LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aegon nog steeds sponsor schaatsteam
Re: Aegon nog steeds sponsor schaatsteam
Hallo Michiel,
Je hebt volledig gelijk.
In een andere topic schreef je:
Groeten,
Piet
Je hebt volledig gelijk.
In een andere topic schreef je:
Wij doen ons best, "onder water" wordt hard gewerkt.Directeur Streppel van Labouchere (nu Aegon !) heeft ooit gezegt het maakt niet uit wat we doen zolang het maar niet onder de naam Aegon gebeurt. Het wordt tijd dat de rol van Aegon ook eens wat meer in de pers komt.
Groeten,
Piet
Wanneer wordt Aegon nu daadwerkelijk aangepakt??
Je hoort heel veel over Dexia maar over Aegon?
Weinig tot niets.
En stel dat Aegon failliet zou gaan. Dan kunnen wij onze inleggelden wel vergeten.
Metvrgr
Je hoort heel veel over Dexia maar over Aegon?
Weinig tot niets.
En stel dat Aegon failliet zou gaan. Dan kunnen wij onze inleggelden wel vergeten.
Metvrgr
Wanneer wordt Aegon nu daadwerkelijk aangepakt??
Aegon gaat niet failliet: de winst is de afgelopen periode weer lekker gestegen. Aegon heeft een goede naam in Nederland, en wordt nauwelijks aangekeken op alle aandelenlease-ellende. Ze betalen geen cent uit aan alle Legio-gedupeerden.En stel dat Aegon failliet zou gaan. Dan kunnen wij onze inleggelden wel vergeten.
Sterker nog: ze hebben zelf de vliegwiel-gedupeerden wat geld aangeboden, en op dit forum worden ze zelfs geprezen hoe goed ze wel niet bezig zijn.
Achter de schermen lachen ze zich helemaal kapot.
Hollander zie onderstaand artikel.
http://www.iex.nl/columns/columns_artik ... olid=17170
http://www.iex.nl/columns/columns_artik ... olid=17170
Denk eens goed over die vragen dan weet je ook de reden van het uitblijven van antwoorden.Zwerm wespen. We kunnen het ook eens van de andere kant benaderen en zeggen dat onze bijzondere waardering gaat naar Aegon. Aegon was de oude eigenaar en dus verantwoordelijk voor beleid en marketing. Ook zat het aandeel Aegon zelf in de Legio-aandelenpakketjes verpakt en Aegon heeft zelf ook diverse soortgelijke producten onder andere namen uitgebracht. De voormalig topman van Legio-moeder Labouchere, Jos Streppel, is nu bij Aegon in dienst als directielid. Maar bij dit alles blijven de Haagse verzekeraars helemaal buiten schot. Echt heel knap. De woeste meute holt als een kudde, of beter gezegd een zwerm wespen achter Dexia aan en blijft maar prikken. Nu is de timing van deze boete ook heel ongelukkig. Dexia heeft dus niet alleen een media-probleem maar staat ook (zo lijkt het) niet op heel goede voet met de AFM. Vragen, vragen Is er een noodzaak om het op deze manier te doen, terwijl het product niet meer verkocht wordt? Met de wetenschap dat er vele rechtzaken lopen? Waarom alleen Dexia? En moest het Dexia zijn? of was de boete eigenlijk voor Legio Lease? En als dat echt allemaal moet zijn zo als het is, is het bedrag van de boete dan niet wat laag? Ik heb dit al eerder ter sprake gebracht bij mijn kritiek op de agressieve verkoop van zeer gevaarlijke hypotheekvormen. Lachen de echte boeven niet om dit soort bedragen?
Hallo Hollander,
Je schrijft:
Hier is echter ceen cent van uitbetaald!
Welke Vliegwiel gedupeerden hebben geld aangeboden gekregen van Aegon?
Groeten,
Piet
Je schrijft:
Vorig jaar februari heeft aegon met veel tam tam aangekondigd gedupeerden met een Vermogensconcept 20 miljoen euro te betalen als compensatie.Sterker nog: ze hebben zelf de vliegwiel-gedupeerden wat geld aangeboden
Hier is echter ceen cent van uitbetaald!
Welke Vliegwiel gedupeerden hebben geld aangeboden gekregen van Aegon?
Groeten,
Piet
Ik heb geld aangeboden gekregen en ik heb het aangepakt. Ik slaap nu een stuk beter. Ik raad iedereen aan om ook te schikken.
Pay-back heeft naast een demonstratie en een hele hoop interne ellende nog niets waargemaakt.
Pay-back heeft naast een demonstratie en een hele hoop interne ellende nog niets waargemaakt.
piet,tussenpersonen hebben uit gekeerd gekregen vanwege schade vergoeding voor hun zelf en niet de gedupeerden
Piet, misschien moet je eens een dagje op dit forum gaan rondkijken, en dan zul je zien dat er toch veel mensen positief over Aegon zijn OMDAT ze zo'n nette oplossing aangeboden hebben.