LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aangetekende brief van DEXIA in bus??

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Tom

Aangetekende brief van DEXIA in bus??

Ongelezen bericht door Tom »

Kom ik net thuis, zit er een afhaalbewijs in de bus dat er bij het postkantoor een aangetekende brief van DEXIA ligt?? Dit is zeker een laatste dreiging van ze en dat ze dan met incassoburo's op je afkomen etc..wie heeft ook zo'n brief gehad?

Tom

toet

Re: Aangetekende brief van DEXIA in bus??

Ongelezen bericht door toet »

Dag tom.Het is al een tijd geleden dat ik van dexia ook een brief kreeg.Heb hem aan de deur niet aangepakt en daarna ook niet van het postkantoor gehaald.Wat je wel mag verwachten als je hem niet ophaald dat hij naar de incasso gaat en dan gaat er al gauw een paar duizend gulden bijkomt.Dit vertel ik even omdat ik dat hebt mee gemaakt.Toet

Tom

Toet,

Ok bedankt..ik zal de brief dan toch maar gaan ophalen. Maar ze sturen hierna dan toch zowiezo een incassoburo op mij af neem ik aan? Hoe is het nu met jou met GGN?

Tom

EE

Ongelezen bericht door EE »

Hoi Toet

Hoe is ie met jou nu, met ons is het kalm ff geen post van onze grote vrienden Dexia\Legio gekregen, maar dat kan nog komen. Heb jij na het laaste aanbod (aanbod tussen haakjes)nog iets gehoord verder.

Ed

Ongelezen bericht door Ed »

Beste Tom,

Ik heb ook zo'n aangetekende brief gehad waarin stond dat ik binnen 8 dagen moest betalen
Het termijn is inmiddels een dikke week verstreken en zoals ik het hier lees zal ik voorlopig wel geen bericht van ze krijgen omdat e.a.uitgesteld is.
Je moet het zo zien dat het allemaal dreigementen zijn om je toch over de scheef te trekken om te betalen.Niet Doen !!
Wanneer ze echt echt zo sterk stonden dan hadden jij en ik al echt een deurwaarder gehad.Ik laat het graag zover komen
Hou moet!!

Tom

Ed,

Ok bedankt..nee ik betaal ook niet! Ik ga net zover dat ik wordt gedagvaard. Mijn contract is vorig jaar oktober afgelopen...en die van jou?

Tom

toet

Even met toet .Nee ik heb nog niets gehoord van ggn.Wel een rekening van mijn andere aandelen pakket gehad die is niet zo groot als die drieverdubbelaar.Moest volgens hun binnen vijf dagen betalen.Was van plan om het weekend een brief te schrijven maar is er niet van gekomen .Plaats dat ze alles in een pakket stoppen moet je bij elk contrakt incasso kosten plus rente betalen.Ik bezit er twee je zal er zes hebben ongelovig wat ze doen.Maar we blijven hoop houden groetjes EE.toet

toet

Voor tom.Als zij het uit handen geven en dat doen ze als je binnen het termijn niet hebt betaald.Dan komen er de kosten van de incasso bij.Dus het is afwegen wat voor jou het beste is.Bij mijn drieverdubbelaar zijn de kosten drie duizend gulden hoger geworden daar zit bij de rente van een heel jaar en de kosten incasso .Bij de tweede incasso en rente duizend gulden.Dus als dexia gelijk krijg wat ik niet geloof kost me dit geintje al vier duizend gulden meer.Goed nadenken wat voor jou het besten is tom het kan dat je in de toekomst nog meer moet betalen .groetjes toet

kwdeloos

Ongelezen bericht door kwdeloos »

moeder is 80 jaar zullen ze die ook voor de rechter slepen als ze niet betaald? dus wat te doen? Klaas.

mariska

Ongelezen bericht door mariska »

ik heb mederemalen een brief thuis gestuurd gekregen van legioleas dat ik binnen een week een bedrag van 3500,40 euro moest betalen anders werd alles door gestuurd naar een incassoburo ik ben meteen naar mijn advocaat gegaan die gaat voor mijn alles uitzoeken. wie van jullie heeft ook een advocaad en kan mijn iets meer vertellen hoe de zaken ervoor staan vrijdag moet ik bij mijn advocaad komen als ik iets meer weet dan hoor iemand het wel afz;mariska

Gesloten