Wij hebben een vliegwiel van aegon die in november afloopt
aanbod van aegon: afkopen door restschuld te betalen
Doorgaan met maandelijks een bedrag te betalen
Wie heeft meer een aanbod gehad of kan ons advies geven
Restschuld bedraagt ongeveer 4200 euro
Contract in ons beheer is niet door beide getekend
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] aegon vliegwiel
Re: aegon vliegwiel
onderzoek ons vliegwiel voldoet aan Koop Op Afbetaling er is genoeg informatie te vinden in de sticky topic.
Ga naar fin adviseur (Iemand die je kunt vertrouwen ditmaal) Betaal ervoor desnoods.
Indien NIETIG te verklaren gaat ook AEGON voor de bijl (bij een paraaf)
Anders zie de mogelijkheid van de WcK voorwaarden.
Blijven betalen is een open eind zonder horizon komt NOOIT meer goed.
Verlies accepteren ok jullie keus
Maar heb het er dan ook NOOIT meer over.
Aanvechten kan een 2 tot 3 duizend euro kosten maar mag je verhalen op de aanbieder.
De waarde van de vermopgens rechten komen de eerste 7 jaar niet meer op het niveau van 2000.
Suc6
Ga naar fin adviseur (Iemand die je kunt vertrouwen ditmaal) Betaal ervoor desnoods.
Indien NIETIG te verklaren gaat ook AEGON voor de bijl (bij een paraaf)
Anders zie de mogelijkheid van de WcK voorwaarden.
Blijven betalen is een open eind zonder horizon komt NOOIT meer goed.
Verlies accepteren ok jullie keus
Maar heb het er dan ook NOOIT meer over.
Aanvechten kan een 2 tot 3 duizend euro kosten maar mag je verhalen op de aanbieder.
De waarde van de vermopgens rechten komen de eerste 7 jaar niet meer op het niveau van 2000.
Suc6
Hallo lis,
Veel informatie vindt je ook in de topic: Aegon Vliegwiel.
Naar mijn mening valt het Aegon Vliegwiel contract onder huurkoop, dus moet de partner mee tekenen op het contract.
Is dit niet gebeurt, stuur een vernietigingsbrief naar Aegon.
Wil je een voorbeeld vernietigingsbrief voor je Aegon Vliegwiel contract, mail me, klik op de envelop naast mijn naam.
Advies: aangetekend en met ontvangstbevestiging versturen.
Wat kun je verder doen?
Ga naar www.pay-back.nl en kijk bij Aegon Vliegwiel.
Hier vindt je alle informatie over de mogelijkheden tot het vernietigen van je contract, stopzetten van je betaling en het terugvorderen van je inleg.
Met een advocatenkantoor is een afspraak gemaakt om voor een lage prijs te gaan procederen
Door deze groepsactie blijven de kosten laag.
Als je niets doet ben je al je ingelegde geld kwijt en kun je ook nog eens de restschuld betalen.
Ruim 150 Aegon Vliegwiel gedupeerden zitten al bij diverse advocatenkantoren om hun geld terug te vorderen.
Succes en groeten,
Piet
Veel informatie vindt je ook in de topic: Aegon Vliegwiel.
Naar mijn mening valt het Aegon Vliegwiel contract onder huurkoop, dus moet de partner mee tekenen op het contract.
Is dit niet gebeurt, stuur een vernietigingsbrief naar Aegon.
Wil je een voorbeeld vernietigingsbrief voor je Aegon Vliegwiel contract, mail me, klik op de envelop naast mijn naam.
Advies: aangetekend en met ontvangstbevestiging versturen.
Wat kun je verder doen?
Ga naar www.pay-back.nl en kijk bij Aegon Vliegwiel.
Hier vindt je alle informatie over de mogelijkheden tot het vernietigen van je contract, stopzetten van je betaling en het terugvorderen van je inleg.
Met een advocatenkantoor is een afspraak gemaakt om voor een lage prijs te gaan procederen
Door deze groepsactie blijven de kosten laag.
Als je niets doet ben je al je ingelegde geld kwijt en kun je ook nog eens de restschuld betalen.
Ruim 150 Aegon Vliegwiel gedupeerden zitten al bij diverse advocatenkantoren om hun geld terug te vorderen.
Succes en groeten,
Piet
lis,kijk eens op WWW.SCHADELOOS-STELLING.NL voor info.
Dit onderwerp bestaat all en is daarom gesloten.
TROS Radar Internetredacte
TROS Radar Internetredacte