| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] afluisterpraktijken
-
Henk Wester
afluisterpraktijken
Een paar dagen geleden nam ik telefonisch contact met Dexia op met het verzoek geen aandelen meer te kopen (winstver-tiendubbelaar). Het eerste wat ik te horen kreeg was de mededeling, dat het gesprek opgenomen zou worden. Ik vraag mij af of dit toegestaan is, ook als het van tevoren wordt aangekondigd. Wie kan hier helderheid over verschaffen?
Op mijn verzoek kon niet worden ingegaan, want contract is contract.
Op mijn verzoek kon niet worden ingegaan, want contract is contract.
-
Sara Etty
Re: afluisterpraktijken
Opnemen mag zeker wanneer men dat van te voren zegt. Indien je dat niet wilt, kun je ophangen met die boodschap en aandringen op enkel schriftelijke communicatie.
-
Jeroen v G
Re: afluisterpraktijken
Het is misschien ook wel verstandig (indien je over de middelen beschikt) om zelf telefoongesprekken op te nemen. Een eenvoudige memorecorder en een microfoontje met zuignap zijn al voldoende.
Je weet maar nooit wat ze met de opnames doen, knippen en plakken kan een heel vertekend beeld geven...
Jeroen v G
Je weet maar nooit wat ze met de opnames doen, knippen en plakken kan een heel vertekend beeld geven...
Jeroen v G