LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] alllemaal miljonair ?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
henk geluk

alllemaal miljonair ?

Ongelezen bericht door henk geluk »

er moet me iets van het hart,de meesten onder ons dachten allemaal er flink beter van te worden,ook ik maar..
de beurs is niet door dexia onderuit gehaald(en komt ook weer omhoog binnen 1 a 2 jaar) echter de tijd is aan de kant van dexia.st leaae verlies en in mindere mate pay back
kunnen momenteel niets doen ,st lease verlies is eigenlijk eerlijk gezegd verkeerd bezig hoe goed hun bedoelingen ook zijn,immers(2e keer) de tijd is de boosdoener,pay back doet het m.i beter omdat die de media (waar ik al eerder op gehamerd heb) erbij haalt vandaag in zondag effect en morgen weer bij de 2e kamer en sp .daarom geachte mede gedupeerden zie ik lease verlies even niet zitten(ben ook lid) maar wordt ook lid van pay back!

m. santegoets

Re: alllemaal miljonair ?

Ongelezen bericht door m. santegoets »

Hoi Henk

het is maar de vraag hoe goed je bezig bent als je jezelf
als gesprekspartner buitenspel zet, juist door met een hoop tam-tam de pubiciteit te zoeken. Dit heeft er in ieder geval toe geleid dat Dexia niet met Payback wil praten.

Ik denk dat SLV, dat stuk in ieder geval, heel goed gedaan heeft.

Mijn kontrakt loopt in november af
Ik ga zeker niet in op het Dexia aanbod, maar zal verlengen tegen commercieel tarief om "behoud van alle
rechten veilig te stellen".

Elke andere optie is slecht, mocht er uit de onderhandelingen alsnog iets komen.

Nog een ding,

Natuurlijk dachten we allemaal er beter van te worden.
Maar wat is nu eigenlijk je punt? Is dat een misdaad?
Natuurlijk is niet alles de schuld van dexia of legio-lease. Ik denk dat dat ook al meerdere malen gezegd is.

Maar ze hebben veel fouten gemaakt. Klein voorbeeldje

Ik heb afhgelopen jaar 2 winstverdubbelaars uitgekeerd gekregen. Met nog wat belastingaftrek (dat kon toen nog)
ben ik er redelijk uitgesprongen.
Toen ik echter na 2,5 jaar zei "verkoop de aandelen maar"
zei men "neen". Ik zou gewoon de resterende termijnen
van het kontrakt betalen, en de aandelen waren al gekocht. Niemand zou er slechter van worden. Toch wilde men niet,
en men kan nog steeds niet gemotiveerd aangeven waarom niet. Ik weet dat meerdere mensen dit geprobeerd hebben.

Ik wil er niet eens meer aan denken wat dat gekost heeft.
Netjes is het in ieder geval niet, en als ik ook zie dat er geen enkele aktie komt op het moment dat alles mis gaat dan weet ik eigenlijk wel zeker dat men verzuimd heeft om een organisatie neer te zetten die capabel genoeg was om
de hele zaak te begeleiden.

groet
Revo

Gesloten