Ik denk dat al de leden advies van de Stichting nodig hebben hoe nu te handelen met het contract dat is afgelopen of bijna afgelopen is. De Stichting zou een stuk sterker staan naar Dexia toe wanneer geadviseerd wiordt aan de leden hun restschuld niet te betalen. De reden daarvan is, stel je betaald wel, krijg je je geld later terug van Dexia?? ( Dexia ned. wordt ontmanteld)
Een andere reden is, Dexia gaat niet meer vertragen bij de rechtsgang en wil ook snel duidelijkheid.
Ik adviseer een ieder om de restschuld niet te betalen. Hoe denken jullie hierover????
Gr. John, en sterkte allemaal.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Actie Eegalease/leaseverlies
Re: Actie Eegalease/leaseverlies
Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt. Als iedereen niet zou betalen, staan we samen veel sterker tegen Dexia. Ook Dexia zou dan op kortere termijn willen handelen, ook al zouden zij gelijk hebben. Geen geld, dan gaan de dagen ook bij hun snel tellen. Maar welke instantie bevestigt dit standpunt?? Aan hard-roepers op dit forum heb je niets, want ook zij weten niet wat de rechtspositie precies inhoudt. Juist nu de contracten af gaan lopen zitten veel mensen te wachten op een juist advies. Wie kan hier op reageren die ook verstand van zaken heeft ?
Het bericht van 25 april 2002 in NRC-handelsblad (zie internet) sterkt mijn hoop op een goede afloop. Hier staat een gelijksoortige situatie beschreven van de winstverdriedubbelaar.
Het bericht van 25 april 2002 in NRC-handelsblad (zie internet) sterkt mijn hoop op een goede afloop. Hier staat een gelijksoortige situatie beschreven van de winstverdriedubbelaar.
Wil je de internetpagina van het stuk in NRC/handelsblad even plaatsen....
Groetjes uit Maarssen
Groetjes uit Maarssen
Ben het voledig met je eens de restschuld met z'n allen niet betalen,dan krijgt dexia misschien wel haast met de rechtspraak!