LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aanbod Dexia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Bobby

Aanbod Dexia

Ongelezen bericht door Bobby »

Vandaag heeft mij vader de beroemde brief ontvangen van Dexia met 3 voorstellen.
Mijn vraag is dus kort gezegd; wat te doen?
Op 1 van de voorstellen ingaan of helemaal nergens op in gaan en de gang naar de rechter maken?
Verder heb ik begrepen dat in de maand mei een belangrijke rechtzaak voor de deur zou staan. Dit stond in het financieele Dagblad. Weet iemand hier iets van?

Gevoelsmatig zeg ik; onder protest verlengen. Misschien dat de beurs wat omhoog kruipt en dus de schuld minder wordt. Anderzijds wie weet wat er nog uit zaken die nog lopen voorkomt waar je van kan profiteren.

Ik hoor graag van jullie

Bernts Eman

Re: Aanbod Dexia

Ongelezen bericht door Bernts Eman »

...
Laatst gewijzigd door Bernts Eman op 06 dec 2004 07:43, 1 keer totaal gewijzigd.

justice man 007

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Beste is niks meer betalen en direct een advocaat opzoeken die uw contract vernietigd.
Verder wordt daarin Dexia verzocht u terug te brengen in (financiële) staat waarin u verkeerde alvorens u het contract aanging.
Gaat Dexia niet op uw eisen in dan rest u alleen nog maar de gang naar de rechter of het DSI.
Waarbij de uitspraken van DSI vaker in het voordeel uitvallen van Dexia dan bij de burgerrechter, op zich niet verwonderlijk daar de banken DSI hebben opgericht en (grotendeels) betalen.

m.v.g. justice man

Troosteloos

Ongelezen bericht door Troosteloos »

- verlengen is impliciet toestemmen

- onder protest betalen is impliciet toestemmen

- onder protest betalen betekent dat je in ieder geval zeker naar de rechter kan om je geld terug te vorderen, mensen denken nogal eens dat als zon stichting die zonder volmacht werkt bij een positieve uitspraak wel zorgt dat jij je geld netjes terug op je bank krijgt;)

- Wat boeit jou die 10% incassokosten op zon hoog bedrag over ene paar jaar genomen.

- Wat boeit jou die 0,96% per maand, wettelijke rente, die je misschien niet eens hoeft te betalen.

BETALEN NOOIT!!!!!

justice man 007

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Betalen is toestemmen of je nu in termijnen betaald, ineens of onder protest.
Door te betalen stem je in, en voel je je nog altijd gebonden aan je contract!

Beste is advocaat opzoeken en in overleg vervolg stappen nemen, waaronder contract met gegronde redenen vernietigen en stoppen met betalen.

Wil je dit niet dan kun je beter direct het aanbod accepteren of een individuele betalingsregeling treffen.

m.v.g. justice man

Gesloten