Mijn man heeft in januari 2000 een offerte getekend voor een Vliegwielkontrakt van Aegon. Na een week stond de tussenpersoon van Aegon met het officiele kontrakt voor de deur. Wij hebben hem weggestuurd met de mededeling dat we ons bedacht haddden en eigenlijk, zoals ons dat was verteld, helemaal niet wilden sparen voor de toekomst via aandelen. Nu na 3 jaar krijgen we incassoburos op de stoep. We moeten nu € 1600 betalen van het inleggeld en dan natuurlijk de maandelijkse termijnen vanaf nu. Wij hebben nooit verder een officieel kontrakt gehad. Een kopie van het orginele kontrakt is niet ondertekend (evenals het kontrakt zelf niet) wel de algemene voorwaarden. Hierop staan geen datum. Wel is het voorvel zijnde de overeenkomst getypte cijfers, terwijl dit dan ondertekend moet zijn op de avond zelf terwijl de man het met de hand heeft in zitten vullen. Wij hebben gelukkig nog nooit iets betaald (daarom dus na 3 jaar de incassoburos) maar ik wil ook niks betalen nu blijkt dat ik het geld in een bodemloze put stop en dit ook eigenlijk gewoon kwijt ben.
Iemand suggestie/ Mijn rechtsbijstand heeft Aegon verzocht om vernietiging van een niet bestaand kontrakt, maar nog geen reaktie dan wederom een brief van incassoburo.
Astrid Klijberg.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aandelenlease
Re: Aandelenlease
Lijkt me duidelijk. Ik wilde dat ik in jouw schoenen stond want dan zou ik ze hard uitlachen.
Dus gewoon naast je neerleggen, doorgaan met je leven. Hoe kun je nu betalen voor een contract wat niet bestaat? Er is toch geen rechter die dit serieus neemt?
Annet
Dus gewoon naast je neerleggen, doorgaan met je leven. Hoe kun je nu betalen voor een contract wat niet bestaat? Er is toch geen rechter die dit serieus neemt?
Annet