LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] agressie

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
toet

agressie

Ongelezen bericht door toet »

sorry.Schelden is niet mijn manier van communiceren.Maar wat er de laatste tijd hier gebeurd doet je bloed koken.Vooral als ze aan mensen komen die al lang hier andere van goede raad voorzien.Het wordt tijd dat radar daar eens een onderzoek naar ging instellen.Voel van binnen niets dan kwaadheid en agressie.Toet

Pipo

Re: agressie

Ongelezen bericht door Pipo »

Volgens de forumregels mag schelden ook niet.

Helaas zijn er mensen die het leuk vinden om dit soort dingen uit te lokken en met een biertje in de hand voor de lol irritante berichten plaatsen. De enige oplossing hiervoor is gewoon NIET reageren.

Radar

Ongelezen bericht door Radar »

Beste Toet,

In het forum zijn inderdaad enkele mensen aan het posten die niet echt de intentie hebben deel te nemen aan een inhoudelijke discussie. Wij hebben inmiddels (helaas) opnieuw maatregelen genomen om dit in de toekomst te voorkomen.

Redactie TROS Radar

hotlilchick

Ongelezen bericht door hotlilchick »

Beste Trosradar:

Wat zijn dan die maatregelen? Ze schijnen niet te helpen...

hotlilchick

Ongelezen bericht door hotlilchick »

En Trosradar,

Wat vinden jullie ervan dat toet een onderwerp als dit plaatst, maar ondertussen onder een ander onderwerp anderen uitscheldt? Zie de 'klojos'.

L. Blok

Ongelezen bericht door L. Blok »

Tsonge jonge, wat staan we toch weer in de belangsteling met
enkel stomme opmerkingen ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

toet

Ongelezen bericht door toet »

Hotlichick ik zeg toch dat schelden normaal niets voor mij is .Zet je brilletje eens op.Maar normaal praten is hier niet meer mogenlijk.Iedereen wordt aangevallen.En sorry maar dat komt door personen als jij en nog een paar die niets voorstellen.Plezier in andermans leed.En niets dan beledigen.Nou ik kan het ook.Veel vertrouwen dat het ooit nog beter wordt heb ik niet.Vanavond ga ik stappen en vergeet al de onzin hier geschreven.toedeloe toet

Radar

Ongelezen bericht door Radar »

We gaan uiteraard niet op dit forum kenbaar maken welke maatregelen we getroffen hebben. Of het zal helpen zal de komende dagen moeten blijken. Ook dit topic gaat weer op slot en we hopen dat de discussie vanaf nu weer over Legio Lease kan gaan.

Redactie TROS Radar

Gesloten