LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aegon en beleggen?
Aegon en beleggen?
Wie zegt mij dat er belegd is door Aegon en dat er nog steeds belegd wordt? Zijn er bewijzen?
Dit vraag ik mij steeds af. Zelfs Aegon gaat toch niet elke maand miljoenen beleggen om die vervolgens standaard verloren te zien gaan. Volgens mij wordt er helemaal niks belegd, maar keren ze gewoon uit als de beurs hoog zou zijn. Vandaar ook dat je lekker door mag betalen met je Sprintplan elke maand.
Dat zou een mooie boel zijn: als Aegon geen bewijzen kan overleggen dat er nog steeds belegd wordt.
Wie weet hier raad mee, of weet waar je dit kunt checken?
Dit vraag ik mij steeds af. Zelfs Aegon gaat toch niet elke maand miljoenen beleggen om die vervolgens standaard verloren te zien gaan. Volgens mij wordt er helemaal niks belegd, maar keren ze gewoon uit als de beurs hoog zou zijn. Vandaar ook dat je lekker door mag betalen met je Sprintplan elke maand.
Dat zou een mooie boel zijn: als Aegon geen bewijzen kan overleggen dat er nog steeds belegd wordt.
Wie weet hier raad mee, of weet waar je dit kunt checken?
Re: Aegon en beleggen?
Ik vind het toch wel een relevante vraag die ik gesteld heb.
Ik hoop op reacties!
Ik hoop op reacties!
Ja, dat wil ik wel alleen ken ik Aegon niet zo.
Je krijgt toch afschriften van het effectendepot? Daar staan de aandelen toch op. Hoeveel je er hebt etc?
Of begrijp ik de vraag niet goed?
Je krijgt toch afschriften van het effectendepot? Daar staan de aandelen toch op. Hoeveel je er hebt etc?
Of begrijp ik de vraag niet goed?
Het enige wat ik ontvang is een jaaroverzicht, het zogenaamd Fiscaal Overzicht, van wat ik tot dan toe heb ingelegd, het door Spaarbeleg verstrekte voorschot en de waarde van mijn belegging in het Aegon-garantiefonds. Dat zijn drie regeltjes. Verder niets.
Dat is voor mij geen bewijs dat er (nog steeds) belegd wordt door Aegon. Ik vind dat toch iets om uit te zoeken, want als zij dit niet zouden doen, dan is dat contractbreuk...?
Dat is voor mij geen bewijs dat er (nog steeds) belegd wordt door Aegon. Ik vind dat toch iets om uit te zoeken, want als zij dit niet zouden doen, dan is dat contractbreuk...?
Ik verbaas me erover dat dit niemand aan het denken en reageren zet, behalve Maarten. Ik bedoel: dit is toch een belangrijke vraag...?
Weet hier niemand een antwoord op, het is zo essentieel.
Ik hou toch moed.
Weet hier niemand een antwoord op, het is zo essentieel.
Ik hou toch moed.
Dit is zeker wel een boeiende vraag, maar de reden dat er zo weinig gereageerd wordt kan zijn omdat mensen vaak geen idee hebben van hoe ze te weten kunnen komen of Aegon ook daadwerkelijk belegd. Als je belt zal je waarschijnlijk te horen krijgen dat er wel belegd wordt. De vraag is dus hoe je daarachter kan komen. Als er een mogelijkheid is om onder dit contract uit te komen,(Vermogensvliegwiel), dan hoor ik dat graag.... dus people....reageer al is het maar met een vraag. Kan Aegon dit zomaar doen, zonder consequenties?
Anna
Anna
Hallo Dunja,
Goede vraagstelling ! Ik heb geen verstand van beleggen, misschien dat er nu reacties komen ?
Groetjes,
Albert
Goede vraagstelling ! Ik heb geen verstand van beleggen, misschien dat er nu reacties komen ?
Groetjes,
Albert
Dunja,
Maakt mij geen flikker uit of Aegon Dexia of wie dan ook belegt...
M'n centen terug en snel een beetje ook..
En waar dat geld vandaan komt zal mij een rotzorg zijn.
We moeten stoppen met dat gelul er om heen.
HET IS TIJD VOOR AKTIE...
AKTIE EN NIETS ANDERS AKTIE...............
Maakt mij geen flikker uit of Aegon Dexia of wie dan ook belegt...
M'n centen terug en snel een beetje ook..
En waar dat geld vandaan komt zal mij een rotzorg zijn.
We moeten stoppen met dat gelul er om heen.
HET IS TIJD VOOR AKTIE...
AKTIE EN NIETS ANDERS AKTIE...............
Leuk, al die 'inhoudelijke' reacties van Up. Daar hebben we wat aan.
Eindelijk iemand die mijn opmerkingen wardeert...
Dat doet me goed...
Fijn weekend Rob..
Dat doet me goed...
Fijn weekend Rob..
Dit zou zeker uitgezocht moeten worden!!
Maar ik wil eerst wel is wat meer duidelijkheid over de gevolgen als je Dexia gewoon niet de restschuld betaald!
Is het voldoende om deurwaarders te doen opzouten door het tonen van een papiertje van de SLV?
Van een BKR-reg. wordt ik nou ook niet echt vrolijk.
Cheers,
Ik betaal Dexia liever helemaal niks (zolang er geen uitspraak is gedaan)
Maar ik wil eerst wel is wat meer duidelijkheid over de gevolgen als je Dexia gewoon niet de restschuld betaald!
Is het voldoende om deurwaarders te doen opzouten door het tonen van een papiertje van de SLV?
Van een BKR-reg. wordt ik nou ook niet echt vrolijk.
Cheers,
Ik betaal Dexia liever helemaal niks (zolang er geen uitspraak is gedaan)