LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AEGON OOK?????

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
prutvogel

AEGON OOK?????

Ongelezen bericht door prutvogel »

Je hoort zo bittter weinig over die vliegwielovereenkomsten van AEGON.

Wanneer zijn die boeven aan de beurt???

Of ontspringen zij de dans??

vervelend

Re: AEGON OOK?????

Ongelezen bericht door vervelend »

Het zijn blijkbaar allemaal Dexiaklanten.

Over AEGON wordt ontzettend weinig gesproken, alhoewel hier ook diverse mensen het schip in zijn gegaan.

Pay-back zit ook al een jaar met dezelfde kreet op de site, maar daar komt tot nu toe ook niks uit.

jnt

Ongelezen bericht door jnt »

Beste prutvogel en Vervelend,

Als ik het wel heb zitten alle mensen met een Vliegwiel die een advocaat hebben ingeschakeld (zoals mijn vrouw en ik met twee Vliegwielen en een Koopsomvliegwiel) bij het advocatenkantoor dat samenwerkt met Pay Back (verlaagd uurtarief van EUR 125,00). Die hebben het dossieronderzoek nog niet rond. Straks beginnen ze Aegon te dagvaarden en ik zou niet weten wat die lui daar aan argumenten zouden hebben om te verklaren dat ze ons niet dezelfde rommel hebben aangesmeerd als Legio Lease/Dexia. Ik laat de fles nog even dicht; even afwachten. Sterkte allemaal.

Met vriendelijke groeten,

jnt

Kraaitje

Ongelezen bericht door Kraaitje »

:( wordt ik van de gehele situatie die dexia en aegon heeft geschept.
ik betaal nog elke maand voor mijn vliegwiel contract waarvoor dat vraag ik mij wel is af.
de koersen zullen niet snel herstellen tot de aankoopniveau,s zodat ik nog ruim 9 jaar moet betalen voor wat 113,99 euro
ik lees nu veel meer over een zorgplicht wat is dat en wat houdt dat in ik had destijds toen ik het afsloot geen riant inkomen en net mijn eerste flat gekocht.
kan iemand mij hiervan op de hoogte stellen.
aegon lijkt de dans te ontspringen omdat ze geen bank dan wel verzekeraar zijn daardoor vallen ze onder geen enkel toezicht tevens heb ik een tijdtje geleden een incasso bureau achtermij aangehad naar veel brieven lijk ik van hen verlost.
Ps. ik zal regelmatig dit forum lezen
en payback schiet dat op want vroeger kon je ze ook telefonisch benaderen (is lid worden raadzaam of het weggooien van nog meer geld)

met vriendelijke groet

kraaitje

vervelend

Ongelezen bericht door vervelend »

Dank voor de gegeven antwoorden.

Een advocaat via PAY-BACK a raison van 125€ is dat weggegooid geld??

Dat kun je pas achteraf zeggen natuurlijk.

Maar zo,n grapje kost toch al snel 2000€

Wat is wijsheid. Volgens mij zijn die vliegwielovereenkomsten ook huurkoop. Is het dan zo moeilijk voor die advokaat om dat te bewijzen?/ Uiteindelijk hebben zij ervoor doorgeleerd.

Het duurt allemaal zo vreselijk lang.

Nogmaals dank voor de antwoorden.

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Kraaitje

Zorgplicht dat betekend in deze dat de aanbieder van een lening moet nagaan of je voldoende inkomen hebt om aan je betalingsverplichtingen te kunnen voldoen. In feite om jou tegen jezelf te beschermen.
Als jou inkomen of vermogen op het moment van afsluiten van het contract niet toereikend was heb je een punt.

Liefs en sterkte Ad

Kraaitje

Ongelezen bericht door Kraaitje »

beste ad snoeren,

hoeveel moet je overhouden volgens de zorgplicht

met vriendelijke groet,

Bert Kreijkamp

Gesloten