LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] aefin vermogensplan
aefin vermogensplan
zijn er mensen die ook meedoen met het aefin vermogensplan,met geleend geld een pakket top aandelen kopen volgens de SNS bank risico vrij
Re: aefin vermogensplan
ook wij hebben doen mee aan dit plan.ook ons is gezegd dat het enige risico dat we lopen de rente is .ook in de folder staatletterlijk uw eigen risico blijft beperkt tot de fiscaal aftrekbare rente.u heeft er geen omkijken naar omook niet naar de effectenrekening staat in de folder de verkoop is even hoog als de kosten.we moeten nu geregeld de rekening aanzuiveren.hebben hier paar keer om gebeld dat dit niet in de folder en met de overeenkomst over is gesproken .hebben steeds duidelijk gevraagd of de rente het enigste was.anders hadden we er van af gezien.te veel risico.voel me genomen ook door de folder kunt u ons nog helpen.bij sns zeggen ze niets te kunnen doen.ons contract loopt in augustus 2004 af.er is mij wel gezegd dat ik het bedrag van25.000gulden niet hoefde te betalen maar waarschijnlijk wel van de effectenrekening welke wij al verschillende keren aangezuiverd hebben