Beste forumbezoekers,
op de site van www.zonnet.nl onder de topic economie staat dat een ex-medewerker van Aegon ze heeft opgelicht voor 18 miljoen euro!
Als wij ons nu ook eens aanmelden voor een vacature bij dexia en ze dan ook zouden oplichten voor 18 miljoen euro, dan hebben tenminste nog enkele mensen hun geld terug!
Omdat je "bestolen" bent worden van je zuurverdiende spaargeld geeft geen recht voor zelf te gaan stelen, maar het geeft toch wel voldoening.
m.v.g. Ruud
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aegon voor 18 miljoen euro opgelicht
Re: Aegon voor 18 miljoen euro opgelicht
Ruud,
het was nota bene de (ex)directeur van Aegon, en als die de zaak, naar men eerst dacht voor 8 miljoen maar nu blijkt voor 18 miljoen, heeft opgelicht wat zal dan de rest bij Aegon gedaan hebben? Ik vind het onderhand niet vreemd meer dat Dexia een claim bij Aegon heeft gelegd. Ik hoop echter niet dat de SLV straks samen met Dexia moet gaan procederen tegen Aegon, want dan gaat de zaak zolang duren dat iedere gedupeerde tot die tijd steeds maar moet doorbetalen en zij dus geen steek wijzen zijn geworden!
Groet,
Ener.
het was nota bene de (ex)directeur van Aegon, en als die de zaak, naar men eerst dacht voor 8 miljoen maar nu blijkt voor 18 miljoen, heeft opgelicht wat zal dan de rest bij Aegon gedaan hebben? Ik vind het onderhand niet vreemd meer dat Dexia een claim bij Aegon heeft gelegd. Ik hoop echter niet dat de SLV straks samen met Dexia moet gaan procederen tegen Aegon, want dan gaat de zaak zolang duren dat iedere gedupeerde tot die tijd steeds maar moet doorbetalen en zij dus geen steek wijzen zijn geworden!
Groet,
Ener.