LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] alles ineens betaald, hoe dan te stoppen???
alles ineens betaald, hoe dan te stoppen???
Ik heb drie jaar geleden alles in een keer betaald. Kreeg je een leuke korting (Hmmm.)PS de rest ervaar ik als jullie allemaal , slecht voorgelicht, restschuld nooit van gehoord, etc etc.
Als ik nu na afloop van mijn contract (juni) weiger te betalen en afwacht op de de uitspraak van de rechter wat zijn dan de stappen die ik zou moeten nemen. Lid worden SLV??? Eegaverlies? Gaat Dexia/legio zonder bericht automatisch afschrijven? Wie heeft hier al ervaring mee??
Als ik nu na afloop van mijn contract (juni) weiger te betalen en afwacht op de de uitspraak van de rechter wat zijn dan de stappen die ik zou moeten nemen. Lid worden SLV??? Eegaverlies? Gaat Dexia/legio zonder bericht automatisch afschrijven? Wie heeft hier al ervaring mee??
Re: alles ineens betaald, hoe dan te stoppen???
Antwoorden staan allemaal verspreid in dit forum.
Wel ff zoeken, maar dan weet je ook alles.
Groet, Ron.
Wel ff zoeken, maar dan weet je ook alles.
Groet, Ron.
wil heb je destijds een machtiging afegeven aan dexia?
ze kunnen toch niet zomaar geld van je rekening af gaan halen ik heb ook een bedrag in 1 keer gestort maar geen machtiging gegeven dus kunnen ze nooit zomaar gaan afschrijven
ze kunnen toch niet zomaar geld van je rekening af gaan halen ik heb ook een bedrag in 1 keer gestort maar geen machtiging gegeven dus kunnen ze nooit zomaar gaan afschrijven
Vraagje kunnen gedupeerde van Aegon Sprintplan ook meedoen met deze vorm van protest tegen dit product. Dit omdat heel veel van jullie argument ook voor deze mensen gelden.
Een ding is bij Aegon gelukkig anders je hebt een garantie op de hoofdsom mits je niet tussentijds stopt.
Een ding is bij Aegon gelukkig anders je hebt een garantie op de hoofdsom mits je niet tussentijds stopt.
Wil,
je hebt niet alles ineens betaald. Je hebt een voorschot gestort op je betalingsverplichtingen. Als dat op is zul je tot aan het eind van de looptijd moeten dokken voor rente en/of aflossing.
Toevallig trouwens! Eeen kennisje van mij dat ook Wil heet zit in precies dezelfde situatie, Dacht ook dat ze een storting deed in een aandelenfonds. Ben jij misschien diezelfde Wil? Kan bijna niet want ze heeft geen internet.
Groeten, Eric-Jan.
je hebt niet alles ineens betaald. Je hebt een voorschot gestort op je betalingsverplichtingen. Als dat op is zul je tot aan het eind van de looptijd moeten dokken voor rente en/of aflossing.
Toevallig trouwens! Eeen kennisje van mij dat ook Wil heet zit in precies dezelfde situatie, Dacht ook dat ze een storting deed in een aandelenfonds. Ben jij misschien diezelfde Wil? Kan bijna niet want ze heeft geen internet.
Groeten, Eric-Jan.
Die schoften aan de telefoon hebben mij hetzelfde geflik!!!
Ze gaven het advies alles in een keer te betalen zodat ik korting kreeg. Wat ze verzwijgt hebben is dat je na 3 jaar een veelvoud moet bij betalen als het rendement te laag is! Doen dus net alsof je voor de hele periode betaald hebt maar dit blijkt achteraf maar voor 3 jaar, hierna schiet het maandbedrag met een factor 3 omhoog!!!!!!.
Zijn er meer mensen op deze manier besodemieterd???
SCHOFTEN DIE ZE ZIJN.
Ze gaven het advies alles in een keer te betalen zodat ik korting kreeg. Wat ze verzwijgt hebben is dat je na 3 jaar een veelvoud moet bij betalen als het rendement te laag is! Doen dus net alsof je voor de hele periode betaald hebt maar dit blijkt achteraf maar voor 3 jaar, hierna schiet het maandbedrag met een factor 3 omhoog!!!!!!.
Zijn er meer mensen op deze manier besodemieterd???
SCHOFTEN DIE ZE ZIJN.
Hoi Allemaal,
Ben ook besodemieterd op deze manier.
Echter ik heb in 2001 Spaarselect gebeld en gevraagd schot de hele handel op, dus maak de looptijd geen 5 jaar maar 10 jaar.
HELAAS een schriftelijke reactie van Spaarselect hierop was: neem maar een tweede hypotheek of betaal maar uit eigen zak.
Boeven zijn het.
groeten Ben
Ben ook besodemieterd op deze manier.
Echter ik heb in 2001 Spaarselect gebeld en gevraagd schot de hele handel op, dus maak de looptijd geen 5 jaar maar 10 jaar.
HELAAS een schriftelijke reactie van Spaarselect hierop was: neem maar een tweede hypotheek of betaal maar uit eigen zak.
Boeven zijn het.
groeten Ben
ja iwan dat klopt wij hebben het zelfde meegemaakt wij zijn ook besodemieterd op die manier nooit hebben ze de informatie gegeven dat je aan het einde ook wel eens een schuld kon overhouden dit product had nooit verkocht mogen worden duizenden mensen zitten nu in de problemen ik heb er geen goed woord voor over
mijn contract loopt nog tot dec maar betalen doe ik nooit
laten ze maar zien hoe ze aan het geld komen
sterkte allemaal jeanie
mijn contract loopt nog tot dec maar betalen doe ik nooit
laten ze maar zien hoe ze aan het geld komen
sterkte allemaal jeanie
Ron(uit denhaag) ; Je ziet me regelmatig en posting doen maar zoeken in bijna 16000 mails is ondoenelijk!! Ik heb nu al vierkante ogen!!
Jeannie; Wat betreft de overmaking naaar legio toendertijd heb ik een acceptgiro gebruikt voor de betaling van de eerste drie jaar minus de 10% koring!!! Mijn probleem heb ik hierboven beschreven in mijn eerste poging....
Eric-jan; Ik ben niet de Wil die jij kent!
Iwan; Ik weet het ik ben er zelf ook zo ingestonken. Veel mooie praatjes, Legio regelt alees (denk aan de brief die je bij je kontrakt kreeg waarin ston... waarmee U volgens een onderzoek van de consumentenbond(consumentengeldgids nov '99) kans heeft op een hoog rendement en een LAAG risico. Iets verder staat er Wij danken U voor uw deelname aan Korting Kado en voor het in ONS gestelde vertrouwen. Ook in de toekomst zullen wij u optimaal van dienst blijven zijn. Reactie wil; "in het in ONS gestelde vertrouwen; optimaal van dienst.. Ik ben sprakeloos als ze dat hadden gedaan dan had Legio gezorgd dat we niet alle gedupeerden in een diep zwart gaat waren gesprongen.. Het zijn gewoon zakkenvullers!!!
Jeannie; Wat betreft de overmaking naaar legio toendertijd heb ik een acceptgiro gebruikt voor de betaling van de eerste drie jaar minus de 10% koring!!! Mijn probleem heb ik hierboven beschreven in mijn eerste poging....
Eric-jan; Ik ben niet de Wil die jij kent!
Iwan; Ik weet het ik ben er zelf ook zo ingestonken. Veel mooie praatjes, Legio regelt alees (denk aan de brief die je bij je kontrakt kreeg waarin ston... waarmee U volgens een onderzoek van de consumentenbond(consumentengeldgids nov '99) kans heeft op een hoog rendement en een LAAG risico. Iets verder staat er Wij danken U voor uw deelname aan Korting Kado en voor het in ONS gestelde vertrouwen. Ook in de toekomst zullen wij u optimaal van dienst blijven zijn. Reactie wil; "in het in ONS gestelde vertrouwen; optimaal van dienst.. Ik ben sprakeloos als ze dat hadden gedaan dan had Legio gezorgd dat we niet alle gedupeerden in een diep zwart gaat waren gesprongen.. Het zijn gewoon zakkenvullers!!!
Mensen betaal daarom OOK NOOIT JE RESTSCHULD EN STUUR DAT deia aanbod niet terug, en laat je niet bang maken.
groetjes
groetjes
Er is een nieuwe mogelijkheid alles persoonlijk uit te laten zoeken bij een financieel recherche bureau!!!
Het kost wel wat.
Maar je weet daarna wel wat je kansen zijn!!!
Het heeft me daardoor uiteindelijk veel tijd en geld bespaart!!!
Dit bedrijf heet Masters Financial Investigation
e-mail adres is: ***@hotmail.com
Het kost wel wat.
Maar je weet daarna wel wat je kansen zijn!!!
Het heeft me daardoor uiteindelijk veel tijd en geld bespaart!!!
Dit bedrijf heet Masters Financial Investigation
e-mail adres is: ***@hotmail.com
Is die Michael dezelfde vanuit een ander onderwerp op dit forum......veel blaten weinig concreet....Eerst concreet je resultaten zien. Duidelijke afspraken. Zwart op Wit. en....NO CURE NO PAY!! Of te wel. AL jij zegt dat het bedrijf ervoor zorgt dat de volledige schuld kwijt is dan is het interessant. Dan zie ik graag zwart op wit dat dit bedrijf de schuld overneemt wanneer niet succesvol. Wanneer succesvol dan mogen ze de originele inleg hebben als beloning.....wees maar eerst effe concreet