LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AEGON mailen: Contracten komen uit hun stal!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Dennis

AEGON mailen: Contracten komen uit hun stal!

Ongelezen bericht door Dennis »

Lezers,

Via www.aegon.nl heb ik al diverse malen mailtjes gestuurd. We zouden het bijna vergeten maar ons gezamelijk probleem komt uit de AEGON stal. Door die rotzooi te verkopen aan DEXIA is het natuurlijk niet zo dat AEGON buiten schot kan blijven. Ik wil dan ook iedereen oproepen om ook AEGON ter verantwoording te roepen en hun te bestoken met brieven en emails.

Dennis

Paula

Re: AEGON mailen: Contracten komen uit hun stal!

Ongelezen bericht door Paula »

Helemaal mee eens, ik ga ook eens actie ondernemen.

Goed advies, Dennis!

Jane

Ongelezen bericht door Jane »

Ja, laten wij dat niet vergeten dat AEGON de grote boosdoener is. DEXIA wist op het moment van overname niet waar zij mee opgezadeld zouden worden. Maar dat betekend natuurlijk niet dat DEXIA hiermee van zijn verantwoordelijkheid af is. Want uiteindelijk behoor je toch te weten wat je koopt. Jane

Jane

Ongelezen bericht door Jane »

Ja, laten wij dat niet vergeten dat AEGON de grote boosdoener is. DEXIA wist op het moment van overname niet waar zij mee opgezadeld zouden worden. Maar dat betekend natuurlijk niet dat DEXIA hiermee van zijn verantwoordelijkheid af is. Want uiteindelijk behoor je toch te weten wat je koopt.
Jane

Gesloten