LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] advertentie

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
anneria

advertentie

Ongelezen bericht door anneria »

wij zijn al zoveel geld kwijt met ons allen, is hetniet mogelijk dat wij bv twee euro uitleggen en dan iedere week bij een grote krant een advertentie plaatsen met een waarschuwende tekst naar mensen om niets van dexia af te nemen of mag dat niet

nes

Re: advertentie

Ongelezen bericht door nes »

goede actie - kijk op de site van pay back, mail ze, misschien kunnen ze er wat mee
www.pay-back.nl

Paula

Ongelezen bericht door Paula »

Ik vind het idee goed. Zulke publiciteit zet druk op de ketel!

Ik denk wel dat anti-reclame een beetje riskant is, wordt misschien ook niet geaccepteerd door een krant. Wat wél weet ik even niet.

Ik hoop in ieder geval dat niet alleen Dexia genoemd wordt, maar ook Aegon, die nemen we dan gelijk even mee. Die drukken nu hun snor nog, maar zij hebben hier een groot aandeel in (gehad) en hebben ook nog lopende lease-contracten (Sprintplan bijvoorbeeld, zo eentje waar ik in ben getrapt). En: zij hebben hun reputatie nog te verliezen.

Wie weet is Aegon in onderling beraad met Dexia hoe ze e.e.a. willen afhandelen, dus beide noemen. Slechte publiciteit lijkt mij niet zo prettig (grijns).

Ik vind het het proberen waard hoor!

Paula

Ongelezen bericht door Paula »

Misschien is het goed om in de tekst de feiten weer te geven, zoals ook beschreven in de media. Het karige aanbod en zo, iemand heeft er net over gepost.

Dat mag zeker want zoiets is al gepubliceerd. Dan misschien een heldere vraag toevoegen, wat we verwachten van Dexia (en hopelijk ook Aegon).

Dit is niet alleen een waarschuwing voor iedereen die dit zou lezen, maar geeft ook aan dat we actie verwachten.

Wel drie keer door de spellingcontrole halen, want er mogen geen taalfouten e.d. inzitten. Daar kun je de hele tekst mee onderuit halen.

piet

Ongelezen bericht door piet »

Beste gedupeerden,
Op dit forum en het forum van PAYBACK komen regelmatig goede ideeen naar voren.Achter de schermen zijn dit soort dingen, zoals advertenties en demonstratie's al voorbereidt.Om uitvoering te geven is echter geld nodig.
Daarom is het zo belangrijk betalend lid te worden van PAYBACK.Door het bezoek aan de tweede kamer, het gesprek op tv en de artikelen in de diverse regionale kranten zit PAYBACK nu in een stroomversnelling.Ook ik sta te trappelen, net als jullie,om in actie te komen en meer te doen dan alleen het reageren op topics.PAYBACK zal de komende tijd meer van zich laten horen,daar mag je me aan houden !
Steun PAYBACK en wordt lid.
SAMEN STAAN WE STERK !!

Groeten,
Piet
www.pay-back.nl

Henk

Ongelezen bericht door Henk »

Ik wil ook wel meebetalen is een goed idee.

Gesloten