LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ALLE PANIEKZAAIERS : OPDONDEREN!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
lions90

ALLE PANIEKZAAIERS : OPDONDEREN!

Ongelezen bericht door lions90 »

Vermoeiend hoeveel mensen hier andere mensen gek lopen te maken met enge verhalen! Advies: Ene oor in en andere oor uit! We gaan het toch winnen van Dexia...zij zijn bang en niet wij. Kijk maar naar de uitzendingen van Tros Radar..vooral de laatste dan weet je dat het goed komt. Iedereen die paniekere berichten weer gaat plaatsen n.a.v. dit bericht..gaan het ene oor in en het andere uit :D.

Gast

Re: ALLE PANIEKZAAIERS : OPDONDEREN!

Ongelezen bericht door Gast »

Zit wel wat in natuurlijk :shock: :D

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Lachen is dat: je zegt dat je toch wel gaat winnen, maar de paniekzaaiers moeten opdonderen. Dat laat zien dat je weinig vertrouwen hebt in de afloop van de procedure

Anders zou je rustig denken: laat ze maar kletsen, wij winnen toch wel. Maar als je ze niet kan verdragen, dan heb je gebrek aan zelfvertrouwen.

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Gast.

klopt wat je zegt over zelfvertrouwen.

Maar je wilt niet weten hoeveel mensen in de zenuwen zitten.
Altijd eerzame burgers geweest, nooit schulden gehad, niets weten over incassobureaus , dagvaardingen, "dreig'brieven, rechters, je voelt je een misdadiger.

Nu slapeloze nachten, met angst om naar de deur te lopen als de post is geweest, niet weten wat je moet, je belazerd voelen, onzeker zijn.
STEUN zoeken op dit forum, negatieve reacties lezen en vervolgens nog verder in de put raken.

Daarom moeten die a-socialen met hun onmenselijke reacties stoppen, ze weten en beseffen niet wat ze mensen aandoen.
Als ze dat wel weten vraag ik me af in wiens naam of op wiens verzoek zij dit soort mensonterende dingen zeggen.

Dit forum is er om elkaar te steunen en raad te geven, om vragen te stellen en raad te vragen.

De mensen aan wie je raad kan vragen herken je vaak aan hun reacties en hebben hun e-mail adres bekendgestelt via het envelopje naast de naam.

Durf je je vraag niet te stellen op dit forum, mail ons.

We zijn er voor elkaar, dat is de hoeksteen van onze samenleving.

dexia en co. zijn het moeras die ons aanzuigen en een vreselijk lot toebedelen.

Alleen door samenwerking en het openbaar maken van dit soort praktijken kunnen wij overwinnen.

Wij vechten door, met elkaar en voor elkaar.

Groeten,
Piet

lions90

Ongelezen bericht door lions90 »

Piet,

Ik ben het helemaal met je eens hoor! Gaat er mij om dat er veel mensen hier zitten die anderen bang maken met hele enge verhalen wat er allemaal kan gebeuren en dat is dus vermoeiend. En GAST ik heb wel zelfvertrouwen..ik heb vertrouwen erin dat WIJ winnen dus jouw analyse klopt dus niet.

xyz

Ongelezen bericht door xyz »

Lions 90 met zo'n topic vraag je zelf om reacties. :roll: :wink:

Gesloten