LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] afbetalingsregeling
afbetalingsregeling
Vorige week maar eens gebeld met Legio hoe het nu verder moest met de schuld. Ondanks het feit dat ik pislink ben over de schuld die ik heb overgehouden aan mijn beleggingsavontuur en nou niet bepaald vriendelijk aan de telefoon was heb ik een (onder omstandigheden) goede betalingsregeling gekregen. Het blijft een koude douche maar ik de gore nasmaak tenminste enigszins van me af wassen.
Qurijn.
Qurijn.
Re: afbetalingsregeling
beste Qurijn
wat verstaat u onder een goede betalingsregeling, wat voor een rentepercentage wordt er berekent?
en zijn er aan deze regeling voorwaarden verbonden?
m.vr.gr. zeeuw
wat verstaat u onder een goede betalingsregeling, wat voor een rentepercentage wordt er berekent?
en zijn er aan deze regeling voorwaarden verbonden?
m.vr.gr. zeeuw
Beste Zeeuw,
Zonder rente mag ik mijn restschuld voldoen in maandelijkse termijnen die net zo groot zijn als de maandtermijn die ik had onder het lease-contract.
Succes, Qurijn
Zonder rente mag ik mijn restschuld voldoen in maandelijkse termijnen die net zo groot zijn als de maandtermijn die ik had onder het lease-contract.
Succes, Qurijn
Beste Mensen,
Er was bijna niet doorheen te komen maar ook ik heb nu een betalingsregeling kunnen treffen met die dieven in Leiden. Beter dan een deurwaarder aan de deur, toch ??
Er was bijna niet doorheen te komen maar ook ik heb nu een betalingsregeling kunnen treffen met die dieven in Leiden. Beter dan een deurwaarder aan de deur, toch ??
beste qurijn waren jou aandelen dan al verkocht ????meschien was je beter als je de aandelen nog had aan gehouden want nu ben je alles kwijt.Moest je trouwens weer tekenen.Eens gaan de aandelen weer omhoog groetjes vanavond ben ik hier weer laat wat horen.toet
waarom staan er oude berichten op een pagina van de eerst van juli >bericht van qurijn en de zeeuw zijn oud.Je verwacht toch nieuwe berichten zit je naar bejaarde berichten te kijken .bah
Beste Toet,
Ik geef je groot gelijk Toet, maar je zag het waarschijnlijk te laat.
Ik vertrouw niemand meer, omdat moeilijk te achterhalen is wie deze berichten in de forum plaatst.
mvg, Ischa
Ik geef je groot gelijk Toet, maar je zag het waarschijnlijk te laat.
Ik vertrouw niemand meer, omdat moeilijk te achterhalen is wie deze berichten in de forum plaatst.
mvg, Ischa
Qurijn,
Behoud de gore nasmaak nog maar even, want:
- je bent nu zowel je aandelen kwijt, die de bank
onderhands (dus met een leuke interne winst) verkoopt
- je blijft met enorme schuld zitten, die je nu in de vorm
van maandbedragen moet afbetalen.
HOE LANG MOET JE NOG DOORBETALEN OM ER VANAF TE ZIJN
EN HOE ZIT HET MET DE GEDERFDE INKOMSTEN EN TEVEEL
BETAALDE RENTES??? Heb je je afgevraagd hoe dit fiscaal
negatief voor je gaat uitpakken??
- de bank en het incassobureau die de premies incasseren
verdienen per betalingsregeling nog eens flink geld aan
je. Ik zou me een dubbel oor aangenaaid voelen op deze
manier. Het lijkt nu net alsof je een vervolg contract
afgesloten hebt, terwijl je er nu echt NIETS meer voor
terug krijgt.
Je krijgt spijt als haar op je hoofd als straks de beurzen weer gaan stijgen en jij totaal niets terugkrijgt voor je geld.
Kortom: ik raad iedereen aan om je vooral niet onder druk te laten zetten en uit het vangnetje van Legio en haar companen te blijven. Je zult zien dat je met geduld straks je inleg alsnog terug krijgt en de restschuld kwijtgescholden wordt. LEGIO zal eieren voor haar geld gaan kiezen, Dexiabank al helemaal want die heeft die hut en produktnaam vorig jaar overgenomen en is aansprakelijk ....
Wat ik overigens vreemd vind Qurijn, is dat jij nu reclame maakt voor de afbetalingsregeling van Legio. Waar werk je eigenlijk?
Behoud de gore nasmaak nog maar even, want:
- je bent nu zowel je aandelen kwijt, die de bank
onderhands (dus met een leuke interne winst) verkoopt
- je blijft met enorme schuld zitten, die je nu in de vorm
van maandbedragen moet afbetalen.
HOE LANG MOET JE NOG DOORBETALEN OM ER VANAF TE ZIJN
EN HOE ZIT HET MET DE GEDERFDE INKOMSTEN EN TEVEEL
BETAALDE RENTES??? Heb je je afgevraagd hoe dit fiscaal
negatief voor je gaat uitpakken??
- de bank en het incassobureau die de premies incasseren
verdienen per betalingsregeling nog eens flink geld aan
je. Ik zou me een dubbel oor aangenaaid voelen op deze
manier. Het lijkt nu net alsof je een vervolg contract
afgesloten hebt, terwijl je er nu echt NIETS meer voor
terug krijgt.
Je krijgt spijt als haar op je hoofd als straks de beurzen weer gaan stijgen en jij totaal niets terugkrijgt voor je geld.
Kortom: ik raad iedereen aan om je vooral niet onder druk te laten zetten en uit het vangnetje van Legio en haar companen te blijven. Je zult zien dat je met geduld straks je inleg alsnog terug krijgt en de restschuld kwijtgescholden wordt. LEGIO zal eieren voor haar geld gaan kiezen, Dexiabank al helemaal want die heeft die hut en produktnaam vorig jaar overgenomen en is aansprakelijk ....
Wat ik overigens vreemd vind Qurijn, is dat jij nu reclame maakt voor de afbetalingsregeling van Legio. Waar werk je eigenlijk?
dit zijn oude berichten er zijn er een paar hier die de draak steken met de mensen .Kijk maar de datum is 24-6 Daarom was mijn vraag aan radar waarom ze oude berichten boven dit forum plaatsen Legio geeft geen lening zonder rente.Zijn ze veel te hebberig voor toet
Beste Toet,
Dat het bericht dat bovenaan staat gedateerd is op 24-06, komt omdat dat de datum was waarop dit topic door Qurijn geopend is. Het verschijnt nu bovenaan de lijst met topics omdat de laatste reactie, deze dus, geplaatst is op 03-07. Laatst geplaatste berichten verschijnen onderaan een topic zodat iedereen de berichten in chronologische volgorde kan lezen. Dit is de normale gang van zaken in een forum.
Redactie TROS Radar
Dat het bericht dat bovenaan staat gedateerd is op 24-06, komt omdat dat de datum was waarop dit topic door Qurijn geopend is. Het verschijnt nu bovenaan de lijst met topics omdat de laatste reactie, deze dus, geplaatst is op 03-07. Laatst geplaatste berichten verschijnen onderaan een topic zodat iedereen de berichten in chronologische volgorde kan lezen. Dit is de normale gang van zaken in een forum.
Redactie TROS Radar