| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aanmaningspost van dexi-nee
-
Don
Aanmaningspost van dexi-nee
Vandaag op de deurmat wederom twee dreigbrieven van het dexia-theater. u heeft nog twee bedragen openstaan, vriendelijk verzoeken wij u dit binnen 14 dagen te voldoen. Daarna wat getater over negatieve BKR en een incassobureau. Gisteren heb ik het theater van dichtbij gezien: een bewaker die duidelijk niet wist wat te doen, een verdwenen bord met de tekst "dexia" en een klant, ze hebben zowaar nog klanten, die niet wist hoe hij binnen moest komen. Met een mobiel telefoontje in de hand zocht hij de ingang. Welke ingang? De ingang was volgeplakt met demonstratie-attributen. Het personeel had de blijkbaar instruktie gekregen niet te reageren, maar stond wel af en toe voor het raam. In deze bank, welke de naam "bank" niet waardig is, is men er niet voor klanten. In de slachtbank, een betere benaming voor deze bende, komt men niet meer aan zaken doen toe. Maar belg Bruneel is tevreden: 40% heeft het aanbod geaccepteerd! "Welk aanbod", meneer Bruneel?
Gelooft u het? 40% die afziet van juridische acties? Ik niet, want waarom probeert dit tuig het dan nog een keertje? Een besluit heb ik voor mijzelf al genomen: Deze slachtbank, handelend onder de naam dexia, heeft in mij een vijand gevonden, voor het leven.
Gelooft u het? 40% die afziet van juridische acties? Ik niet, want waarom probeert dit tuig het dan nog een keertje? Een besluit heb ik voor mijzelf al genomen: Deze slachtbank, handelend onder de naam dexia, heeft in mij een vijand gevonden, voor het leven.