| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] aandelen over nemen???
-
john bob
aandelen over nemen???
Ik moet gaan lenen bij mijn ouders,schoonouders broers,ja bij de hele familie.
Dan pas krijgen we het hele bedrag bij elkaar,ja ook ik schaam me ervoor,we kunnen dan lenen zonder rente te betalen.
De reden ervoor is dat de beurs nu zo laag staat en de weg naar boven groter is dan naar beneden.
En dan kan ik beslissen wanneer ik wil verkopen en ook al is dat pas over een aantal jaren.
Heeft iemand een beter idee???
Ik teken dan wel onder protest,ook ik ben bij SLV aan gesloten.
Het worden mageren jaren.
Dan pas krijgen we het hele bedrag bij elkaar,ja ook ik schaam me ervoor,we kunnen dan lenen zonder rente te betalen.
De reden ervoor is dat de beurs nu zo laag staat en de weg naar boven groter is dan naar beneden.
En dan kan ik beslissen wanneer ik wil verkopen en ook al is dat pas over een aantal jaren.
Heeft iemand een beter idee???
Ik teken dan wel onder protest,ook ik ben bij SLV aan gesloten.
Het worden mageren jaren.
-
Wilma
Re: aandelen over nemen???
John Bob,
Mijn idee, ik had het allemaal geregeld, inderdaad ook geld geleend bij familie om het aandelenpakket over te nemen.
Legio van mijn beslissing op de hoogte gebracht al weken vantevoren.
Een paar dagen voor mijn contract afliep, kreeg ik een aangetekende brief van Dexia , dat zij mijn keuze niet hadden ontvangen en dus overgingen tot verkoop van mijn aandelen.
Zorg dat je ruim vantevoren een toezegging heb gekregen van Dexia (schriftelijk wel te verstaan)
Succes , volgens mij een hele goede keuze!!!
Mijn idee, ik had het allemaal geregeld, inderdaad ook geld geleend bij familie om het aandelenpakket over te nemen.
Legio van mijn beslissing op de hoogte gebracht al weken vantevoren.
Een paar dagen voor mijn contract afliep, kreeg ik een aangetekende brief van Dexia , dat zij mijn keuze niet hadden ontvangen en dus overgingen tot verkoop van mijn aandelen.
Zorg dat je ruim vantevoren een toezegging heb gekregen van Dexia (schriftelijk wel te verstaan)
Succes , volgens mij een hele goede keuze!!!
-
john bob
Re: aandelen over nemen???
Beste wilma ik stuur alleen nog maar aangetekende brieven naar die bandieten.
En als ik me niet vergis heb je tot de dag desonheils de mogelijkheid om alles over te nemen,eerder mogen ze de aandelen niet verkopen.
Triest dat het voor jou zo is afgelopen,kon je helemaal niets meer doen?
groet john bob
En als ik me niet vergis heb je tot de dag desonheils de mogelijkheid om alles over te nemen,eerder mogen ze de aandelen niet verkopen.
Triest dat het voor jou zo is afgelopen,kon je helemaal niets meer doen?
groet john bob