Geachte dames/heren,
Ook ik heb me zeer vergist in Legiolease en haar produkt Spaarextra. Hoewel ik op dit moment na 3 jaar breakeven sta, oftewel de hoofdsom is gelijk aan de huidige waarde van het pakket (volgens informatie van Legiolease), heb ik dus 36x FL. 100,00 betaald en er nog niets voor teruggekregen. Ik vind ook dat ik misleid ben ook al heb ik me wel enigzins laten leiden door de mooi voorgeschotelde bedragen. Ik ben op zoek naar een kopie van een advertentie van de Spaarextra actie uit MAART 1999. Wie helpt mij hieraan. Ik zou u zeer erkentelijk zijn. Verder wens ik een ieder succes met de juridische acties tegen Legiolease.
Mvg,
Bob
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Advertentie Legiolease Spaarextra maart 1999
Re: Advertentie Legiolease Spaarextra maart 1999
Beste Bob, ik heb helaas niet de advertentie van SpaArEXtra voor jou, maar wel hetzelfde produkt, ook afgesloten in maart 1999. Ik heb ook een maandlast van f 100-. Wat dit produkt betreft (ik heb er helaas nog meer)staan we er dus hetzelfde voor. War doe jij? Verstuur jij ook een klaagbrief over dit produkt? De misleiding blijft hetzelfde, maar de looptijd is uiteindelijk 15 jaar.