Zoals zovelen blijven wij ook mte een hoge schuld zitten.
Ik ben nu al aan het kijken of ik een lening kan krijgen, maar dit blijkt heel moeilijk te zijn. Nu wil ik DEXIA zelf vragen mij een lening te verstrekken, uiteindelijk hebben ze drie jaar geleden dit ook zonder inkomensgegevens gedaan.
Ik wist ook werkelijk niet dat het een lening was totdat wij ergens een financiering vroegen die ons vertelde dat bij de BKR toetsing een schuld stond. Toen kwam ik daar pas achter. die lening kon ik pas krijgen als legiolease volgestopt werd ineens, dus dat hebben we gedaan. Nu loopt het af en blijft er nog een gigantische restschuld over.
Als ik DEXIA zelf om een lening vraag wil ik natuurlijk niet de renteloze lening en dat ik dan van alles af zie. Ik wil gewoon als particulier een lening, maar die dan ook krijgen! Ik heb er wel moeite mee, maar ik weet anders ook niets meer.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] advies
-
Astrid
Re: advies
Probeer troost te vinden in het feit dat je niet alleen staat. Wat jou is overkomen is velen van ons ook overkomen.
Je uitspraak dat je werkelijk niet wist dat het om een lening ging, verbaast mij niets.
Ik heb toendertijd aan de adviseur nadrukkelijk aangegeven dat ik geen leningconstructies wilde, maar heb ze wel door de vele mistgordijnen in mijn maag gesplitst gekregen.
Het moet voor SLV niet moeilijk zijn om deze bewuste misleiding, in woord en geschrift, te bewijzen.
Het is nu aan ons als gedupeerden om die wegen te vinden waardoor eeen zorgvuldige maar ook snelle rechtspraak mogelijk wordt. Een aantal mensen zijn daar naar op zoek, ook voor jou.
Zorg ervoor dat je in geen geval afstand doet van je rechten.
Misschien niet een oplossing voor de problemen die je nu, op dit moment hebt, maar hou voor ogen dat sterke bomen langzaam groeien en dat uiteindelijk eerlijkheid altijd overwint.
Je uitspraak dat je werkelijk niet wist dat het om een lening ging, verbaast mij niets.
Ik heb toendertijd aan de adviseur nadrukkelijk aangegeven dat ik geen leningconstructies wilde, maar heb ze wel door de vele mistgordijnen in mijn maag gesplitst gekregen.
Het moet voor SLV niet moeilijk zijn om deze bewuste misleiding, in woord en geschrift, te bewijzen.
Het is nu aan ons als gedupeerden om die wegen te vinden waardoor eeen zorgvuldige maar ook snelle rechtspraak mogelijk wordt. Een aantal mensen zijn daar naar op zoek, ook voor jou.
Zorg ervoor dat je in geen geval afstand doet van je rechten.
Misschien niet een oplossing voor de problemen die je nu, op dit moment hebt, maar hou voor ogen dat sterke bomen langzaam groeien en dat uiteindelijk eerlijkheid altijd overwint.
-
bram
Re: advies
Correctie op vorige email.
Ik heb per ongeluk astrid ipv van Bram achter "naam" ingetypd. De vorige email dient dus als door mij Bram geschreven gezien te worden.
Ik heb per ongeluk astrid ipv van Bram achter "naam" ingetypd. De vorige email dient dus als door mij Bram geschreven gezien te worden.