Ik kon het niet om het volgende naar alle adressen te sturen:
Enige tijd geleden heb ik u een persoonlijk bericht gestuurd m.b.t. de gedupeerden van Legio/Dexia. Van enkelen van u heb ik een (standaard) reactie ontvangen, waarvoor dank.
In deze reacties wordt het punt van "eigen verantwoordelijkheid van de burger" wel eens aangehaald. Ik wil u zeggen dat ik deze opmerking misplaatst vind aangezien mensen misleid zijn door de te rooskleurige voorspiegeling van Legio waarbij niet/nauwelijks op de risico's is gewezen.
Daarnaast vind ik dat u dit punt niet kunt aanhalen om gedupeerden van Legio niet te hoeven helpen met een schadeloosstelling. De overheid wil immers ook de door vogelpest gedupeerde pluimveebedrijven tegemoet komen. Net zoals zij dat in het verleden vaker gedaan heeft met o.a.mensen die schade hebben ondervonden bij het buiten de oevers treden van rivieren in ons land. Deze mensen wisten immers ook dat het respectievelijk opstarten van een pluimveebedrijf als wel het wonen in uiterwaarden dergelijke risico's met zich meebracht, hoe klein deze destijds ook mochten lijken. Naar mijn mening zou u hen dan op hun eigen verantwoordelijkheid behoren te wijzen en hen niet tegemoet komen, of anders de Legio/Dexia gedupeerden wel te hulp behoren te komen.
Agnes
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ACTIE:E-mail naar 2e Kamerleden, mooier en duidelijker qua s
Re: ACTIE:E-mail naar 2e Kamerleden, mooier en duidelijker qua s
Uit enkele reacties is mij gebleken dat mensen ook graag zelf een eigen bericht naar Kamerleden willen zenden. Daarom heb ik de tekst van de procedure, op de site van Payback, iets aangepast en zal verwijzen wanneer u uw eigen bericht kan in typen.
m.v.g. L. Blok
m.v.g. L. Blok