| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Alles opsturen naar Den Haag!
-
Hans3of2
Alles opsturen naar Den Haag!
Ik wil ook doorgaan met een rechtszaak. Ik betaal mijn restschuld NIET! Nu wil ik ook niet passief afwachten. Ik heb alles wat ik heb verzameld (brieven die ik zelf heb geschreven naar Dexia en Legio Lease, brieven van Dexia en Legio Lease, artikels, etc.)gekopieërd en aangetekend opgestuurd naar Den Haag!
Kun je je eigen verhaal kwijt, heb je weer een goede daad gedaan en het lucht op! Er moet nog meer actie ondernomen worden om de Tweede Kamer te overtuigen van de "misdaden" van Dexia Bank!
Ik hoop dat meer mensen dit doen!
Geef nooit op!
Mvg,
Hans
Kun je je eigen verhaal kwijt, heb je weer een goede daad gedaan en het lucht op! Er moet nog meer actie ondernomen worden om de Tweede Kamer te overtuigen van de "misdaden" van Dexia Bank!
Ik hoop dat meer mensen dit doen!
Geef nooit op!
Mvg,
Hans
-
Hans2
Re: Alles opsturen naar Den Haag!
Beste andere Hans
Naar wie heb je al je correspondenie enz, gestuurd???
(Den Haag is voor mij wat ruim gezien.)
Naar wie heb je al je correspondenie enz, gestuurd???
(Den Haag is voor mij wat ruim gezien.)
-
Piet
Hou er wel rekening mee dat het zomerreces voor de deur staat.
Ze zijn druk bezig wat laatste zaken af te handelen.
Ik denk dat het beter is de komende tijd ons te richten op de incasso bureaus, dexia en de media.
Wat ik zou doen (mijn mening dus, geen oproep aan iedereen, want voordat ik het weet gaat dexia mij aanklagen wegens smaad of verzin maar wat)
Schrijf een brief naar je incasso bureau en zeg dat je niet betaalt, hun verzoekt om een rechtszaak aan te spannen en tot die tijd hun verbied om nog contact op te nemen via brief of telefoon.
dexia via het gratis nummer blijven bestoken met telefoontjes met vragen zoals:
mijn partner heeft een vernietigingsbrief geschreven maar jullie willen dat ik doorga met de temijnbetalingen of betaling restschuld, waarom ?
Hun antwoord is NIET waar !!!
Waarom moet ik in jullie aanbod afzien van juridische acties, hebben jullie je zelf boven de wet geplaatst ?
Gaan jullie zo met je klant om.
Ik heb met jullie een contract gesloten waarbij mijn partner niet heeft meegetekend, in het aanbod moet mijn partner opeens wel meetekenen. Waarom nu wel en eerst niet.
Is hierdoor het eerste contract ongeldig ?
De media benaderen.
Zoek via internet of de krant het e-mail adres of telefoonnummer van de redactie en vertel je verhaal.
Ik ben hier zelf al druk mee bezig en heb al meerdere regionale kranten benaderd en gevonden die een artikel willen plaatsen en geplaatst hebben in de afgelopen maanden.
GEWOON DOEN !!!
wie heeft nog aanvullingen en uitvoerbare ideeen ?
Groeten,
Piet
Ze zijn druk bezig wat laatste zaken af te handelen.
Ik denk dat het beter is de komende tijd ons te richten op de incasso bureaus, dexia en de media.
Wat ik zou doen (mijn mening dus, geen oproep aan iedereen, want voordat ik het weet gaat dexia mij aanklagen wegens smaad of verzin maar wat)
Schrijf een brief naar je incasso bureau en zeg dat je niet betaalt, hun verzoekt om een rechtszaak aan te spannen en tot die tijd hun verbied om nog contact op te nemen via brief of telefoon.
dexia via het gratis nummer blijven bestoken met telefoontjes met vragen zoals:
mijn partner heeft een vernietigingsbrief geschreven maar jullie willen dat ik doorga met de temijnbetalingen of betaling restschuld, waarom ?
Hun antwoord is NIET waar !!!
Waarom moet ik in jullie aanbod afzien van juridische acties, hebben jullie je zelf boven de wet geplaatst ?
Gaan jullie zo met je klant om.
Ik heb met jullie een contract gesloten waarbij mijn partner niet heeft meegetekend, in het aanbod moet mijn partner opeens wel meetekenen. Waarom nu wel en eerst niet.
Is hierdoor het eerste contract ongeldig ?
De media benaderen.
Zoek via internet of de krant het e-mail adres of telefoonnummer van de redactie en vertel je verhaal.
Ik ben hier zelf al druk mee bezig en heb al meerdere regionale kranten benaderd en gevonden die een artikel willen plaatsen en geplaatst hebben in de afgelopen maanden.
GEWOON DOEN !!!
wie heeft nog aanvullingen en uitvoerbare ideeen ?
Groeten,
Piet
-
Hans2
Helemaal met je eens Piet.
Strategie Dexia.>>>>>>>>>
*Restschuld moet betaald worden, niet goedschiks dan kwaadschikts!!>>>>>>>
*Aan het eind van de kontracttijd stuurt Dexia iedereen een
formulier op waarmee je geen kant op kunt, en moet afzien
van verder juridische stappen.>>>>>>
* formulier niet ingevuld of beantwoord?
inschakkling incassobureau!!>>>>>>
* Eegaleasers daar hebben ze nog nooit van gehoord!!
Dexia stelt haar eigen regels.>>>>>>
* Na de incassoprocedure, met alle kosten van dien,
dreigen ze met de deurwaarder.>>>>>
Allemaal niet betalen dat is ons wapen op dit moment!!!
Strategie Dexia.>>>>>>>>>
*Restschuld moet betaald worden, niet goedschiks dan kwaadschikts!!>>>>>>>
*Aan het eind van de kontracttijd stuurt Dexia iedereen een
formulier op waarmee je geen kant op kunt, en moet afzien
van verder juridische stappen.>>>>>>
* formulier niet ingevuld of beantwoord?
inschakkling incassobureau!!>>>>>>
* Eegaleasers daar hebben ze nog nooit van gehoord!!
Dexia stelt haar eigen regels.>>>>>>
* Na de incassoprocedure, met alle kosten van dien,
dreigen ze met de deurwaarder.>>>>>
Allemaal niet betalen dat is ons wapen op dit moment!!!
-
Pieter
Mijn huisgenote betaald de maandtermijnen niet nu het depot leeg is.
Kan ook niet want ze heeft geen inkomen.
En ik ga de maandtermijnen niet betalen. Ik ben geen contractant.
Mvg Pieter
Kan ook niet want ze heeft geen inkomen.
En ik ga de maandtermijnen niet betalen. Ik ben geen contractant.
Mvg Pieter
-
Harry
En zo is het,als 400.000 mensen niet betalen zal er zich een unieke situatie voordoen in Nederland.En dankzij het computertijdperk kunnen we elkaar vinden en steunen.Ik heb er ooit eens een gedicht over gemaakt met als titel:De computer, tijd en verdriet kent hij niet.Nu stop ik er maar mee want vanmorgen ging er alweer een slotje op een topic,en zo hoort het ook,je moet je aan de forum regels houden,Dus schelden is uit den boze. mvg, Harry
-
willie
Restschuld Betalen NOOOOOOIT
en iedereen moet daar ook zo over denken
Groetjes Willie
en iedereen moet daar ook zo over denken
Groetjes Willie