LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AEX Plus Effect
AEX Plus Effect
OPROEP
Wij hebben advocatenkantoor bereid gevonden een 20 tal personen tegelijk te helpen inzake Dexia AEX plus effect. Het groepsverband is om de kosten te drukken. Indien u nog geen advocaat heeft, sluit u dan bij ons aan, want wij willen gaan starten om een dagvaarding uit te sturen naar Dexia.
Wilt u mee doen? Stuur mij dan een e-mail en wij gaan samen de strijd aan.
Vriendelijke groeten en succes,
Janet Vrind email; [email protected]
Wij hebben advocatenkantoor bereid gevonden een 20 tal personen tegelijk te helpen inzake Dexia AEX plus effect. Het groepsverband is om de kosten te drukken. Indien u nog geen advocaat heeft, sluit u dan bij ons aan, want wij willen gaan starten om een dagvaarding uit te sturen naar Dexia.
Wilt u mee doen? Stuur mij dan een e-mail en wij gaan samen de strijd aan.
Vriendelijke groeten en succes,
Janet Vrind email; [email protected]
Laatst gewijzigd door Piet op 13 okt 2004 15:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: AEX Plus Effect
Uitstekend initiatief, sluit me graag hierbij aan.
-
Piet je bent een boegbeeld.
Het wanstaltelijke aanprijzen van het AEX plus effect;
Onderstaand gevonden op een verlaten en vergeten internet pagina waarbij het logo van Labouchere nog getoond wordt. Bron houd ik even achterwegen daar Dexia zelf mag uitvinden waar hij staat gepubliceerd. Ik heb overigens een kopie van de desbetreffende webpagina gemaakt.
Mvg Pieter
Onderstaand gevonden op een verlaten en vergeten internet pagina waarbij het logo van Labouchere nog getoond wordt. Bron houd ik even achterwegen daar Dexia zelf mag uitvinden waar hij staat gepubliceerd. Ik heb overigens een kopie van de desbetreffende webpagina gemaakt.
Mvg Pieter
AEX Plus Effect
--------------------------------------------------------------------------------
Beleggingsrendement hoger dan de AEX-index!
Aanvraagformulier >>
Beleggen, aandelen en rendement; woorden die tegenwoordig iedereen bezig houden. Zeker nu veel mensen bewust met hun spaargeld omgaan en de bedragen interessant worden om eens verder te kijken dan een gewone spaarrekening. Samen met Bank Labouchere biedt ****** ***** het zgn. AEX PlusEffect aan. Dit nieuwe product heeft door zijn unieke formule een gegarandeerd hoger resultaat dan de AEX-index. Deze index is gebaseerd op de 25 grootste beursgenoteerde Nederlandse ondernemingen. Gunstig verdeeld op economisch alswel internationaal opererend niveau. Hierdoor is het risico betrekkelijk laag en bouwt u een interessant belastingvrij vermogen op.
Al vanaf € 113,45 per maand kunt u meedoen. Vind ook u dat het AEX PlusEffect u meer rendement op kan leveren, neem dan gerust contact met ons op en laat u voorlichten over dit concept of een van de vele andere mogelijkheden of producten die u meer te bieden hebben dan u misschien weet. Meedoen al vanaf € 113,45 per maand. Na 5 jaar kunt u kosteloos stoppen. Met verlengingsgarantie tot 20 jaar. Bij vooruitbetaling: 20% korting!
Uitgangspunten:
Brutomaandbedrag € 204,20 (fl. 450,-)
Aflossing in 20 jaar
Geleast kapitaal € 19.148,11 (fl. 42.196,88)
Rentekosten 0,96% per maand (12,1% effectief per jaar)
Dividindrendement gemiddeld 2% (herbelegd)
De koers van 1 euro is vastgesteld op fl. 2,20371
Investeringsprognoses in euro's:
Na 7,5 jaar Na 20 jaar
Inleg per maand
Waarde certificaat (11,5% koersstijging zonder herbelegging)
Extra opbrengst herbelegging*
Totale waarde Certificaat
Restand hoofdsom
204,20
43.384,07
6.192,81
49.576,88
16.212,10 204,20
168,897,50
59.862,97
228.760,47
0,00
Door u te ontvangen 33.364,78 228.760,47
Aanvraagformulier >>
Prognose is berekend aan de hand van de gemiddelde CBS herbeleggingsindex van de afgelopen 20 jaar. ******* ****** en Bank Labouchere zijn geregistreerd bij de Autoriteit Financiële Markten AFM. Beleggen, bij wie en in welke vorm dan ook, brengt financiele risico's met zich mee. Dat geldt ook voor aandelen lease. Wij wijzen u erop dat de gehanteerde rendementen zijn gebaseerd op rendementen uit het verleden. In het verleden behaalde rendementen bieden geen garantie voor de toekomst.
-
Zelfs nu, na al die WVD ellende denk ik nog als ik een dergelijke advertentie lees.. dat moet ik hebben, want de rente op mjin spaarrekening is nu wel erg laag!
En die waarschuwing helemaal aan het einde dan.. waarschuwing welke waarschuwing??
Dan heb je toch echt het gevoel dat die regel hier wel niet van toepassing zal zijn, maar dat ze hem er overal bij moeten zetten.
Teveel waarschuwen wordt niet meer serieus genomen, kijk maar naar wat er wel niet allemaal op een pakje cigaretten staat, dan wordt het lachen i.p.v. dat het serieus genomen wordt. ROKEN is DODELIJK, ja, zal wel, ik rook al meer dan 30 jaar en ik ben echt niet dood.
DAN WORDT DE WAARSCHUWING ZELF MISLEIDING!
Nee, het simpel toevoegen van die tekst doet niets af aan de misleiding die daarvoor al, om zoveel mogelijk mensen te lokken, in de tekst plaatsvond.
En die waarschuwing helemaal aan het einde dan.. waarschuwing welke waarschuwing??
O.. dat, dat staat toch overal bij, dat zal hier wel niet gelden.Beleggen, bij wie en in welke vorm dan ook, brengt financiele risico's met zich mee. Dat geldt ook voor aandelen lease. Wij wijzen u erop dat de gehanteerde rendementen zijn gebaseerd op rendementen uit het verleden. In het verleden behaalde rendementen bieden geen garantie voor de toekomst.
Dan heb je toch echt het gevoel dat die regel hier wel niet van toepassing zal zijn, maar dat ze hem er overal bij moeten zetten.
Teveel waarschuwen wordt niet meer serieus genomen, kijk maar naar wat er wel niet allemaal op een pakje cigaretten staat, dan wordt het lachen i.p.v. dat het serieus genomen wordt. ROKEN is DODELIJK, ja, zal wel, ik rook al meer dan 30 jaar en ik ben echt niet dood.
DAN WORDT DE WAARSCHUWING ZELF MISLEIDING!
Nee, het simpel toevoegen van die tekst doet niets af aan de misleiding die daarvoor al, om zoveel mogelijk mensen te lokken, in de tekst plaatsvond.
Wij hebben een advocaat gevonden die voor een redelijk bedrag
met een groep AEX Plus Effect gedupeerden wil gaan procederen.
De bedoeling is: het vernietigen van het contract, stoppen met betalen en dexia dagvaarden.
Een aantal eisen zullen zijn:
Kwijtschelden (eventuele) restschuld
Kwijtschelden incasso kosten (indien van toepassing)
Terugbetaling alle ingelegde gelden en gemaakte kosten t.b.v. het AEX Plus Effect
De wettelijke rente over voor genoemd bedrag
Onmiddellijke verwijdering van de BKR registratie
De kosten t/m eerste aanleg (uitspraak van de rechter) zijn 1500 euro INCL. BTW
Gedupeerden met recht op toevoeging betalen uiteraard de éénmalige bijdrage, zoals vastgesteld door de Raad voor Rechtsbijstand.
Meldt je aan bij Janet, email: [email protected]
Hoe lang wil je nog wachten om je geld terug te vorderen?
Of heb je de moed opgegeven en betaal je dexia alles?
Er is reeds een groep van ongeveer 20 belangstellende AEX Plus Effect gedupeerden.
Groeten,
Piet
met een groep AEX Plus Effect gedupeerden wil gaan procederen.
De bedoeling is: het vernietigen van het contract, stoppen met betalen en dexia dagvaarden.
Een aantal eisen zullen zijn:
Kwijtschelden (eventuele) restschuld
Kwijtschelden incasso kosten (indien van toepassing)
Terugbetaling alle ingelegde gelden en gemaakte kosten t.b.v. het AEX Plus Effect
De wettelijke rente over voor genoemd bedrag
Onmiddellijke verwijdering van de BKR registratie
De kosten t/m eerste aanleg (uitspraak van de rechter) zijn 1500 euro INCL. BTW
Gedupeerden met recht op toevoeging betalen uiteraard de éénmalige bijdrage, zoals vastgesteld door de Raad voor Rechtsbijstand.
Meldt je aan bij Janet, email: [email protected]
Hoe lang wil je nog wachten om je geld terug te vorderen?
Of heb je de moed opgegeven en betaal je dexia alles?
Er is reeds een groep van ongeveer 20 belangstellende AEX Plus Effect gedupeerden.
Groeten,
Piet
gedupeerden informeer eens naar de site WWW.SCHADELOOS-STELLING.NL en overleg met de vereniging.
Iwebd, als jij gelooft dat de AEX binnen afzienbare tijd sterk zal stijgen, kan je ook via je bank op de beurs een paar (lange) calls AEX kopen. Maar als je aan daling denkt (volgens beursgoeroe Rienk Kamer meer waarschijnlijk), ga dan maar in de puts AEX.