LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] aktie
Re: aktie
Beste Hans,
Om dit te realiseren is tijd nodig en geld om de advertenties in de kranten te betalen.
ook ik ben gedupeerde en heb een schuld die ik niet kan betalen, het liefst zou ik gisteren al met duizenden anderen demonstreren.
de enige die actief bezig is met de voorbereidingen is de vereniging Payback.
alleen met voldoende leden( dus ook financiele steun) is dit te realiseren.
dus meld je aan als lid!!
De acties en de demonstraties komen!!
Kijk ook op www.pay-back.nl
Om dit te realiseren is tijd nodig en geld om de advertenties in de kranten te betalen.
ook ik ben gedupeerde en heb een schuld die ik niet kan betalen, het liefst zou ik gisteren al met duizenden anderen demonstreren.
de enige die actief bezig is met de voorbereidingen is de vereniging Payback.
alleen met voldoende leden( dus ook financiele steun) is dit te realiseren.
dus meld je aan als lid!!
De acties en de demonstraties komen!!
Kijk ook op www.pay-back.nl
Hallo,
Ik doe op het moment in elk forum dat ik kan vinden op internet oproepen. In deze oproep vermeld ik mensen de adressen van dit forum, pay-back en leaseverlies.
Denk dat er nog genoeg mensen zijn die geen idee hebben van het bestaan van bovenstaande.
Door dit overal kenbaar te maken, krijgen we misschien ook weer meer aandacht.
Verder wil ik iedereen oproepen om mail te versturen naar de 2e kamer. Zie andere topic.
Natasja
Ik doe op het moment in elk forum dat ik kan vinden op internet oproepen. In deze oproep vermeld ik mensen de adressen van dit forum, pay-back en leaseverlies.
Denk dat er nog genoeg mensen zijn die geen idee hebben van het bestaan van bovenstaande.
Door dit overal kenbaar te maken, krijgen we misschien ook weer meer aandacht.
Verder wil ik iedereen oproepen om mail te versturen naar de 2e kamer. Zie andere topic.
Natasja
Nav mijn vragen inzake demonstratie plannen bij Pay Back vorige week nog- kreeg ik het volgende als antwoord-
"Demonstreren heeft pas effect als we met minimaal 500 tot 1000 man voor het Dexia of Aegon hoofdkantoor gaan staan. Begeleid van spraakmakende acties en
uitnodiging van de pers.
Hiervoor hebben we uiteraard veel leden voor nodig. Het Algemeen dagblad heeft tot nu toe alleen maar lege beloftes gemaakt. We hopen veel publiciteit te krijgen in
verband met onze formele oprichting bij de notaris, waar dan aankomende week ook een persbericht aan het ANP verstuurd wordt.
Zouden de 60.000 aanmeldingen van de stichting leaseverlies kennis hebben van PAYBACK, was de zaak waarschijnlijk al afgelopen, helaas heeft de stichting
leaseverlies tot nu toe niet gereageerd op alle aanvragen om een keer van gedachten te wisselen.
Vraagt u toch maal het Algemeen dagblad of andere kranten waarom ze niet over PAYBACK berichten?
Met vriendelijke groeten,"
Ik ben van mening dat we in contact MOETEN KUNNEN komen met SLV zodat we kunnen vragen naar hun ledenlijst (70000 leden?). Na deze mensen te informeren over evt acties moeten we demonstraties organiseren, niet eerder.
"Demonstreren heeft pas effect als we met minimaal 500 tot 1000 man voor het Dexia of Aegon hoofdkantoor gaan staan. Begeleid van spraakmakende acties en
uitnodiging van de pers.
Hiervoor hebben we uiteraard veel leden voor nodig. Het Algemeen dagblad heeft tot nu toe alleen maar lege beloftes gemaakt. We hopen veel publiciteit te krijgen in
verband met onze formele oprichting bij de notaris, waar dan aankomende week ook een persbericht aan het ANP verstuurd wordt.
Zouden de 60.000 aanmeldingen van de stichting leaseverlies kennis hebben van PAYBACK, was de zaak waarschijnlijk al afgelopen, helaas heeft de stichting
leaseverlies tot nu toe niet gereageerd op alle aanvragen om een keer van gedachten te wisselen.
Vraagt u toch maal het Algemeen dagblad of andere kranten waarom ze niet over PAYBACK berichten?
Ik ben van mening dat we in contact MOETEN KUNNEN komen met SLV zodat we kunnen vragen naar hun ledenlijst (70000 leden?). Na deze mensen te informeren over evt acties moeten we demonstraties organiseren, niet eerder.
Nav mijn vragen inzake demonstratie plannen bij Pay Back vorige week nog- kreeg ik het volgende als antwoord-
uitnodiging van de pers.
uitnodiging van de pers.
Begin volgende week wordt de datum en plaats bekendgemaakt.
Dexia wordt niet het eerste maar wel het einddoel : DE GROTE DEMONSTRATIE in Amsterdam bij dexia, legio en bank labouchere.
Er zijn meer locaties waar we kunnen demonstreren, bv. spaar select in Breda en aegon in Den Haag.
ZE KOMEN ALLEMAAL AAN DE BEURT !!
Heel Nederland zal weten wat voor financieel drama zich
afspeelt bij vele duizenden gezinnen.
Maar we moeten wel massaal komen op de demonstraties.
Zoals het nu staat met de reacties van de politiek kunnen wij hier niet veel van verwachten.De rechtzaak van leaseverlies en eegalease duurt te lang, hier kunnen wij niet op wachten.Om de zaak te versnellen is ACTIE nodig.
Zie ook het stukje wat ik eerder geschreven heb :
"ACTIE NU !!"
Het financieel drama dat zich over ons meester maakt is niet te overzien.
De contracten lopen af en wij hebben geen tijd meer om af te wachten wat de juridische resultaten van leaseverlies en leaseleed worden.
NU moet er iets gebeuren, NU MOETEN wij in actie komen.
PAYBACK bereidt demonstraties voor. Wij hebben hiervoor wel jullie steun nodig.
Kijk op www.payback.nl en geef je op als lid. Wil je meedoen aan een demonstratie laat het ons weten op [email protected] .
Om een demonstratie te organiseren is geld nodig, denk aan o.a. de kosten van aankondigingen in de landelijke dagbladen.
STEUN PAYBACK.
Het financieel drama wat ons is overkomen kan alleen op korte termijn op deze manier worden opgelost.
DE POLITIEK MOET INGRIJPEN !!.
De komende maanden gaan wij demonstreren bij de vestigingen van spaar select, legio lease, spaarbeleg, bank labouchere, aegon en dexia.
Er zijn honderdenduizenden contracten afgesloten door valse voorlichting en verwachtingen.
U BENT NIET ALLEEN.
Steeds meer mensen worden benaderd door de incasso bureaus.
HOEVEEL SCHULD HEB JIJ !!
WANNEER WORDT JIJ FAILLIET VERKLAARD !!
Alleen op een forum aangeven dat je mee wilt doen is niet voldoende.
Meld je daadwerkelijk aan.
PAYBACK is de enige vereniging die namens en met jullie actie gaat voeren !!
Kijk op www.pay-back.nl en meldt je aan bij [email protected]
DE KOMENDE MAANDEN ZIJN VAN GROOT BELANG !!
ZIT NIET BIJ DE PAKKEN NEER MAAR DENK:
WE PAKKEN ZE EN HALEN ZE NEER !!
JIJ BENT DOOR HUN BELAZERD, PIK HET NIET !!
KOM OP VOOR JE RECHT !!
Dexia wordt niet het eerste maar wel het einddoel : DE GROTE DEMONSTRATIE in Amsterdam bij dexia, legio en bank labouchere.
Er zijn meer locaties waar we kunnen demonstreren, bv. spaar select in Breda en aegon in Den Haag.
ZE KOMEN ALLEMAAL AAN DE BEURT !!
Heel Nederland zal weten wat voor financieel drama zich
afspeelt bij vele duizenden gezinnen.
Maar we moeten wel massaal komen op de demonstraties.
Zoals het nu staat met de reacties van de politiek kunnen wij hier niet veel van verwachten.De rechtzaak van leaseverlies en eegalease duurt te lang, hier kunnen wij niet op wachten.Om de zaak te versnellen is ACTIE nodig.
Zie ook het stukje wat ik eerder geschreven heb :
"ACTIE NU !!"
Het financieel drama dat zich over ons meester maakt is niet te overzien.
De contracten lopen af en wij hebben geen tijd meer om af te wachten wat de juridische resultaten van leaseverlies en leaseleed worden.
NU moet er iets gebeuren, NU MOETEN wij in actie komen.
PAYBACK bereidt demonstraties voor. Wij hebben hiervoor wel jullie steun nodig.
Kijk op www.payback.nl en geef je op als lid. Wil je meedoen aan een demonstratie laat het ons weten op [email protected] .
Om een demonstratie te organiseren is geld nodig, denk aan o.a. de kosten van aankondigingen in de landelijke dagbladen.
STEUN PAYBACK.
Het financieel drama wat ons is overkomen kan alleen op korte termijn op deze manier worden opgelost.
DE POLITIEK MOET INGRIJPEN !!.
De komende maanden gaan wij demonstreren bij de vestigingen van spaar select, legio lease, spaarbeleg, bank labouchere, aegon en dexia.
Er zijn honderdenduizenden contracten afgesloten door valse voorlichting en verwachtingen.
U BENT NIET ALLEEN.
Steeds meer mensen worden benaderd door de incasso bureaus.
HOEVEEL SCHULD HEB JIJ !!
WANNEER WORDT JIJ FAILLIET VERKLAARD !!
Alleen op een forum aangeven dat je mee wilt doen is niet voldoende.
Meld je daadwerkelijk aan.
PAYBACK is de enige vereniging die namens en met jullie actie gaat voeren !!
Kijk op www.pay-back.nl en meldt je aan bij [email protected]
DE KOMENDE MAANDEN ZIJN VAN GROOT BELANG !!
ZIT NIET BIJ DE PAKKEN NEER MAAR DENK:
WE PAKKEN ZE EN HALEN ZE NEER !!
JIJ BENT DOOR HUN BELAZERD, PIK HET NIET !!
KOM OP VOOR JE RECHT !!
Het effect moet overweldigend zijn , dus we moeten met vele zijn.
Hoemeer mensen hun stem laten horen en lijfelijk aanwezig zijn des te meer indruk laten we achter.
duizend man op je stoep geeft een vreemd gevoel als je toch naar buiten moet.
Het dwing respect af en dat hebben je nodig om de strijd gaande te houden.
Hup,die kont van die stoel af en gaan wij zijn er ook, dus waarop jij niet?
Hoemeer mensen hun stem laten horen en lijfelijk aanwezig zijn des te meer indruk laten we achter.
duizend man op je stoep geeft een vreemd gevoel als je toch naar buiten moet.
Het dwing respect af en dat hebben je nodig om de strijd gaande te houden.
Hup,die kont van die stoel af en gaan wij zijn er ook, dus waarop jij niet?