| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] afloop contract
-
Martin Wiersma
afloop contract
Mijn contrat loopt op 19-12-2003 af. Ik heb op dit moment een restschuld van Euro 25.255,50. Moet voor 28-11-2003 reageren om verlenging, afkoop, kopen of verkopen van de effecten. Ik ben een kleine zelfstandige(eenmanszaak) mijn vrouw is in loondienst. zijn in het bezit van een eigen huis. Ja de vraag is natuurlijk wat te doen ik neem aan dat er al mensen zijn geweest die net als wij met een torenhoge schuld zijn blijven zitten. Wordt er beslag gelegd op het salaris van mijn vrouw komen er incassoburos op ons af, beslag op de zaak ons huis??? Wie kan ons een goed advies geven wat te doen?
bvd Martin wiersma.
PS moet voor 28-11-2003 reageren wel of niet doen????
bvd Martin wiersma.
PS moet voor 28-11-2003 reageren wel of niet doen????
Re: afloop contract
Martin bij zoeken verlengen intikken en je krijgt de topics die daarover gaan. Die vraag is namelijk al heel vaak gesteld.
Succes.
Anders neem contact op met Piet Koremans http://www.pay-back.nl
Succes.
Anders neem contact op met Piet Koremans http://www.pay-back.nl
Beste Martin
Ook ik zit met het zelfde probleem ook mijn schuld is zo als bij jouw was het kleiner dan had ik er nog over gedacht maar met zo een bedrag is het onmogelijk om dat even te betalen.
Als je contract wil laten door lopen dan moet je eerst een nieuw contract onderteken waarin staat dat je op de hoogte bent van alle risco.
Er is maar een optie en dat is je restschuld betalen onder protest maart ook dat is een risco want als je hebt betaalt en je wil ooit later je geld terug halen als bv SLV gelijk zou krijgen dan moet je eerst weer een avocaat nemen om je geld terug te halen.
Ik zelf heb met dexia gebeld dat ik geen rest schuld kan betalen .
Ze verteld mij als ik niet laat weten of ik het door laat lopen ik gewoon word gebeld na dat mijn contract is verlopen door een clubuit rotterdam om mijn geld te innen pech gehad zeggen ze u heeft kansen genoeg gehad baasta .
Ik zelf heb niets ingevult laat het maar komen als ik toch na de kloten moet dan maar eer vol
groetjes Thoompy
Ook ik zit met het zelfde probleem ook mijn schuld is zo als bij jouw was het kleiner dan had ik er nog over gedacht maar met zo een bedrag is het onmogelijk om dat even te betalen.
Als je contract wil laten door lopen dan moet je eerst een nieuw contract onderteken waarin staat dat je op de hoogte bent van alle risco.
Er is maar een optie en dat is je restschuld betalen onder protest maart ook dat is een risco want als je hebt betaalt en je wil ooit later je geld terug halen als bv SLV gelijk zou krijgen dan moet je eerst weer een avocaat nemen om je geld terug te halen.
Ik zelf heb met dexia gebeld dat ik geen rest schuld kan betalen .
Ze verteld mij als ik niet laat weten of ik het door laat lopen ik gewoon word gebeld na dat mijn contract is verlopen door een clubuit rotterdam om mijn geld te innen pech gehad zeggen ze u heeft kansen genoeg gehad baasta .
Ik zelf heb niets ingevult laat het maar komen als ik toch na de kloten moet dan maar eer vol
groetjes Thoompy
AANKLAGEEEEUUUUUUUUUUU
Ook ik heb een restschuld van bijna 28.000 euro. Het contract is begin deze maand afgelopen. Heb vorige week de eindafrekeing binnen gekregen. Ik betaal niets en heb dit verschillende malen bekend gemaakt bij Dexia. (EGA en zorgplicht) Ik weet niet hoe het gaat met een kleine zelfstandige maar probeer het op de zorgplicht te gooien! Kan alleen als er bij het beginnen van de "overeenkomst" geen financiele gegeven bij je opgevraagd zijn. Dit is bij de meeste mensen niet gebeurd.
Succes en ik heb dezelfde instelling als thoompy, als je dan toch naar de klo.. gaat dan eervol! Zelf zit ik met 4 opgroeiende kinderen (oudste is 11) en heb 2 wvd en 1 korting kado! Restschuld is slechts van 1 wvd!
Laat Dexia maar komen.
Succes en ik heb dezelfde instelling als thoompy, als je dan toch naar de klo.. gaat dan eervol! Zelf zit ik met 4 opgroeiende kinderen (oudste is 11) en heb 2 wvd en 1 korting kado! Restschuld is slechts van 1 wvd!
Laat Dexia maar komen.
Hoi Martin,
Neem zo snel mogelijk contact op met een advocaat, er is een redelijke grote kans dat je de zaak wint. Het geeft je ook rust als je aktie onderneemt, alleen maar afwachten maakt je gek en machteloos.
heel veel sterkte.
Neem zo snel mogelijk contact op met een advocaat, er is een redelijke grote kans dat je de zaak wint. Het geeft je ook rust als je aktie onderneemt, alleen maar afwachten maakt je gek en machteloos.
heel veel sterkte.
Hallo Martin,
Het beste is een advocaten kantoor te bellen die al meer dexia zaken in behandeling heeft, je vragen stellen en je laten adviseren wat te doen.
Als je vertelt in welk gedeelte van Nederland je woont, geef ik wel het telefoonnummer van een advocaten kantoor met dexia zaken.
Je zegt, ik ben een kleine zelfstandige.
Als je niet betaalt en het op een rechtszaak laat aankomen wordt je als wanbetaler geregistreerd bij het BKR met A codering.
Hierdoor kun je problemen krijgen met leningen, kredieten enz voor je eenmanszaakje.
Beslagleggen/incasso bureau.
Als je niet betaalt, krijg je aanmaningsbrieven van dexia.
Hierna wordt een incasso bureau ingeschakeld, die jou dringend verzoekt te betalen, de kosten zijn inmiddels verhoogd met incasso kosten(ongeveer 15 %).
Als je nog steeds niet betaalt kan dexia een rechtszaak tegen je beginnen, je krijgt dan een dagvaarding die gebracht wordt door een deurwaarder.
In dit geval is de deurwaarder een veredelde postbode, hij komt alleen de brief brengen. Hij mag niets meer doen dan het overhandigen van de dagvaarding. Hij heeft geen enkel recht!
Het beslagleggen op geld en goederen kan alleen NA het vonnis van de rechter dat je de zaak verloren hebt en moet betalen. Als je niet aan je betalingsverplichting voldoet kan er beslag worden gelegd.
Alleen in uitzonderlijke gevallen gebeurt dit voor de uitspraak van de rechter in de aangespannen rechtszaak en alleen de rechter bepaalt dit.
Maar degene die jou dit het beste kan uitleggen is een advocaat.
Meer informatie over advocaten kantoren kijk op www.advocatenorde.nl
Groeten,
Piet
Het beste is een advocaten kantoor te bellen die al meer dexia zaken in behandeling heeft, je vragen stellen en je laten adviseren wat te doen.
Als je vertelt in welk gedeelte van Nederland je woont, geef ik wel het telefoonnummer van een advocaten kantoor met dexia zaken.
Je zegt, ik ben een kleine zelfstandige.
Als je niet betaalt en het op een rechtszaak laat aankomen wordt je als wanbetaler geregistreerd bij het BKR met A codering.
Hierdoor kun je problemen krijgen met leningen, kredieten enz voor je eenmanszaakje.
Beslagleggen/incasso bureau.
Als je niet betaalt, krijg je aanmaningsbrieven van dexia.
Hierna wordt een incasso bureau ingeschakeld, die jou dringend verzoekt te betalen, de kosten zijn inmiddels verhoogd met incasso kosten(ongeveer 15 %).
Als je nog steeds niet betaalt kan dexia een rechtszaak tegen je beginnen, je krijgt dan een dagvaarding die gebracht wordt door een deurwaarder.
In dit geval is de deurwaarder een veredelde postbode, hij komt alleen de brief brengen. Hij mag niets meer doen dan het overhandigen van de dagvaarding. Hij heeft geen enkel recht!
Het beslagleggen op geld en goederen kan alleen NA het vonnis van de rechter dat je de zaak verloren hebt en moet betalen. Als je niet aan je betalingsverplichting voldoet kan er beslag worden gelegd.
Alleen in uitzonderlijke gevallen gebeurt dit voor de uitspraak van de rechter in de aangespannen rechtszaak en alleen de rechter bepaalt dit.
Maar degene die jou dit het beste kan uitleggen is een advocaat.
Meer informatie over advocaten kantoren kijk op www.advocatenorde.nl
Groeten,
Piet
http://www.hetdexiadebacle.belgieweb.nlGeplaatst op 02 Nov 2003 19:28 door tester
--------------------------------------------------------------------------------
ALGEMEEN DAGBLAD ZATERDAG 1 NOVEMBER 2003:
PROBLEMEN INZAKE LEGIO LEASE CONTRACT OF DAGVAARDING ONTVANGEN VAN DEXIA
Onze juridische adviseurs hebben in bovenvermelde kwesties inmiddels een uitstekende reputatie opgebouwd wegens hun adequaat en voortvarend optreden.
Wij bieden individuen die menen dat zij gedupeerd zijn hoogwaardige dienstverlening en behartigende belangen van ieder individu afzonderlijk.
Wij nemen de navolgende standpunten in:
-de aandelen lease-overeenkomst dient wegens onvoorziene omstandigheden (de niet verwachte koersdalingen ) vernietigd te worden;
-Legio lease heeft bewust en verwijtbaar een gebrekkige, onvolledige en daardoor misleidende voorstelling van zaken gegeven (de lease-som is een geldlening);
-Legio lease heeft haar zorg- en informatieverplichting(met name "ken uw klant" beginsel)niet in acht genomen)
-Legio lease heeft zich schuldig gemaakt aan belangenverstrengeling en haar eigen belang laten prevaleren boven het eigen belang van haar clienten (als kredietverschaffer heeft zij aan belggers bewust een zo hoog mogelijke lening verstrekt, teneinde hogere provisie- en rente- inkomsten te kunnen genereren)
FISCAAL- EN JURIDISCH ADVIESBUREAU
MR. O.H.A. MO-AJOK
HONORARIUM GEDEELTELIJK OP "NO CURE NO PAY" BASIS!
VAN VREUMINGENSTRAAT 13
2801 AV GOUDA
TEL :0182-510135
FAX :0182-515873
email :[email protected]
-
Gast
HA PIET,
ONS CONTRACT WAS SEPT AFGELOPEN, WIJ HEBBEN TOEN DIE TIJD NIET OP DE VOORSTELLEN VAN DEXIA GEREAGEER[2 HANDTEKENINGEN IS GENOEG], DE MAAND OKT HEBBEN WE NOG WEL BETAALD, MAAR NU KREEG IK VAN DEXIA EEN ACCEPTGIROKAART
MOET BETALEN, AUTOMATISCH AFSCHRIJVEN KAN NIET MEER, REKENING IS LEEG.
MOET IK DEZE GAAN BETALEN OF WACHTEN OP HERRINNERING, INCASSOBURO,ED
WEET JIJ IN TWENTE EEN ADVOOCAAT IE HIER MEE OP DE HOOGT IS
ALVAST BEDANKT.
ONS CONTRACT WAS SEPT AFGELOPEN, WIJ HEBBEN TOEN DIE TIJD NIET OP DE VOORSTELLEN VAN DEXIA GEREAGEER[2 HANDTEKENINGEN IS GENOEG], DE MAAND OKT HEBBEN WE NOG WEL BETAALD, MAAR NU KREEG IK VAN DEXIA EEN ACCEPTGIROKAART
MOET IK DEZE GAAN BETALEN OF WACHTEN OP HERRINNERING, INCASSOBURO,ED
WEET JIJ IN TWENTE EEN ADVOOCAAT IE HIER MEE OP DE HOOGT IS
ALVAST BEDANKT.