Drie partijen???
Aan Maarten.
Een vraag die mij bezighoudt. Vandaag heb ik de lang verwachte eindafrekening ontvangen (ruim 25.000 euro in de min). Ik wil hierop reageren met een persoonlijke brief, dat ik deze niet ga betalen, ik ben namelijk altijd door deze jongens voor de gek gehouden, de uiteindelijk te behalen winsten zouden nog laag ingeschat zijn en meer van deze mooie praat. Daarnaast is en was mijn financiële positie niet van dien aard dat ik mij dergelijke escapades kan en kon veroorloven.
Mijn vrouw (die niet meegetekend heeft en ook geen weet had van deze contracten ) heeft inmiddels via Eegalease de nog uitstaande contracten vernietigd.
Zoals ik het zie, zijn er hierdoor inmiddels, juridisch gezien (?), drie partijen ontstaan. Ik, mijn vrouw en Dexia.
Als ik een schrijven naar Dexia stuur, kan dit dan nadelig zijn i.v.m. de nietigverklaring van mijn vrouw? Geaccepteerd door Dexia of niet, de nietigverklaring is wel een feit. Dat deze niet zo door Dexia wordt gezien lijkt mij eerder een zaak van de rechter.
Zou je hierop een reactie kunnen geven?
Alvast bedankt, MaartenS
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aan Maarten, 3 partijen???
-
Agnes
Re: Aan Maarten, 3 partijen???
Ik weet het, ik ben Maarten niet, maar wil toch even reageren. Zelf ben ik wel in correspondentie met Dexia waarin ik steeds naar de vernietiging van mijn man verwijs. Ik zie niet in waarom dit niet zou kunnen. Ik sta immers tussen 2 "vuren", laat Dexia mij maar overtuigen waarom ik hen moet geloven en niet mijn man.
De brief die ik gestuurd heb n.a.v. de afwijzing van Dexia op de vernietigingsverklaring van mijn man vind je in topic: hoe nu verder
In die topic staat echter een stuk eruit, mijn brief begint met:
citaat-
"Allereerst wijs ik u er wederom op dat al mijn correspondentie onder protest (waar van toepassing) en onder voorbehoud van alle rechten is.
Ik heb uw brief ontvangen gedateerd op xxxx, met uw reactie op de aan u gerichte vernietigingsverklaring van mijn echtgenoot. Tevens heeft mijn man uw brief ontvangen gedateerd op xxxx, met uw reactie op de aan u gerichte vernietigingsverklaring van mijn echtgenoot. Ik ben tevens op de hoogte van de inhoud van uw schrijven aan mijn echtgenoot."
-einde citaat
Aangezien ik de contractant ben, en dus een relatie heb (had?) met Dexia vind ik het meer dan logisch dat ik met het correspondeer. Voor mijn man is met de het versturen van de vernietigingsverklaring de kous af.
Hopelijk heb je er wat aan.
Groeten,
Agnes
De brief die ik gestuurd heb n.a.v. de afwijzing van Dexia op de vernietigingsverklaring van mijn man vind je in topic: hoe nu verder
In die topic staat echter een stuk eruit, mijn brief begint met:
citaat-
"Allereerst wijs ik u er wederom op dat al mijn correspondentie onder protest (waar van toepassing) en onder voorbehoud van alle rechten is.
Ik heb uw brief ontvangen gedateerd op xxxx, met uw reactie op de aan u gerichte vernietigingsverklaring van mijn echtgenoot. Tevens heeft mijn man uw brief ontvangen gedateerd op xxxx, met uw reactie op de aan u gerichte vernietigingsverklaring van mijn echtgenoot. Ik ben tevens op de hoogte van de inhoud van uw schrijven aan mijn echtgenoot."
-einde citaat
Aangezien ik de contractant ben, en dus een relatie heb (had?) met Dexia vind ik het meer dan logisch dat ik met het correspondeer. Voor mijn man is met de het versturen van de vernietigingsverklaring de kous af.
Hopelijk heb je er wat aan.
Groeten,
Agnes
-
MaartenS
Agnes,
Bedankt voor jouw schrijven, ik heb er zeker wat aan. Ben nu moe en ga slapen. Ga er morgen weer verder op piekeren.
welterusten.
Bedankt voor jouw schrijven, ik heb er zeker wat aan. Ben nu moe en ga slapen. Ga er morgen weer verder op piekeren.
welterusten.
-
agnes
P.S mijn man is nog in goede staat....
De zin: "naar de vernietiging van mijn man verwijs"
moet natuurlijk zijn: "naar de vernietigingsverklaring"
De zin: "naar de vernietiging van mijn man verwijs"
moet natuurlijk zijn: "naar de vernietigingsverklaring"