LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aanbod dexiabank

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
E.Hommes

aanbod dexiabank

Ongelezen bericht door E.Hommes »

Twee en een half jaar geleden ben ik een lease overeenkomst aangegaan
Het gaat hier over triple effect waarbij je 3 jaar lang een vast bedrag stort op een bank, die
jouw geld weer gebruikt om aandelen te kopen.
Goed , het verhaal is duidelijk, aandelen zijn gedaald , ik heb een restschuld van zo'n € 6000,-
Dexia bank doet mij een voorstel om alles in 1x af te kopen of om nog eens 3 jaar lang maandelijks te betalen in de hoop op betere tijden.
Maar , als ik een contract aanga mag ik geen juridische stappen ondernemen.( vreemde zaak.....chantage? )
Help!
Wat raadt u mij aan?
Waar kan ik informatie verkrijgen?
Moet ik me aanmelden bij een stichting ( daar hoor je weinig van op dit moment )

met vriendelijke groeten

E.Hommes

el

Re: aanbod dexiabank

Ongelezen bericht door el »

Niet doen en aanmelden bij Leaseverlies

Dennis

Ongelezen bericht door Dennis »

Bij deze een raad: Niet op het inbod ingaan en de betaling van je "winst" zolang mogelijk traineren. Sluit je aan bij de Stichting Lease Verlies.
Laat je niet intimideren door incassoburo's o.i.d.
We zijn met z'n allen bestolen en we moeten ons niet verder laten bestelen.

Dennis

E.Hommes

Ongelezen bericht door E.Hommes »

Binnen een half uur al twee reakties ....een hot item dus.
Bedankt.
Wat is het adres/website van leaseverlies?

Art

Ongelezen bericht door Art »

www.leaseverlies.nl

(nou, dat had je ook zelf kunnen bedenken E. Hommes !)

annet

Ongelezen bericht door annet »

ik ben net door dexcia gebeld of ik op hun aanbod in ga ,dat moest ik wel voor 7 maart hebben gedaan ik heb toen aan die juffrouw gevraagt of dit gesprek werd opgenomen wat zij met ja bevestigden.toen heb ik gezegt dat ik betaal tot ik niet meer kan en dan stop ik gewoon want geld heb ik niet en goedern van zoveel waarden dat hun er iets aan hebben.dus kunnen ze mij hooguit faillt verklaren en aangezien ik al tien jaar in de wao zit valt daar ook niets te halen ik heb toen haar gevraagt hoe die hardheids clausule in zijn werk ging .nu dan moest ik mijn belasingpapieren als ik die had dus niet en mijn jaaropgave opsturen en dan werd er van uit een commisie gekeken wat er haalbaar was ik heb gezegt dat hadden ze vier jaar geleden moeten doen ik heb ook de naam gezegt van de man die toen hier bij mij thuis is geweest maar het is hun bedoeling dat er veel mensen tekenen die moeten van alles afzien mijn antwoord was als jullij zo sterk staan gaven jullij er niets om al waren er honderd duizend man aan gesloten bij legioverlies ik hbe een telf nummer gekregn voor meer inlichtingen 0800-2355344 dat ga ik ook bellen voor meer informatie

Gesloten