LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] acktie ondernemen payback want ze zijn hier voor opgericht!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Gast

Re: acktie ondernemen payback want ze zijn hier voor opgericht!!

Ongelezen bericht door Gast »

Tuurlijk Gast,

PB timmert aan de weg en misleid elke gedupeerde om alleen maar centjes te vangen. even tellen. 300 leden vanaf oktober das dan grof weg €12.000,- verdiend. ik ga er ff gemakshalve vanuit dat iedereen het volle pond ineens betaald heeft, volgens berichtgeving was de kas leeg geplunderd in oktober. was geloof ik €4000,- In theorie zou men nu dus €8000,- in kas moeten hebben. Ik ga er ff vanuit dat ze het kortgeding om de geplunderde kas terug te krijgen uit eigen zak betaald hebben en geen declaraties ingediend hebben voor postzegels en weet ik veel wat al nog niet meer.

toch wel grappig dat een vereniging die bijna niets bezit zoveel uit de kast weet te halen om voortdurend iedereen achter de vodden aan te zitten.

Voor de doemdenkers op dit forum. Droog brood wordt daar niet verdiend. stel dat ze in theorie die €8000,- onderling verdelen. Schonewillie heeft het dan beter bekeken. Vraagt €45,- maal 89791 leden is €4.040.595,- hiervoor wordt een website onderhouden en een collectieve rechtszaak gevoerd die nu stil ligt, thats it. Verder hoor of zie je niets van deze mannen.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ja ja,

Daarom hebben ze zeker de inhoud van de website vernieuwd.
wordt er nochthans wel duidelijker op waar ze voor staan.

croosjes

Ongelezen bericht door croosjes »

payback,alles heeft zijn begin.vrgr.andre de croos

Gesloten