LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] advocaat toegewezen
Re: advocaat toegewezen
Het is zwaar maar we moeten geduld hebben,vrgr.andre de croos
theo,ik vind de vraagstelling van jou nergens op slaan.
Een betere vraagstelling is hoe ver wilt u komen?.Laat ik het zo zeggen,ik wil iets bereiken waar andere ook iets
aan hebben in de toekomst.Dit leid meestal tot een samenwerkende eensgezindheid onder de gedupeerdeforumschrijvers.We hebben maar een doelstelling
en dat is het jaar 2003 goed doorkomen en afsluiten.
vrgr.andre de croos
Een betere vraagstelling is hoe ver wilt u komen?.Laat ik het zo zeggen,ik wil iets bereiken waar andere ook iets
aan hebben in de toekomst.Dit leid meestal tot een samenwerkende eensgezindheid onder de gedupeerdeforumschrijvers.We hebben maar een doelstelling
en dat is het jaar 2003 goed doorkomen en afsluiten.
vrgr.andre de croos
medegedupeerde,derde keer incasso.Ze schrijven indien wij
het verschuldigde saldo niet binnen de gestelde termijn van
u ontvangen hebben.zullen wij serieus overwegen om Dexiabank Nederland opdracht te geven om tot verkoop van uw
aandelen portefeuille over te gaan,hetgeen nadelige financiele gevolgen van dien heeft,welke voor uw rekening zullen komen.wij gaan er echter van uit dat u het niet zover wenst te laten komen en dat u overeenkomstig de bepalingen uit het door u ondergetekend contract aan uw verplictingen zult voldoen.binnen 7 dagen.Dit als ligt
bij de advocaat,betrefd feestplan 2006(-€2500).Dexia is
al aangeklaagt voor deze stappen.vrgr.andre de croos
het verschuldigde saldo niet binnen de gestelde termijn van
u ontvangen hebben.zullen wij serieus overwegen om Dexiabank Nederland opdracht te geven om tot verkoop van uw
aandelen portefeuille over te gaan,hetgeen nadelige financiele gevolgen van dien heeft,welke voor uw rekening zullen komen.wij gaan er echter van uit dat u het niet zover wenst te laten komen en dat u overeenkomstig de bepalingen uit het door u ondergetekend contract aan uw verplictingen zult voldoen.binnen 7 dagen.Dit als ligt
bij de advocaat,betrefd feestplan 2006(-€2500).Dexia is
al aangeklaagt voor deze stappen.vrgr.andre de croos
allemaal prettige feestdagen en we strijden door in 2003
vrgr.andre de croos
vrgr.andre de croos
medeforumschrijvers,van Aragrechtsbijstandsverzekering vernomen dat ik word begeleid door advocaten kantoor Meyer
uit haarlem,later in deze week krijg ik schriftelijk een
brieving onder ogen vrgr.andre de croos.
uit haarlem,later in deze week krijg ik schriftelijk een
brieving onder ogen vrgr.andre de croos.
arnould,noord holland;je hoort nog over de toegezegde manier.vrgr.andre de croos