LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] acceptgiro

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
mary

acceptgiro

Ongelezen bericht door mary »

5 weken geleden heb ik een brief aan Dexia gestuurd waarin ik heb aangegeven dat de afshrijvingen niet meer per bank (rekening heb ik opgeheven) wil overmaken maar dat ik een acceptgiro wens te ontvangen. Dexia heeft een brief teruggestuurd waarin zij de ontvangst van mijn brief bevestigen. Vorige week kreeg ik een brief van Intrum Justitia om 2 maanden = Euro 458,00 te betalen en Euro 115,83 incassokosten.
Nadat ik 4 keer naar Dexia had gebeld en eindelijk contact kreeg, kreeg ik te horen dat het betalen aan de hand van een acceptgiro niet mogelijk is en dat ik de incassokosten gewoon moet betalen, want ze hadden mij al acceptgiro's gestuurd (hoe kan dit nu dat deden ze toch niet!!!) en aanmaningen, maar ik heb deze nooit ontvangen.
Kunnen zij mij zomaar dwingen om toch de incassokosten te betalen?? waarop worden incassokosten gebaseerd en nogwel Euro 115,83 omdat ik twee maanden niet betaald heb. Wie heeft dit ook meegemaakt.

willie

Re: acceptgiro

Ongelezen bericht door willie »

wij betaalde via onze spaarrekening ruim 2jaar
maar via 'n spaarrekening kan je geen rekeningen betalen
dat wisten wij ook niet dus onze rekening werd stopgezet toen kregen wij van dexia gewoon acceptgiro's
en we hebben nooit extra kosten er bij gehad

toet

Ongelezen bericht door toet »

Dexia is de weg helemaal kwijt.Gestoord zijn ze daar .Ze proberen iedereen bang te maken.Mongolen dat zijn ze daar.toet

ida

Ongelezen bericht door ida »

ik loop ook 1 maand achter, maar kan het ook niet betalen omdat het geld er niet is.
Ik zit echt heel hard te denken om toch maar de hardheidsclausule aan te vragen, ons kontrakt loopt in november af met een restschuld van 9000 euro, als dit nou onze enige schulden waren dan maakte ik me niet eens zo druk, maar er is zoveel meer dus het valt gewoon niet te betalen,.
Ben me momenteel aan het inlezen op verschillende pagina's die te maken hebben met schuldhulpverlening, als ik daar wel toe overga ben ik overal van af, dan moet ik 3 jaar op een bijstandsnivo gaan leven en daarna schuldenvrij.
Ik raad iedereen aan die heel diep door dexia in de schulden komt zich ook eens hierover te informeren.
Sterkte allemaal.

Gesloten