Hallo allemaal,
Mijn contract winstverdriedubbellaar loopt af eind april 2003.
Voor 1 april (!) moet ik aangeven wat ik nu wil:
- verkopen
of - overnemen
of - verlengen
VOOR AALE DUIDELIJKHEID: DIT HEEFT NIETS MET HET DEXIA-AANBOD TE MAKEN!! (Waar ik trouwens niet op gereageerd heb)!!
Vraag 1: Moet ik ueberhaupt reageren?
Vraag 2: Zijn er mensen die bij afloop van hun contract niet gereageerd hebben? Wat gebeurt er dan met de aandelen c.q. wat doet Dexia dan ermee?
Vraag 3: Mijn voorkeur gaat uit naar "verkopen" en vervolgens de restschuld niet betalen. Wat denken jullie?
Vraag 4: Kan Dexia later rente eisen op der restschuld als ik bij negatieve uitspraak van de rechter alsnog zou moeten betalen? Zo ja, welk percentage?
Wie weet antwoord op de bovenstaande vragen?
Nogmals: HET GAAT N I E T OM HET DEXIA-AANBOD!!!
Reageer a.u.b. snel, want ik denk dat ik binnenkort in actie moet komen!
Groetjes
Birka
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Afloop contract
-
piet
Re: Afloop contract
Hallo Birka,
Het is wel verstandig te reageren.
Zelf zou ik een neutraal antwoord geven, dus niet een keuze maken uit de drie mogelijkheden, maar een brief waarin staat dat je niet in staat ben de restschuld te betalen cq een verlenging te betalen.(zo veel mogelijk rekken)
Ben je al aangesloten bij de stichting leaseverlies, indien van toepassing de stichting eegalease en de vereniging PAYBACK ?
Dit zijn niet alle antwoorden op je vragen,voor meer informatie bel 026-3270525 (PAYBACK)
Sterkte en groeten,
Piet
Het is wel verstandig te reageren.
Zelf zou ik een neutraal antwoord geven, dus niet een keuze maken uit de drie mogelijkheden, maar een brief waarin staat dat je niet in staat ben de restschuld te betalen cq een verlenging te betalen.(zo veel mogelijk rekken)
Ben je al aangesloten bij de stichting leaseverlies, indien van toepassing de stichting eegalease en de vereniging PAYBACK ?
Dit zijn niet alle antwoorden op je vragen,voor meer informatie bel 026-3270525 (PAYBACK)
Sterkte en groeten,
Piet
-
Astrid
Ook mijn contract loopt bijna af.Ik heb informatie ingewonnen bij mijn rechtsbijstandsverzekering over wat er gebeurt bij niet betalen.Waarschijnlijk trek je als individu toch aan het kortste eind.Dexia zal dan mogelijk een zaak aanspannen tegen jou en je hebt hoe dan ook een geldig contract lopen waat een handtekening onder staat.Maar gevoelsmatig denk ik er ook over om niet te betalen.Als alle gedupeerden dat nu eens zouden doen, als een gezamelijk protest?
-
Wil
Het is merkwaardig, maar toen ik mijn contract tevoorschijn haalde, zag ik daar geen handtekenig van mezelf onder staat. Ik zou alvorens te betalen wel een copie van Dexia willen, met daar onder mijn handtekening.
En als je het voorstelt trugstuurt, moetje het hokje aankruisen, dat je niet accoord gaat. En op hetzelfde blad staan de hokjes voor wel accoord. Ik vind dat link. Of ben ik erg wantrouwend?
En als je het voorstelt trugstuurt, moetje het hokje aankruisen, dat je niet accoord gaat. En op hetzelfde blad staan de hokjes voor wel accoord. Ik vind dat link. Of ben ik erg wantrouwend?