| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Advies gevraagd
-
yvonne s
Advies gevraagd
Ik ben netjes mijn restschuld aan het afbetalen,maar na de uitzending van vanavond weet ik het niet meer.
Graag advies.
groetjes yvonne s
Graag advies.
groetjes yvonne s
-
yvonne s
Re: Advies gevraagd
Ik vraag me af of ik de betalingen zomaar stop kan zettenHeb vorige week een aangetekende brief gestuurd omdat ik als echtgenote niet heb getekend. Kon me niet aanmelden bij eegaverlies omdat het vontract al langer dan 3 jaar geleden was afgesloten.
groetjes yvonne s
groetjes yvonne s
-
de zoekmug
dat klopt van eegaverlies.
je kan dit nog doen.
Ik ben vergeten protest aan te tekenen, moet ik dat alsnog doen?
Indien u zoals in vraag 19 is aangegeven, het geleden verlies aan Legio heeft betaald zonder daarbij aan te geven dat uw betaling onder protest en onder voorbehoud van alle rechten wordt gedaan, adviseren wij u een aangetekende brief te schrijven aan Legio/Labouchere waarin u alsnog aangeeft dat uw betaling d.d. ……….(betalingsdatum en bedrag noemen!!) moet worden aangemerkt als een betaling onder protest en onder voorbehoud van alle rechten. Bewaar zelf een kopie van die brief.
je kan dit nog doen.
Ik ben vergeten protest aan te tekenen, moet ik dat alsnog doen?
Indien u zoals in vraag 19 is aangegeven, het geleden verlies aan Legio heeft betaald zonder daarbij aan te geven dat uw betaling onder protest en onder voorbehoud van alle rechten wordt gedaan, adviseren wij u een aangetekende brief te schrijven aan Legio/Labouchere waarin u alsnog aangeeft dat uw betaling d.d. ……….(betalingsdatum en bedrag noemen!!) moet worden aangemerkt als een betaling onder protest en onder voorbehoud van alle rechten. Bewaar zelf een kopie van die brief.
-
de zoekmug
-
yvonne s
Hebben we ook gedaan alle betalingen onder protest en....
Maar ik zit er over te dubben om de betalingen incl. die 4
euro kosten stop te zetten. Wij zijn anders nog 2 jaar aan het betalen
groetjes yvonne
Maar ik zit er over te dubben om de betalingen incl. die 4
euro kosten stop te zetten. Wij zijn anders nog 2 jaar aan het betalen
groetjes yvonne
-
Harrie
Hallo Yvonne
Je kunt toch ook afkopen en vervolgens niet betalen die eindafrekening.
Dan pleeg je geen kontractbreuk.
Je betaalt alleen je restschuld niet,en zegt nog even af te wachten op de rechtzaak.
Alleen vraag ik mij af wat voor rente je zou moeten betalen over de restschuld die je dan al die jaren niet betaald hebt, zou dit dan ook 12% zijn of gewoon de huidige rente.
Ik heb het zo gedaan omdat ik niet nog eens 7 jaar met de gedachten kan rondlopen, dat ik misschien nog een groter verlies zal worden.
Alleen nu weet ik weer niet of ik mijn restschuld wel of niet moet betalen.
Het is ook altijd wat,19500 euro is tenslotte niet niks.
groeten Harrie
Je kunt toch ook afkopen en vervolgens niet betalen die eindafrekening.
Dan pleeg je geen kontractbreuk.
Je betaalt alleen je restschuld niet,en zegt nog even af te wachten op de rechtzaak.
Alleen vraag ik mij af wat voor rente je zou moeten betalen over de restschuld die je dan al die jaren niet betaald hebt, zou dit dan ook 12% zijn of gewoon de huidige rente.
Ik heb het zo gedaan omdat ik niet nog eens 7 jaar met de gedachten kan rondlopen, dat ik misschien nog een groter verlies zal worden.
Alleen nu weet ik weer niet of ik mijn restschuld wel of niet moet betalen.
Het is ook altijd wat,19500 euro is tenslotte niet niks.
groeten Harrie
-
elly
ook ik heb vanavond zitten kijken
ik weet echt niet meer wat ik moet doen
ik ben lid van lease verlies
zon drie jaar geleden kwam ik door een scheiding in financieele problemen ik kon nergens een lening afsluiten en dit lukte wel ik kreeg een bedrag van 25000,gld
en een contract ik betaal aan de bank rente en ik betaal aan de aandelen met die verstande dat over het geleende bedrag kon aflossen in een keer als de aandelen vrij kwamen
u is het helaas zo dat ik een lening heb van 25 duizend gulden en dat ze me nu een aanbieding gedaan hebben dat ik n0g eens 9414 euro moet betalen ik zit er dus mooi in ben afgekeurd voor 80 100 procent en moet een kind grootbrengen
ook nog zonder een alementatie met een inkomen van 1216 euro netto in de maand het is om gek van te woorden ik weet niet meer wat ik moet doen renteloos afbetalen ? of wachten op betere tijden? wie weet raad? krijg ik dit ooit nog afbetaald?
ik weet echt niet meer wat ik moet doen
ik ben lid van lease verlies
zon drie jaar geleden kwam ik door een scheiding in financieele problemen ik kon nergens een lening afsluiten en dit lukte wel ik kreeg een bedrag van 25000,gld
en een contract ik betaal aan de bank rente en ik betaal aan de aandelen met die verstande dat over het geleende bedrag kon aflossen in een keer als de aandelen vrij kwamen
u is het helaas zo dat ik een lening heb van 25 duizend gulden en dat ze me nu een aanbieding gedaan hebben dat ik n0g eens 9414 euro moet betalen ik zit er dus mooi in ben afgekeurd voor 80 100 procent en moet een kind grootbrengen
ook nog zonder een alementatie met een inkomen van 1216 euro netto in de maand het is om gek van te woorden ik weet niet meer wat ik moet doen renteloos afbetalen ? of wachten op betere tijden? wie weet raad? krijg ik dit ooit nog afbetaald?
-
yvonne s
Ik bedoel met afbetalen: wij zijn de restschuld aan het afbetalen
groetjes yvonne
groetjes yvonne
-
yvonne s
Harrie,
vervelend voor je dat het om zon groot bedrag gaat .
Bij ons is de schade nog te overzien maar toch altijd
te veel,waar je iets anders voor had kunnen doen.
groetjes yvonne,kijk morgen wel weer op het forum.
vervelend voor je dat het om zon groot bedrag gaat .
Bij ons is de schade nog te overzien maar toch altijd
te veel,waar je iets anders voor had kunnen doen.
groetjes yvonne,kijk morgen wel weer op het forum.