger dan dat je op dit forum laat zien
bye bye
Dexia is niet crimineel zolang er geen strafrechterlijke veroordeling is, en kan dus niet verboden worden.
De vraag aan Zalm om in te grijpen is dus onzinnig, net zo onzinnig als de vraag aan het staatshoofd om in te grijpen. Beetje flauw om dus wel tegen de rechter te zeggen dat hij in herhaling valt, en Kees niet.
De vraag aan Zalm om in te grijpen is dus onzinnig, net zo onzinnig als de vraag aan het staatshoofd om in te grijpen. Beetje flauw om dus wel tegen de rechter te zeggen dat hij in herhaling valt, en Kees niet.
Ik las dat de rechter en hollander dezelfde persoon is ? Is dit nou een echte Hollandse Rechter of een mafkees ?
Onzin. Ik ben de rechter niet. Een of andere randdebiel heeft dat bedacht. Lees de discussie over de 22 cent per kilometer discussie bij payback maar eens. De rechter heeft geen verstand van fiscale zaken. Ik wel.
Trouwens, de naam Hollander is de enige naam waaronder ik post. Waarom geloof jij alle leugens die hier circuleren meteen?
Trouwens, de naam Hollander is de enige naam waaronder ik post. Waarom geloof jij alle leugens die hier circuleren meteen?
Ik geloof wat ik lees maar als jij het leuk vindt om andere aliassen te gebruiken dan is dat jouw beslissing en verantwoording.
Ik gebruik geen andere namen grapjas. En als je gelooft wat je leest, dan geloof je mij nu toch?
Trouwens, de schrijfstijl van die anderen is heel anders dan de mijne.
Trouwens, de schrijfstijl van die anderen is heel anders dan de mijne.
Dat is niet zo moeilijk maar wat ik wel frappant vind is dat jouw naam en die van gast33 in elke topic voorkomt die door de rechter of door één van jullie wordt geopend.
Maar dat zal wel toeval zijn trouwens het gaat over legiolease geloof ik maar je doet maar hoor van mij mag het wel. Bovendien posten jullie de hele dag door.
Ik zal het niet verder vertellen zeg maar.
Maar dat zal wel toeval zijn trouwens het gaat over legiolease geloof ik maar je doet maar hoor van mij mag het wel. Bovendien posten jullie de hele dag door.
Ik zal het niet verder vertellen zeg maar.
Ik post alleen als ik niet werk, maar ik werk maar twee of drie dagen per week.
Ik ben er in het verleden al vaker van beschuldigd iemand anders te zijn, maar telkens weer andere namen/personen. Als het waar zou zijn post ik al onder twintig namen of zo.
Ik ben er in het verleden al vaker van beschuldigd iemand anders te zijn, maar telkens weer andere namen/personen. Als het waar zou zijn post ik al onder twintig namen of zo.
Moet je toch zelf weten wat je doet.