| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aantekenen met ontvangstbevestiging blijkt noodzaak!
-
rob v.d.
Re: Aantekenen met ontvangstbevestiging blijkt noodzaak!
Paula,
Bedankt voor info. Ik vertrouw er nu op dat alles gewoon verder goed gaat, althans ... dat de brief te bestemder plaatse is.
m.vr.gr. rob v.d.
Bedankt voor info. Ik vertrouw er nu op dat alles gewoon verder goed gaat, althans ... dat de brief te bestemder plaatse is.
m.vr.gr. rob v.d.
-
René
Ik heb zojuist met TPG post gebelt en zij konden mij vertellen dat het helemaal NIET noodzakelijk is om 'met ontvangstbevestiging' te sturen.
Om de volgende reden : De handtekening op de ontvangstbevestiging is iemand bij het bedrijf die gemachtigd is om aangetekende brieven te ontvangen, deze handtekening wordt ook bewaard als je GEEN ontvangstbevestiging hebt, dan kan TPG tot 1 jaar na dato deze terug traceren met een onderzoek. Als op de web pagina www.tracktrace.nl de brief als uitgeleverd staat, dat sta je juridisch zeer sterk, wat daarna bij Dexia met die brief gebeurd, is hun probleem. Met de status Uitgeleverd kan je het bevestigen...
mvg. René
Om de volgende reden : De handtekening op de ontvangstbevestiging is iemand bij het bedrijf die gemachtigd is om aangetekende brieven te ontvangen, deze handtekening wordt ook bewaard als je GEEN ontvangstbevestiging hebt, dan kan TPG tot 1 jaar na dato deze terug traceren met een onderzoek. Als op de web pagina www.tracktrace.nl de brief als uitgeleverd staat, dat sta je juridisch zeer sterk, wat daarna bij Dexia met die brief gebeurd, is hun probleem. Met de status Uitgeleverd kan je het bevestigen...
mvg. René
-
Hans1
"Aantekenen met ontvangstbevestiging blijkt noodzaak!"
Aantekenen met ontvangstbevestiging blijkt noodzaak!
Nog steeds erg handig :-)
Groetjes uit Maarssen
Aantekenen met ontvangstbevestiging blijkt noodzaak!
Nog steeds erg handig :-)
Groetjes uit Maarssen
-
agnes
Volgens René kan TPG hem maar 1 jaar na dato traceren. Aangezien de zaak wel eens langer kan gaan duren, toch maar de optie "ontvangstbevestiging" gebruiken.
-
j moret
mensen let op he ook aangetekend een brief versture geef je geen garantie daad werkelijk aan komt het is ook vaak genoeg gebeurt dat er stukken kwijt raken kijkmar eens op de achterkant van het bewijs je krijg er dacht ik uit mijn hoofd gezegt €45 vergoeding voor dan dus ook aan getekend geeft geen garantie wil je echt zekr heid persoonlijk afgeven en laten tekenen dan heb je 100% zeker heid
-
j moret
mensen let op he ook aangetekend een brief versture geef je geen garantie daad werkelijk aan komt het is ook vaak genoeg gebeurt dat er stukken kwijt raken kijkmar eens op de achterkant van het bewijs je krijg er dacht ik uit mijn hoofd gezegt €45 vergoeding voor dan dus ook aan getekend geeft geen garantie wil je echt zekr heid persoonlijk afgeven en laten tekenen dan heb je 100% zeker heid
-
Agnes
Ik heb mijn brieven ook per e-mail gestuurd, geadresseerd aan Dexia, AFM en mezelf. Met daarin de verwijzing dat dit een kopie is van de brief die ik per post aan Dexia heb gestuurd.
Laat ze dan nog maar eens beweren dat ze ‘m niet ontvangen hebben!
Als je kunt bewijzen dat de brief bij het bedrijf aangekomen is, en zij raken hem kwijt, moet dat bedrijf wettelijk gezien daarvoor het nadeel en de schade dragen...
Laat ze dan nog maar eens beweren dat ze ‘m niet ontvangen hebben!
Als je kunt bewijzen dat de brief bij het bedrijf aangekomen is, en zij raken hem kwijt, moet dat bedrijf wettelijk gezien daarvoor het nadeel en de schade dragen...