winstverdubbelaar;
ik heb vijf jaar geleden een overeenkomst afgesloten
met legio.
binnenkort, om precies te zijn loopt mijn winstverdubbelaar af.(17 juli 2002)
wat blijkt nu volgens legio is mijn aandelenpakket lager dan de op de startdatum gegeven waarde.zij zeggen op basis van 31 mei 2002 is er,na verrekening van de(restant)hoofdsom, sprake van een negatieve opbrengst van 404,06 euro.
dit betekend dat volgens legio als zij nu de aandelen zouden verkopern dit minder oplevert dan het bedrag dat ik geleend heb om deze aandelen toen te kopen.
de waarde van de aandelen is niet voldoende voor het aflossen van deze lening.
de uiteindelijke waarde op 17 juli 2002 is natuurlijk van de dan gerealiseerde verkoopkoersen.
Zij geven mij drie keuze's teweten,
verlengen van de overeenkomst
uitleveren van de aandelen
verkopen van de aandelen.
DIT MOET VOOR 26 JUNI 2002.
Kunt u mij aub advies geven in deze zaak?
in afwachting,
R.A.Saptoe
Hobostraat 36
1312KT
almere
telf36-5366751.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Advies gevraagd
-
Ddi
Re: Advies gevraagd
Een advies kan ik je niet geven want het is gewoonweg kiezen uit 3 slechten, maar als je geld genoeg hent dan zou ik ze over kopen van Legio. Maar ja, dat is aan een ieder om zelf te beslissen.
Maar, wat ik eigenlijk wilde zeggen: Het is niet verstandig om je volledige naam, adres en telefoonnummer op internet te plaatsen. Er zitten genoeg gekken op internet. Gebruik dan een mobiel nummer of een emailadres.
Maar, wat ik eigenlijk wilde zeggen: Het is niet verstandig om je volledige naam, adres en telefoonnummer op internet te plaatsen. Er zitten genoeg gekken op internet. Gebruik dan een mobiel nummer of een emailadres.