Wie kan mij uit de raad geven?
Zoals waarschijnlijk zovelen heb ik ook een voorstel van dexia ontvangen om de mogelijke schuld aan het einde van de looptijd om te zetten in een renteloze lening en andere mogelijkheden. Ik ben in het bezit van een tienwinstverdubelaar contract. Is het zinvol om op het aanbod van dexia in te gaan of moet ik andere acties ondernemen????
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Accepteren van hewt dexia aanbod?
-
wilco
Re: Accepteren van hewt dexia aanbod?
denk na! nooit doen . laat de rechter maar uitspraak doen
je bent toch ook vals voor gelicht
laat de deurwaarder maar komen
je bent toch ook vals voor gelicht
laat de deurwaarder maar komen
-
JD van den Berg
Hr Damhuis verstuur een aangetekende brief aan DEXIA waarin U sommeert het DEXIA aanbod in te trekken.Het aanbod is dubieus ,de schuld is maximaal voorgerekend ipv minimaal Dat komt door de interprtatie van DEXIA over het resultaat van de optie.
Nergens in het contract staat hoe de optie behandeld moet worden DEXIA is optie expert en binnen het contract en de looptijd verantwoordelijk voor haar deel van het contract.
Zij alleen kan iets doen ,niet de deelnemers,die moeten het resultaat maar afwachten. Als je tijdens je verantwoording de berekening van de optie zo maximaal doet is dat geenzorgplicht naar de deelnemers.DEXIA moet zeggen en dat doet ze nu niet of er met de optie gehandeld is,zodat het resultaat ervan een minimale schuld is.
DEXIA beantwoord deze brief niet,dan moet U ook nog een aansprakelijkheids brief an DEXIA sturen, ook aangetekend,
De juiste omschrijving in de brieven kan het beste met een jurist gedaan worden.
Nergens in het contract staat hoe de optie behandeld moet worden DEXIA is optie expert en binnen het contract en de looptijd verantwoordelijk voor haar deel van het contract.
Zij alleen kan iets doen ,niet de deelnemers,die moeten het resultaat maar afwachten. Als je tijdens je verantwoording de berekening van de optie zo maximaal doet is dat geenzorgplicht naar de deelnemers.DEXIA moet zeggen en dat doet ze nu niet of er met de optie gehandeld is,zodat het resultaat ervan een minimale schuld is.
DEXIA beantwoord deze brief niet,dan moet U ook nog een aansprakelijkheids brief an DEXIA sturen, ook aangetekend,
De juiste omschrijving in de brieven kan het beste met een jurist gedaan worden.
-
Sara Etty
Oké, missvhien ben ik wel heel erg dom, maar en aanbod mag iemand, ook Dexia, in al zijn onredelijkheid altijd doen. Alleen hoef je er niet opin te gaan en daarmee vervalt dan het onredelijke aanbod vanzelf. Indien je meent dat Dexia een beter aanbod moet doen, dan moet je je daarop (gemotiveerd) richten en niet sommeren dat Decia onmiddelijk dit aanbod intrekt, want op het aanbieden zelf lijkt mij niets tegen. Op het aanvaarden, hou me ten goede m.i. wel natuurlijk. Daar heb ik van alles op tegen.
Maar misschien heb ik gewoon de hier geformuleerde stelling niet begrepen. Kan natuurlijk ook.
Maar misschien heb ik gewoon de hier geformuleerde stelling niet begrepen. Kan natuurlijk ook.