Afgelopen weekeinde kwam ik er achter dat mijn moeder van
68, met nul komma nul verstand van beleggen, medio 2001 telefonisch benaderd is door het kantoor Vuijsters uit Amersfoort voor de "AEX Plus Effect" leaseconstructie.
´t Arme mensje dacht dat ze aan het sparen was en dacht: "Als ik straks in het bejaardenhuis alleen nog maar een zakgeldje heb, heb ik in ieder geval nog wat achter de hand.
Tussenbalans:
Rente en kosten ± Eur 700,- (tot nu toe)
Schuld ± Eur 1800,- (restschuld -/- waarde cert)
----------
Eur 2500,- (de bietenbrug op)
Ik heb haar inmiddels bij Leaseverlies aangemeld. Heeft hier verder nog iemand tips.
Met vriendelijke groet,
Eric-Jan.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AEX plus (min) effect
Re: AEX plus (min) effect
Ons verhaal gaat over het gerenommeerde bedrijf Koesveld uit Barneveld. Zij zouden 5000 gulden wegzetten als beloning voor het antirokersverdrag wat wij hadden met onze zoon. Hij kon zijn rijbewijs er mee halen. In goed vertrouwen hebben wij getekend. Wat schetst onze verbazing nu wij ineens geconfronteerd worden met een schuld van 12000 euro. Het staat op zijn naam. Intussen meerderjarig wordt hij geconfronteerd, als studentje zijnde, met een schuld ipv een cadootje. Fijn he zo'n goede financiele adviseur. Wat bleek na een telefoontje? Dat ze nu ineens geen advies meer geven. We moeten maar zien wat we doen. Dat noemt zich een GOEDE ADVISEUR. Bedriegers zijn het.
Groeten van Diederik
Groeten van Diederik