LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Administratie Dexia een puinhoop?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Anton van Heeck

Administratie Dexia een puinhoop?

Ongelezen bericht door Anton van Heeck »

Zoals ik in een eerdere topic (wat doet de deurwaarder of rechter)op dit forum al verteld heb kreeg ik 2 weken geleden bericht dat mijn aandelen verkocht waren en dat ik binnen 10 dagen de restschuld moest betalen. Enkele dagen later kreeg ik antwoord op mijn verzoek tot coulance. Natuurlijk gingen ze daar niet op in OOK AL GEEFT DEXIA ZWART OP WIT TOE MIJ VERKEERD TE HEBBEN VOORGELICHT. Nu kreeg ik vanmorgen tot mijn stomme verbazing een brief van Dexia waarin ze mij vertellen dat de termijn om op hun aanbod in te gaan tot 13 juni is verlengd. Terwijl mijn aandelen al verkocht zijn! Wie van de forumlezers heeft een idee wat dit betekent? Kan ik alsnog op hun aanbod ingaan (hebben ze de aandelen niet verkocht maar zelf gehouden) of is dit een bewijs dat de administratie van Dexia een puinhoop is?

An

Re: Administratie Dexia een puinhoop?

Ongelezen bericht door An »

Ik denk van wel Anton. Want zoals ik ook al op een andere topic had laten weten, is dat mijn in Oktober jl. overleden schoonvader ook vandaag deze brief heeft ontvangen, terwijl wij de bevestiging hebben dat zijn restschuld is kwijtgescholden en uitgeschreven is. Hoe dat kan? Weet ik ook niet.

An

kees1000

Ongelezen bericht door kees1000 »

en door die admienistratieve puinhoop worden velen ten onrechte de dupe: verkeerde gegevens, gegevens zoek geraakt,langs elkaar heen werken,alleeen daarom zouden de incasso's voorlopig stilgezet moeten worden,kan alles rustig en efficient uitgezocht worden.

An

Nu, VALS BESCHULDIGD, je hoeft niet zo te schreeuwen hoor! Het lijkt mij in ons geval een beetje moeilijk om voor 13 Juni waar dan ook op te reageren, want die man LEEFT NIET meer. Dus of het nou grote of kleine letters zijn, die man is al dood en daar hebben wij al een beeindigingbevestiging van, van Dexia. Wie is hier nu dom? Jij moet ook hier eerst eens alles goed lezen, voordat je een oordeel geeft. Jij werkt daar zeker? Kan jij ook niet helpen!!!!!
Zo, de groeten van An.

ernstig ziek

Ongelezen bericht door ernstig ziek »

-reactie verwijderd-

An

Nu gelukkig niet. Hij was NOOIT ziek en is gewoon in zijn middagslaap op 91 jarige leeftijd plotseling overleden. Maar waarom vertel ik dat eigenlijk aan jou? Nu een vraag aan wie dan ook? Hadden ze mijn schoonvader toen die tijd op 88 jarige leeftijd zo,n product mogen verkopen? Een lening zou hij bij een normale bank denk ik nooit gekregen hebben maar bij dat zootje dus wel.

Nu, kijk maar wat je hier mee doet, ik ga hier niet verder met jou over discuseren.
Gr. An

Ted

Ongelezen bericht door Ted »

Het is erg genoeg wat An is overkomen dus graag beschaafd blijven tegen haar.

Ted.

Hup voor Dexia

Ongelezen bericht door Hup voor Dexia »

-reactie verwijderd-

An

Dank je wel Ted. Had ik ff nodig. Die kl...zak. Nee, jij niet maar die ene daar.

Groetjes van An en doe de groeten van mij aan Truus.

An

Nu Ted, da,s nog eens goed nieuws hier op dit forum. En wat leuk dat die lui iets voor haar organiseren.
Wat zal ze opkijken dan!

Groetjuuuuuuuus van An

yvonne

Ongelezen bericht door yvonne »

Hoi An, trek het je maar niet zo aan hoor aan dat schorum
wat hier zit. Gewoon geen antwoord opgeven hoe moeilijk
het ook is. Helaas zijn er buiten Dexia nog meer
grote asocialen.
Groetjes
Yvonne

Ted

Ja An zo zijn die jongens nu eenmaal. Proberen de gedachten van hun restschulden weg te dringen. Ze waren erg stil toen ze Dexia hun eindafrekeningen kregen. Gijs gaat morgen zijn huis verkopen en Sjaak heeft de hele middag rondjes om het huis gelopen.

Kwaad dat ze zijn op Dexia maar ze gaan wel demonstreren in Den Haag. Ze gaan allerlei akties voorbereiden en worden ook lid van Pay-back ze zijn het zo zat. Morgen gaan ze met Truus een dagje naar Zandvoort.

Nou An dus ook de groetjes aan jou.

Ted.

An

O heerlijk dat er ook nog zulke mensen als Ted en Yvonne zijn.
Bedankt hoor!

Groetjes weer van An.

Ted

Hoi An,

Yvonne Cornelisse is een hele lieve vrouw, heeft voor iedereen belangstelling en een goed woord over. Maar An zelf ben je ook een topper.

Ik ga zo TV kijken en een hapje eten. Hou je haaks en laat je niet ontmoedigen door bepaalde mensen.

Groetjes van Ted.

An

Ja, dat had ik al een beetje gemerkt dat Yvonne een lieve vrouw moet zijn. En jij bent ook aardig hoor Ted! Eetze en tot een andere keer maar weer.
En Yvonne succes op die anderen topic. Ben het helemaal met je eens.

Groetjes van An

Ted

De grap was destijds : "Kijk daar heb je Ron brandstichter"

Sjaak/enGijs

Ongelezen bericht door Sjaak/enGijs »

Zeg Brandsteker voor jou heb ik nog een achterlichtje te koop.

Wel van Ted afblijven.

Gijs en Sjaak.

marianne

Ongelezen bericht door marianne »

Ook wij zijn opgebeld door Dexia over de restschuld, terwijl wij de aandelen al hadden overgenomen en deze op onze rekening zijn bijgeschreven. Stomverbaasd werd dit in de computer nagekeken en het bleek toen wel te kloppen. Ik denk dat er met meerdere bestanden wordt gewerkt en dat men verzuimt om e.e.a. eerst te controleren.
En: als je het geld voor overname van de aandelen al hebt gestort is er echt niets meer terug te halen.

paco

Ongelezen bericht door paco »

hup voor dexia & ernstig ziek zijn volgens mijn dezelfde zieke personen,en even voor hup voor dexia,ja ik ben het die jou een mailtje hebt gestuurd.Ik hoop dat je reageert

Gesloten