| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] afloop contract
-
Martin Wiersma
afloop contract
Mijn contrat loopt op 19-12-2003 af. Ik heb op dit moment een restschuld van Euro 25.255,50. Moet voor 28-11-2003 reageren om verlenging, afkoop, kopen of verkopen van de effecten. Ik ben een kleine zelfstandige(eenmanszaak) mijn vrouw is in loondienst. zijn in het bezit van een eigen huis. Ja de vraag is natuurlijk wat te doen ik neem aan dat er al mensen zijn geweest die net als wij met een torenhoge schuld zijn blijven zitten. Wordt er beslag gelegd op het salaris van mijn vrouw komen er incassoburos op ons af, beslag op de zaak ons huis??? Wie kan ons een goed advies geven wat te doen?
bvd Martin wiersma.
PS moet voor 28-11-2003 reageren wel of niet doen????
bvd Martin wiersma.
PS moet voor 28-11-2003 reageren wel of niet doen????
Re: afloop contract
Martin bij zoeken verlengen intikken en je krijgt de topics die daarover gaan. Die vraag is namelijk al heel vaak gesteld.
Succes.
Anders neem contact op met Piet Koremans http://www.pay-back.nl
Succes.
Anders neem contact op met Piet Koremans http://www.pay-back.nl
Beste Martin
Ook ik zit met het zelfde probleem ook mijn schuld is zo als bij jouw was het kleiner dan had ik er nog over gedacht maar met zo een bedrag is het onmogelijk om dat even te betalen.
Als je contract wil laten door lopen dan moet je eerst een nieuw contract onderteken waarin staat dat je op de hoogte bent van alle risco.
Er is maar een optie en dat is je restschuld betalen onder protest maart ook dat is een risco want als je hebt betaalt en je wil ooit later je geld terug halen als bv SLV gelijk zou krijgen dan moet je eerst weer een avocaat nemen om je geld terug te halen.
Ik zelf heb met dexia gebeld dat ik geen rest schuld kan betalen .