Al met al lijkt me hier niets mee, heeft iemand hier al ervaring mee opgedaan? dan wel op -en aanmerkingen?
PS
Mochten ze de adreswijziging niet accepteren dan gaat alle post van Dexia gewoon retour met 'adres onbekend'
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Willem, lijkt me niet!En men kan van aangetekende en van belang zijnde post die steeds geweigerd wordt bij een postbus alsnog de bijbehorende adresgegevens opvragen.
Ik zei slechts dat ik de post niet thuis wilde ontvangen. Wie geeft bij jou de planten water en de goudvis te eten als je op vakantie bent? De buuf of familie? Dan wil je toch niet dat ze die correspondentie van Dexia/incassobureau's etc. op de deurmat zien liggen, of wel?Geen post van Dexia willen ontvangen is hetzelfde als je kop in het zand steken, zoals een struisvogel
Ik weet niet waarom jij denkt dat dit niet zo is Mieneke, maar Postbus betekent geen adresgeheim in bepaalde zaken.--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
En men kan van aangetekende en van belang zijnde post die steeds geweigerd wordt bij een postbus alsnog de bijbehorende adresgegevens opvragen.
Willem, lijkt me niet!
Willem, lijkt me niet!Geplaatst op 03 May 2004 14:12 door willem S
--------------------------------------------------------------------------------
het is wel slim om een postbus in amsterdam te nemen schat ik zo in!
wordt je daar gedagvaard....
of niet?
En men kan van aangetekende en van belang zijnde post die steeds geweigerd wordt bij een postbus alsnog de bijbehorende adresgegevens opvragen
wijs heelwijs!Bekijk het van de andere kant, iedere aangetekende die richting dexia gaat is al negatieve publiciteit.
Dus niet want onze Mieneke geeft toe het verkeerde commentaar bij de verkeerde quote te hebben gezet waardoor ik op het verkeerde been was gezet zie haar quote's.zelfs Mo leest met haar juridische achtegrond over details heen